تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

بهبود آنتن دهی ساختمان های فلزی و بتنی

بهبود آنتن دهی ساختمان های فلزی و بتنی: وقتی صحبت از مصالح ساختمانی می شود، فلز و بتن قطعاً مزایای خود را دارند. ساختمان های فلزی نسبت به مصالح ساختمانی مشابه مانند چوب یا آجر به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارند. فلز همچنین بادوام است و قادر به مقاومت در برابر عناصر است و به طول عمر کلی، یکپارچگی ساختاری و جذابیت ذاتی آن می افزاید. به همین ترتیب، بتن در برابر اثرات آب، باد و آتش مقاوم است. بتن به دلیل توانایی خود در حفظ گرما، مزیت بهره وری انرژی را نیز ارائه می دهد که هزینه های گرمایش و سرمایش را کاهش می دهد. به طور تصادفی، فلز و بتن نیز دارای یک نقطه ضعف مشخص هستند – آنها بر انتقال سیگنال سلولی تأثیر منفی می گذارند.

دیوارهای ساخته شده از فولاد یا آلومینیوم به دلیل مسدود کردن سیگنال سلولی بدنام هستند. حتی اگر یک سیگنال سلول قوی در خارج وجود داشته باشد، ممکن است پوشش سلولی شما در داخل خانه کم باشد یا بدون توجه به حامل شبکه ای که استفاده می کنید. علاوه بر این، بتن با مقاومت صنعتی که در اکثر ساختمان‌های مدرن یافت می‌شود، نه تنها سیگنال سلولی را مسدود می‌کند، بلکه بسیاری از امواج فرکانس رادیویی (RF) را که سعی در ورود به داخل دارند، جذب و منعکس می‌کند.

اگر مالک، مدیریت یا اداره یک ساختمان تجاری هستید، ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید بر مواد رایج مسدود کننده سیگنال غلبه کنید. در اینجا سه ​​راه برای تقویت آنتن موبایل در ساختمان های فلزی و بتنی وجود دارد.

1. تداخل را به حداقل برسانید

یکی از راه‌های تقویت سیگنال سلولی در داخل یک ساختمان فلزی یا بتنی، کاهش تداخل الکترومغناطیسی بالقوه در مناطقی است که در آن پوشش سیگنال سلول داخلی ضعیفی دارید.

برای به حداقل رساندن تداخل الکترومغناطیسی در ساختمان فلزی یا بتنی خود، سعی کنید روترهای وای فای و سایر دستگاه های بی سیم را از مناطقی که دستگاه های تلفن همراه اغلب استفاده می شود دور نگه دارید.

2. یک بررسی سایت انجام دهید

کیفیت و قابلیت اطمینان یک سیگنال سلولی در ساختمان به قدرت سیگنال سلول در فضای باز بستگی دارد. برای تعیین اینکه آیا سیگنال سلولی را در خارج از ساختمان خود دریافت می کنید، یک بررسی سایت انجام دهید. سیگنال سنج سلولی دقیق ترین راه برای تعیین مکان برج های سلولی نزدیک و آزمایش سیگنال سلولی در خارج از ساختمان شما است. جدا از نظرسنجی های حرفه ای سایت، می توانید از برنامه تلفن همراه خود برای اسکن برج های اطراف استفاده کنید.

برنامه‌ها و وب‌سایت‌های زیر برای کمک به شما در بررسی قدرت سیگنال سلولی و یافتن دکل‌های سلولی نزدیک در دسترس هستند:

موبایل ریپیتر ، برنامه‌ای هم برای آیفون و هم برای اندروید، مکان‌های برج سلولی خاصی را ارائه نمی‌کند، اما می‌توانید نقشه‌های سیگنال را برای مقایسه عملکرد شبکه‌های منطقه خود و آزمایش سرعت اتصال تلفن همراه یا Wi-Fi خود مشاهده کنید.
CellMapper اطلاعات به‌روزی را برای یافتن برج‌های 4G در نزدیکی شما ارائه می‌کند و مکان‌های سایت سلولی را برای همه اپراتورهای اصلی نشان می‌دهد. CellMapper همچنین یک برنامه اندروید رایگان ارائه می دهد که مکان برج های مجاور را مشخص می کند.
AntennaSearch تمام برج های سلولی را در شعاع دو مایلی از طریق نقشه های گوگل نشان می دهد. همچنین به عنوان یک وب سایت پذیرش سلولی عمل می کند، بنابراین می توانید دریابید که آیا حامل شما در منطقه شما پوشش خوب یا ضعیفی دارد.
CellReception همچنین برج های سلولی مجاور را از طریق Google Maps نمایش می دهد. با قابلیت فیلتر کردن، می‌توانید یک جستجوی حامل انجام دهید و فقط مکان‌های برج سلولی Verizon، AT&T یا T-Mobile را مشاهده کنید.

این ابزارها به شما کمک می‌کنند کیفیت دریافت سیگنال سلولی را در منطقه خود ردیابی کنید و تعیین کنید که چگونه ممکن است بر پوشش داخلی شما تأثیر بگذارد.

