تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

نحوه بهبود سیگنال 4G با تقویت کننده سیگنال موبایل 4G

ممکن است در مورد دستگاه تقویت آنتن موبایل 4g برای دریافت تلفن همراه شنیده باشید (همچنین آنها را به نام های Range Extenders، تقویت کننده آنتن 4G، تکرار کننده ها نیز بشنوید) که در صورت استفاده صحیح می تواند سیگنال تلفن همراه 4G را در داخل خانه تقویت کند. اما آنها چه کار می کنند؟ آیا تقویت‌کننده سیگنال 4G ابزاری مؤثر برای حل چالش‌های دریافت تلفن همراه خواهد بود؟ محدودیت ها چیست؟

ایرانی کشوری پهناور است است و با آن نقاط سیاه پذیرایی به خصوص در داخل ساختمان ها، اعم از خانه ها، مراکز اجتماعی، پارکینگ های زیرزمینی، دفاتر تجاری یا فضاهای عمومی به وجود می آید. تقویت‌کننده سیگنال 4G برای سیگنال تلفن همراه ممکن است یک راه‌حل مناسب سریع و نسبتاً مقرون‌به‌صرفه برای بهبود دریافت تلفن همراه باشد، خواه در خانه، محل کار، یک مکان عمومی یا شاید حتی یک وسیله نقلیه یا کمپرون. وابستگی هایی در مورد اینکه آیا این راه حل مناسبی برای موارد استفاده شما است وجود دارد، و با محدودیت هایی همراه است، با این حال، اگر مناسب باشد، می توانند راهی سریع و نسبتا ارزان برای بهبود تعداد نوارهای دریافت تلفن همراه توسط کاربران باشند. تلفن ها و رفع تماس های قطع شده یا از دست رفته.

آیا تقویت کننده های سیگنال 4G قانونی هستند؟

تقویت آنتن موبایل 4g در حال حاضر پیچیده‌تر از پیشینیان قدیمی خود شده‌اند و می توانند با بهبود آنتن دهی در شبکه به پیشرفت سیگنال شما کمک کنند، اگرچه استقرار و مهندسی صحیح هنوز کلید رسیدن به نتیجه موفقیت‌آمیز است. با این حال، هنوز تعداد زیادی تقویت کننده 4G غیرقانونی برای فروش آنلاین وجود دارد، که پیکربندی بسیاری از آنها بسیار سخت است، موثر نیستند، شبکه همسایه را تحت تأثیر قرار می دهند و مهمتر از همه غیرقانونی هستند. مراقب تقویت کننده های ارزان آنلاین از فروشگاه های عمومی باشید، نه فقط آنها به ندرت کار می کنند، اما به احتمال زیاد با جریمه ای جدی در خانه تان را می کوبید.

تقویت کننده سیگنال 4G چگونه کار می کند؟

یک تقویت کننده سیگنال قبل از تقویت سیگنال 4G کم از فضای باز و توزیع مجدد آن در اطراف تعداد معینی از آنتن های سرویس داخلی برای افزایش پوشش 4G و عملکرد تلفن های همراه در داخل ساختمان می گیرد. اما اجرای دقیق بر اساس موقعیت مکانی سایت‌های موبایل مجاور، تعداد خدمات مخابراتی مورد نیاز و مسیرهای کابل در ساختمان بسیار متفاوت است.

نمودار تقویت کننده سیگنال

آنتن اهداکننده در اکثر شرایط روی پشت بام یا نمای ساختمان قرار دارد، به‌طور ایده‌آل با خط دید واضح به نزدیک‌ترین برج ماکرو برای حامل تلفن همراه مربوطه، به عنوان مثال، یک سایت ماکرو Telstra. بهینه سازی جهت آنتن پشت بام اغلب به تجهیزات RF تخصصی برای تعیین یک یاتاقان بهینه نیاز دارد. معمولاً یک آنتن دهنده یک آنتن جهت دار است که برای بهبود قدرت سیگنال اهداکننده تا حد امکان استفاده می شود. همچنین به تنظیم مناسب و حذف نویز از سایر سایت ها برای بهبود کیفیت سیگنال دریافتی کمک می کند.

تقویت کننده سیگنال 4G در داخل خانه قرار می گیرد و از عناصری که به برق AC نیاز دارد محافظت می شود. ممکن است چندین تقویت کننده با هم گروه شوند تا ساختمان های بزرگتر را پوشش دهند یا اپراتورهای دیگر را تامین کنند. تقویت کننده سیگنال را تا حد امکان تقویت می کند، با این حال، بستگی به ایزوله به دست آمده بین آنتن دهنده و سرویس دهنده دارد.

جداسازی اساساً “از دست دادن سیگنال” مؤثری است که بین اهدا کننده و آنتن سرویس دهنده رخ می دهد. این تضمین می‌کند که ورودی تقویت‌کننده نمی‌تواند خروجی تقویت‌کننده را «شنود» در غیر این صورت چیزی به نام «نوسان» یا «بازخورد» ایجاد می‌کند. در نتیجه، تقویت کننده تنها سیگنال را با حداکثر مقدار بهره تقویت می کند که توسط ایزوله موجود محدود شده است. عدم ایجاد ایزوله کافی بین آنتن ها یکی از اشتباهات اصلی در استقرار تقویت کننده های سیگنال است و اغلب منجر به شکست آنها در بهبود قابل توجه سرویس می شود. این مشکل شماره 1 است که ما در تاسیسات آماتور می بینیم، مطمئن شوید که یک متخصص RF تقویت کننده شما را نصب کنید، در غیر این صورت خطر هدر دادن پول شما وجود دارد.

یک یا چند آنتن سرویس در اطراف ساختمان قرار می گیرد که در آن پوشش تلفن های همراه مورد نیاز است. آنتن ها ممکن است آنتن های همه جهته یا جهت دار باشند که بر روی دیوارها یا سقف ها نصب شده اند. تعیین آنتن ها عمدتاً با تمایل به حداکثر کردن ایزوله برای بهبود عملکرد تقویت کننده هدایت می شود.

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)