تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

دستگاه ریپیتر موبایل (Mobile Repeater) از جمله امکانات و مزیت‌هایی است که در دنیای کنونی به یکی از الزامات تبدیل شده است. مشکل آنتن دهی از مسائلی است که برای ما غیر قابل تحمل شده است. زیرا سبک زندگی ما به شدت به اینترنت و دنیای دیجیتال گره خورده، به طوری که بدون اینترنت نمی‎‌توان به راحتی زندگی را پیش برد. بیشتر امورات روزمره ما در گوشی‌های همراه خلاصه شده است. همچنین بیشتر کسب و کارها در فضای آنلاین حضور خود را پر رنگ‌تر کرده‌اند. حتی برخی از افراد کل درآمد زندگی خود را در بستر فضای مجازی به دست می‌آورند و حتی بیشتر بازی‌های کودکان ما به فضای مجازی گره خورده است.

این تغییر سبک نشانگر این امر است که سرعت، اولین آیتمی است که هر کدام از ما در زندگی امروزه به آن نیازمند می‌باشیم. بر همین مبنا است که ریپیتر موبایل جایگاه خاصی یافته. اگر شما نیز می‌خواهید اطلاعات بیشتری در این رابطه و راه‌های افزایش آنتن موبایل به دست آورید با ما تا انتهای متن همراه باشید.

تعریفی از دستگاه ریپیتر موبایل

ساده‌ترین تعریف برای ریپیتر موبایل این است که دستگاهی است برای تقویت سیگنال موبایل. این دستگاه به صورت صنعتی و نمیه صنعتی در توان‌های بالا و برای پوشش وسیع آنتن‌های موبایل تولید شده‌اند. دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل در واقع سیستم آنالوگی است که تشکیل شده از یک سری تقویت کننده‌های ترانزیستوری و فیلتر‌های فرکانسی که سیگنال‌های رادیویی BTS را دریافت و تقویت می‌کنند. علاوه بر تقویت سیگنال‌ها، ریپیتر موبایل لینک ارتباطی موبایل به BTS را تقویت می‌کنند. بنابراین این دستگاه در واقع ارتباط دو طرفه موبایل به BTS و BTS به موبایل را تقویت می‌کنند.

وسعت پوشش تقویت کننده آنتن موبایل

اغلب محیط‌های کاری و منازل ما به مودم‌ها و امکانات وای فای مجهز می‌باشند اما گاهی در برخی مواقع از جمله خانه‌های دو طبقه‌ای که هر دو این‌ها برای یک مالک است و یکی از طبقات در برخی مواقع کاربرد دارد یا در محیط‌های همچون معادن، کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و غیره که وسعت محیط بسیار بیشتر از منازل و یا محیط‌های کاری کوچک مقیاس هستند، به حتم با مشکل آنتن دهی مواجه می‌باشند.

در این موارد علم و تکنولوژی همانند همیشه ما انسان‌ها را همراهی کرده تا بتوانیم با بهره گیری از امکانات و تکنولوژی‌های جدید مشکلات را پشت سر بگذاریم و به راحتی از طریق ریپیتر موبایل قدرت آنتن دهی اینترنت و پهنای باند خود را افزایش دهیم. بر این اساس میزان وسعت پوشش این دستگاه به منظور تقویت کننده سیگنال موبایل برای محیط‌های بالای ۱۰۰۰ متر مربع می‌باشد و به خوبی می‌تواند میزان آنتن دهی را افزایش دهد.

ریپیتر موبایل نیمه صنعتی

کاربردهای ریپیتر موبایل چیست؟

جهانی شدن در دنیای امروزه ما به این معنا است که فردی در چین عطسه می‌کند و دیگری در تورنتو سرما می‌خورد. این امر به این معنا است که ما انسان‌ها در قرن 21 چه بخواهیم و چه نخواهیم در دنیایی زندگی می‌کنیم که همگی با روابط به هم پیوسته‌ای به هم گره خورده‌ایم و زندگی روزمره ما به هم وابسته شده است. ما در دنیای جهانی شده امروزه، برای انجام امورات روزمره خود نیازمند اتصال به دنیای فراتر از محدوده خود هستیم. این اتصال از طریق اینترنت و نسل‌های پیشرفته آن به همراه رشد و رونق حوزه تکنولوژی اتفاق افتاده است. بنابر همین امر است که تقویت سیگنال موبایل بری بسیاری از افراد مهم و امری ویژه می‌باشد.