اگر تداخل الکترومغناطیسی را به حداقل رسانده اید و آزمایش کرده اید که می توانید سیگنالی را در خارج از ساختمان دریافت کنید، راه حلی وجود دارد. در ادامه بخوانید و بهترین راه برای افزایش سیگنال سلولی در یک ساختمان فلزی را بیابید.

3. یک سیستم تکرار کننده سیگنال سلولی نصب کنید

یکی از مؤثرترین راه‌ها برای بهبود سیگنال سلولی در ساختمان‌های فلزی، نصب یک سیستم تکرارکننده سیگنال سلولی است، مانند آنچه توسط موبایل ریپیتر ارائه می‌شود. تکرارکننده های سلولی پیشرو در صنعت ما از نیازهای همه مشاغل در همه صنایع پشتیبانی می کند. در واقع، راه حل های سفارشی ما با موفقیت در مکان های مختلف مستقر شده اند.

برخی از داستان های موفقیت ما را بخوانید تا بیشتر بدانید:

Danone North America، یک شرکت پیشرو در مواد غذایی و نوشیدنی، یک سیستم تکرارکننده سلولی موبایل ریپیتر را برای بهبود چشمگیر سیگنال سلولی در تأسیسات 67000 فوت مربعی خود انتخاب کرد. پس از دوره نصب دو روزه، کارمندان از پخش سریع‌تر ویدیو و افزایش دریافت تلفن همراه در سراسر ساختمان خرسند بودند. کارمندان فیس بوک از سیگنال سلولی ضعیف و ناموجود در انبار با سقف فلزی خود در نیو آلبانی، اوهایو ناامید بودند. Illuminati Labs، یک نصب کننده معتبر موبایل ریپیتر ، یک راه حل اتصال سلولی طراحی کرد. پایان دادن به آیین کارمندان که همیشه ساختمان را ترک می کنند تا به سادگی با تلفن های همراه خود تماس بگیرند و پیامک ارسال کنند.
پزشکان و مدیران بیمارستان کودکان CHOC از سیگنال سلولی ضعیف در مناطق خاص در سراسر مرکز خود ناامید بودند. با یک راه حل سفارشی تکرار کننده سلولی موبایل ریپیتر که با بودجه آنها همخوانی داشت، کارکنان و بیماران متوجه تفاوت زیادی در اتصال سلولی شدند کهبه ارائه بهتر مراقبت های بهداشتی کمک کرد.

 

بهبود آنتن دهی ساختمان های فلزی و بتنی با تکرار کننده های سلولی

تکرارکننده‌های سازمانی موبایل ریپیتر سیگنال سلولی را در ساختمان‌های تجاری بزرگ تقویت می‌کنند. راه‌حل‌های ما از چندین کاربر و دستگاه پشتیبانی می‌کنند – از جمله نقاط اتصال و مسیریاب‌های تلفن همراه، که می‌توانند به بهبود سرعت داده و کیفیت تماس شما نیز کمک کنند.

مهمتر از همه، آرایه کاملی از تکرارکننده های سلولی را ارائه می دهد که شبکه های 5G موجود و آینده را بهبود می بخشد. راه حل های ما سیگنال پیشرفته ای را که برای عملیات امروز و دهه های آینده نیاز دارید به شما ارائه می دهد.
چرا موبایل ریپیتر برای کسب و کار شما مناسب است؟

موبایل ریپیتر یک رهبر قابل اعتماد در فناوری تکرارکننده سیگنال سلولی و متخصص در چگونگی تقویت سیگنال سلولی در ساختمان‌های فلزی و همچنین سازه‌های ساخته شده با فولاد، آلومینیوم، بتن و سایر مصالح ساختمانی است.

چرا بسیاری از کسب و کارها تقویت کننده های موبایل ریپیتر را انتخاب می کنند؟

تجربه. ما نیازهای کسب و کارها را در همه صنایع درک می کنیم. راه حل های سفارشی طراحی شده ما در مجتمع های اداری، کالج ها و دانشگاه ها، بیمارستان ها و مراکز مراقبت های بهداشتی، انبارها، فروشگاه های خرده فروشی و موارد دیگر نصب شده اند. کیفیت. فن‌آوری موبایل ریپیتر مورد تأیید FCC و ناشناس است، به این معنی که محصولات ما با همه شرکت‌های مخابراتی و شبکه‌های تلفن همراه اصلی ایالات متحده – از جمله AT&T، Verizon، T-Mobile و غیره سازگار هستند.
نوآوری. ما مبتکر و تنها ارائه‌دهنده فناوری هدف‌گیری چند برج هستیم که امکان تولید تقویت سیگنال سلولی قوی‌تر در هر حامل، با یک تکرارکننده را فراهم می‌کند.

کارمندان، مشتریان و بازدیدکنندگان از مزایای سیگنال سلولی پیشرفته در ساختمان شما به طور یکسان لذت می برند. از یک بررسی اولیه سایت و کمک طراحی متخصص گرفته تا خدمات نصب سریع و بسیار مقرون به صرفه ارائه شده توسط شبکه نصب کننده سراسری ما، موبایل ریپیتر راه حل حرفه ای ایده آلی است که به کسب و کار شما کمک می کند تا بر چالش های دریافت سیگنال سلولی قوی و قابل اعتماد در داخل یک دستگاه غلبه کند.

 

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)