تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

برای دریافت برنامه تقویت آنتن موبایل کافیست که در فروشگاه Google Play یا Apple iTunes جستجو کنید. شما می‌توانید تعداد زیادی برنامه برای تقویت آنتن موبایل پیدا کنید که باعث می‌شود فکر کنید سیگنال سلولی را تقویت می‌کنند. اما حقیقت این است که برنامه هایی که در دستگاه خود دارید هیچ ارتباطی با سیگنال دریافتی از دکل تلفن همراه ندارند. درباره کارهایی که این برنامه‌ها انجام می‌دهند (و نمی‌کنند) و گزینه‌های واقعی خود برای تقویت سیگنال تلفن همراه بیشتر بدانید.

برنامه های تقویت سیگنال سلولی چیست؟

شخصی یک گوشی هوشمند با نمادهای رنگارنگ برنامه در دست دارد

هر برنامه ای که بگوید سیگنال سلولی و فرکانس را تقویت می کند در بازاریابی خود گمراه کننده است. اکثر برنامه‌هایی که ادعا می‌کنند سیگنال شما را تقویت می‌کنند، در واقع بهبود عملکرد دستگاه تلفن همراه شما را ارائه می‌کنند.

برخی از این برنامه‌ها خدمات مفیدی را برای دستگاه تلفن همراه شما ارائه می‌کنند، و این سرویس‌ها می‌توانند بر نحوه عملکرد دستگاه و سرعت انجام کارها تأثیر مثبت بگذارند. اما به این دلیل نیست که آنها سیگنال سلولی را تقویت کردند. در اینجا خلاصه ای سریع از سه دسته اصلی برای این نوع برنامه ها و آنچه که در واقع انجام می دهند آورده شده است.

برنامه های تمیزتر

وقتی این نوع برنامه‌ها را دانلود می‌کنید، آنها را طوری تنظیم می‌کنید که خانه‌دار دیجیتالی برای دستگاه تلفن همراه شما باشند. آنها در پس‌زمینه برای حذف داده‌های ذخیره‌شده روی تلفن شما و حذف فایل‌های ناخواسته یا استفاده نشده کار می‌کنند.

نتیجه این است که فضای ذخیره سازی گوشی شما آزاد می شود. این می تواند منجر به عملکرد و سرعت بهتر هنگام کلیک روی برنامه ها یا استفاده از سایر عملکردهای تلفن شود. با این حال، این افزایش عملکرد به کیفیت سیگنال تلفن همراه شما مربوط نمی شود و تمام فضای ذخیره سازی در جهان نمی تواند سرعت دانلود را در یک اتصال وحشتناک افزایش دهد.

برنامه های افزایش سرعت

این برنامه ها نوع مشابهی از پشتیبانی را ارائه می دهند. آنها داده های ذخیره شده در دستگاه شما را مدیریت می کنند و فایل های استفاده نشده و حافظه پنهان را پاک می کنند. اما آن‌ها همچنین با بستن برنامه‌های بلااستفاده‌ای که ممکن است در پس‌زمینه اجرا شوند، به کاهش مقدار رم در دستگاه شما در هر زمان معین کمک می‌کنند.

در برخی موارد، برنامه‌های افزایش سرعت به شما امکان می‌دهند پردازنده گوشی خود را اورکلاک کنید، که فقط به این معنی است که می‌توانید روش طراحی پردازنده را برای سریع‌تر کردن آن نادیده بگیرید. این در واقع می تواند عواقب بالقوه منفی داشته باشد و ممکن است در دستگاه شما توصیه نشود.

برنامه‌های افزایش سرعت ممکن است بتوانند عملکرد را افزایش دهند، از جمله سرعت اجرای برنامه‌ها و سایر عملکردها. اما مانند پاک کننده ها، این برنامه ها هیچ کاری برای سیگنال تلفن همراه شما یا مشکلات مربوط به تماس های قطع شده و جریان آهسته انجام نمی دهند.

 

چرا برنامه تقویت آنتن موبایل، سیگنال سلولی شما را تقویت نمی کند؟

سیگنال تلفن همراه چیزی نیست که در تلفن شما اتفاق بیفتد. سیگنال‌های سلولی از یک برج می‌آیند و چیزی هستند که تلفن شما دریافت می‌کند. از آنجایی که سیگنال خارج از تلفن شما است، نمی توان آن را توسط برنامه ای در تلفن شما کنترل کرد.

برای بهبود سیگنال سلولی چه کاری می توانید انجام دهید؟

برای تقویت سیگنال دریافتی تلفنتان، می‌توانید روی دستگاهی سرمایه‌گذاری کنید که خارج از تلفن شما است. این تقویت کننده سیگنال تلفن همراه نامیده می شود و می توانید برای تقویت سیگنال در یک اتاق، چندین اتاق یا کل خانه یکی از آن ها را خریداری کنید. همچنین می‌توانید مدل‌هایی را بیابید که برای کار در اتومبیل‌ها، کامیون‌ها، RVs و حتی مشاغل کوچک طراحی شده‌اند.

با این حال، اگر برنامه های تقویت کننده تلفن همراه واقعاً کار نمی کنند، چگونه می توانید مطمئن باشید که تقویت کننده های سیگنال تلفن همراه کار می کنند؟ نحوه کار آنها را در زیر بخوانید.

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)