با وجود رشد تکنولوژی‌های جدید همچون ریپیتر موبایل و تقویت سیگنال‌های موبایل دیگر کسی نمی‌تواند بگوید که دسترسی به شبکه‌های نت ندارد. ریپیتر موبایل با پوشش دهی و گسترش وسعت پهنای باند BTS ها مشکل بسیاری از محیط‌ها همچون نقاط کور که از دکل‌های مخابراتی دورتر هستند را به خوبی حل کرده‌اند و با افزایش آنتن موبایل دسترسی به اینترنت را بهبود و سرعت بخشیده‌اند. تقویت آنتن موبایل یکی از مهمترین و بهترین روش‌هایی است که روستاهای دورافتاده می‌توانند از آن استفاه کنند و مشکل ارتباطی دانش آموزان، دانشجویان و یا فریلنسرهای خود را برطرف کنند. با توجه به وسعت پهنای باند این دستگاه‌ها برای محیط‌های بالای 1000 متر یک وسیله بسیار کابردی برای این گونه موارد به شمار می‌رود.

اهمیت افزایش آنتن موبایل چیست؟

دوران شیوع پاندمی کرونا به خوبی جایگاه اینترنت و اهمیت آن در زندگی روزمره ما انسا‌ن‌ها را به نمایش گذاشت. در این دوران دیده شد که اغلب وسایل و امکانات همانند کلاس‌های درس و دانشگاه، آموزشگاه‌ها، بسیاری از کسب و کارها، مغازه‌ها، سینماها و گالری‌ها و خیلی موارد دیگر که می‌توان لیستی بلند بالا از آن‌ها تهیه کرد؛ بلا استفاده ماندند و محیط اصلی عرضه آن‌ها به اینترنت و عرصه دیجیتال به شدت وصل شد. همین امر نشانگر این موضوع است که از این زمان به بعد تمامی امورت زندگی ما کم به کم به این فضا انتقال پیدا می‌کند و بیشتر نیازها و خواسته‌های ما در آینده‌ای بسیار نزدیک به این این صورت پاسخ داده می‌شود.

لازمه‌ی بودن و استفاه کردن از این فضا، داشتن آنتنی قوی و دسترسی عالی به اینترنت است. چرا که سرعت، مهمترین ویژگی دنیای مدرن و نسل‌های پنجم و ششم اینترنت می‌باشد. بر همین اساس است که افزایش آنتن موبایل به سبب دست یافتن به بهترین و با کیفیت‌ترین میزان سرعت، به یکی از مهمترین دغدغه‌ها برای بسیاری از افراد تبدیل شده است. در واقع می‌توان گفت که این امر برای ما غیر قابل انکار است و ما در هر زمانی هم که باشد، زندگیمان شخصی و کاریمان به اینترنت متثل می‌شود و به سرعت اینترنت و افزایش سیگنال موبایل نیازمند خواهیم بود.

نصب تقویت کننده آنتن موبایل

دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل چگونه کار می‌کند؟

کارکرد و وظیفه اصلی دستگاه‌های ریپیتر موبایل دریافت سیگنال‌های ضعیف موبایل، تقویت آن و ارسال سیگنال‌های قوی برای دسترسی راحت‌تر دستگاه‌های دیجیتالی به اینترنت می‌باشد. برای انجام این کارکرد ریپیتر موبایل از سه جزء اصلی تشکیل شده است. این سه جزء شامل: آنتن خارجی، آمپلی فایر و آنتن داخلی. در واقع این دستگاه یک سیستم بی‌سیم است که سیگنال‌های دریافتی را تقویت می‌کند.

آنتن خارجی معمولاً روی پشت بام و در محیط باز نصب می‌شود و سیگنال‌های ضعیف را دریافت می‌کند. در حالت کلی دو نوع آنتن خارجی وجود دارد. آنتن خارجی 360 درجه که قابلیت دریافت سیگنال را از هم طرف دارد. آنتن خارجی 45 درجه نوع دیگری از آنتن خارجی برای افزایش آنتن موبایل است که توانایی دریافت سیگنال از همه طرف را ندارد. بلکه از یک سمت سیگنال را دریافت می‌نماید. اما مسیرهای طولانی‌تر را نسب به آنتن خارجی 360 درجه پوشش می‌دهد. این آنتن مناسب مکان‌ها و محیط هایی است که سیگنال‌ها بسیار ضعیف می‌باشد.

پس از دریافت سیگنال‌ها از دکل‌ها و یا BTS ها، این سیگنال با آمپلی فایرها به منظور تقویت سیگنال، انتقال داده می‌شوند. میزان قدرت تقویت آمپلی فایرها با دسی بل سنجیده می‌شود. قوی‌ترین آمپلی فایرها بیش از 70+ دسی بل قدرت دارند. اگر می‌خواهید یک آمپلی فایر خوب برای خانه خود تهیه کنید، باید حداقل 60+ دسی بل قدرت داشته باشد. اگر شما می‌خواهید برای افزایش آنتن موبایل خود در خودرو و یا وسایل متحرک، دستگاه ریپیتر موبایل را تهیه کنید، بهتر است از دستگاه‌هایی استفاده کنید که 25+ دسی بل قدرت دارد. لازم است بدانید که قوی‌ترین این دستگاه‌ها برای فضاهای متحرک تا 50+ دسی بل قدرت دارند.

آنتن داخلی نیز سیگنال‌های تقویت شده توسط آمپلی فایر را در محیط داخلی پخش می‌کند. آنتن های داخلی معمولا دو نوع دارند: آنتن پنل و آنتن گنبدی. آنتن پنل روی دیوار نصب می‌شود و سیگنال‌های تقویت شده را در محیط پخش می‌کند. اما آنتن گنبدی بر روی سقف نصب می‌شود و سیگنال را در همه جای محیط به صورت مساوی پخش می‌کند.

تقویت آنتن موبایل

برای خرید ریپیتر موبایل چه آیتم‌های را باید در نظر گرفت؟

به حتم هنگام خرید هر محصول و کالایی باید در درجه اول نیازها و انتظاراتی را که می‌خواهید آن دستگاه برای شما برآورده نماید را در اولویت قرار دهید. یعنی باید بدانید دقیقاً می‌خواهید تقویت کننده آنتن موبایل چه کاربردی برای شما داشته باشد. اما در حالت کلی بهتراست این موارد را در نظر داشته باشید:

وسعت فضای خود را در نظر بگیرید و بر حسب وسعت فضای خود اقدام به خرید بهترین ریپیتر موبایل نمایید.
توجه داشته باشید که در میان انواع دستگاه‌های موجود برای افزایش آنتن موبایل کدام دستگاه با مشخصات فنی مناسب فضا و کارکرد شما می‌باشد.
برندهای متفاوتی از کشورهای مختلف با مدل های متفاوت از دستگاه‌های تکرارکننده و یا تقویت کننده سیگنال‌های موبایل در بازار وجود دارند. حتماً قبل از خرید هر برند را بررسی نمایید و بنا به نیاز خود تصمیم به خرید برندی مطمئن وقابل اعتماد نمایید.
هنگام تهیه دستگاه‌های تقویت کننده آنتن موبایل از مجموعه و فروشگاه معتبر اقدام به خرید کنید تا بتوانید از پشتیبابی‌های پس از فروش، تعمیرات و نصب آنتن‌ها برخوردار شوید.
از فروشگاه‌ها و مجموعه‌هایی خرید کنید که دستگاه ریپیتر موبایل را که خریداری کرده‌اید را ضمانت کنند.

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

انواع تقویت کننده موبایل کدام است؟

دستگاه های ریپیتر موبایل و یا تکرار شونده انواع متفاوتی دارند اما در یک نگاه سه نوع کلی برای انواع ریپیتر موبایل وجود دارد:

تقویت کننده آنتن موبایل تک باند
تقویت کننده آنتن موبایل دو باند
تقویت کننده آنتن موبایل سه باند

هر کدام از دستگاه‌های نام برده خصوصیات و ویژگی‌های خاص خود را دارند که به اختصار به شرح آن‌ها می‌پردازیم. تقویت کننده تک باند مناسب تقویت سیگنال موبایل در استانداردهایی که از یک بازه فرنکانسی جهت ارتباط استفاده می‌کنند. حاشیه شهرها و روستاها برای استفاده از این تقویت کننده تک باند مناسب می‌باشد. در تقویت کننده دو باند همزمان دو باند فرکانسی تقویت می‌شود و یک مکالمه سالم را با وجود تقویت بیشتر سیگنال‌ها ایجاد می‌کند. تقویت کننده آنتن موبایل سه باند پوشش مناسب و پشتیبانی برای تمام اپراتورهای کشورهمانند ایرانسل، همراه اول و رایتل را داشته است. لازم است بدانید که سیگنال تقویت کننده موبایل سه باند مناسب مناطق تجاری، اداری، فروشگاهی و مسکونی می‌باشد.

دستگاه تقویت آنتن موبایل

برای خرید ریپیتر موبایل به کجا مراجعه کنیم؟

خرید محصولات تکنولوژی و الکترونیکی یکی از مهمترین خریدهایی است که در دنیای امروزه ما با آن مواجه می‌باشیم. چرا که همانگونه که گفتیم اینترنت و اتصال به فضای مجازی به یکی از آیتم‌های مهم و ویژه در زندگی ما تبدیل شده است. از سوی دیگر سرعت پایین اینترنت اغلب ناراحتی‌های اعصاب را برای ما به همراه دارد و با خشم و عصبانیت ما به خصوص در مواقعی می‌شود که زمان کمی برای انجام کار خود داریم و به نوعی تحت فشار هستیم. چرا که همانگونه که شرح داده شد سرعت یکی از ویژگی‌های اصلی در قرن 21 می‌باشد. برهمین اساس است که هنگام خرید ریپیتر موبایل باید از یک فروشگاه و مجموعه معتبر اقدام به خرید کنید تا از خدمات هنگام و بعد ازخرید نیز بهره مند شوید. از جمله فروشگاه‌های معتبر در این زمینه، گروه مخابراتی موبایل ریپیتر می‌باشد که طی 1510 سال سابقه کاری با 20 استان کشور، موفق به تولید انواع تجهیزات تقویت کننده آنتن موبایل شده‌اند.

چرا موبایل ریپیتر را پیشنهاد می‌کنیم؟

از جمله مزیت‌های مجموعه موبایل ریپیتر می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  • تولید و فروش انواع دستگاه‌های تقویت کننده آنتن موبایل.
  • دارای مجهزترین تجهیزات مخابراتی و رفع مشکل آنتن دهی گوشی، تلفن همراه، سرعت اینترنت و مکالمه.
  • افزایش آنتن موبایل در نقاط کور با استفاده از تقویت کننده سیگنال تلفن همراه ایرانسل، همراه اول به منظور افزایش آنتن دهی گوشی‌های ایرانسل، همراه اول، رایتل.
  • افزایش سرعت اینترنت موبایل 4g و 3g و 5g.
  • تولید کننده انواع دستگاه‌های تقویت کننده آنتن موبایل تک باند، دو باند، سه باند.
  • تعمیر دستگاه‌های تقویت کننده آنتن موبایل.
  • تولید انواع بردهای RF.
  • تقویت آنتن موبایل در معادن، بیرون و حاشیه شهرها و روستاها.
  • تقویت آنتن موبایل در مناطق تجاری.
  • تقویت اینترنت موبایل در خانه و فروشگاه‌ها.
  • 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش.
  • نصب و راه اندازی انواع دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل در تهران و دیگر استان‌های کشور.
  • فروش قوی‌ترین سیستم تقویت سیگنال موبایل در ایران

مجموعه این موارد از جمله عواملی است که باعث شده است مشتریان از مجموعه موبایل ریپیرتر رضایت داشته باشند. شما نیز می‌توانید از طریق آدرس وبسایت (www.mobilerepeater.ir) با این مجموعه ارتباط داشته باشید و با کارشناسان موبایل ریپیتر تماس بگیرید و سؤالات و راهنمایی‌های لازم را برای خرید بهترین نوع تقویت کننده سیگنال موبایل دریافت نمایید و از افزایش سیگنال موبایل خود و بهبود سرعت اینترنت لذت ببرید. برای مشاوره و خرید انواع دستگاه های تقویت کننده آنتن موبایل یا ریپیتر موبایل با ما تماس بگیرید.

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)