تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

ساده ترین روش ساخت دستگاه تقویت آنتن موبایل با فویل همین روش است که هزینه مالی و زمانی کمی دارد و صد در صد ارزش امتحان کردن را دارد. برای این کار،مقداری فویل آلومینیوم تهیه کنید و زیر قاب گوشی قرار دهید به طوری که سطح پشت موبایل را به صورت کامل بپوشاند.توجه کنید که اگر ضخامت بالا باشد،ممکن است به کل دسترسی شما به آنتن قطع شود پس سعی کنید قطر بهینه را با آزمون و خطا پیدا کنید.

ساخت دستگاه تقویت آنتن موبایل با فویل

یک راه و ترفند بسیار ساده که می تواند ارزش امتحان کردن داشته باشد ساخت تقویت کننده آنتن موبایل با استفاده از فویل و یک عدد سیم است.

دوستان عزیز و همراهان گرامی توجه داشته باشید که قبل از شروع آموزش لازم است این نکات را بدانید.اول اینکه اگر هیچ آنتنی در محل شما وجود نداشته باشد به هیچ وجه ساخت آنتن تقویت کننده موبایل را امتحان نکنید چرا که ما نمی توانیم با این روش آنتی تولید کنیم.پس باید در محلی مورد تست قرار بگیرد که آنتنی هر چند ضعیف وجود داشته باشد.نکته دوم و بسیار مهم این است که بسیاری از افراد از این روش نتیجه ای نگرفته اند اما افرادی نیز بوده اند که این روش توانست به آنها کمک کند.بنابراین،اگر محدودیت های مالی و زمانی دارید،این روش مطمئنی نیست و آن را امتحان نکنید.

وسایل مورد نیاز برای ساخت این دستگاه:

  1. فویل به اندازه کافی
  2. سیم آهنی (یا جایگزین های خانگی آن مانند آویز های فلزی یا هر وسیله مشابه دیگر)
  3. کانکتور
  4. کابل کواکسیال سالم
  5. ابزارهای کاری مانند انبر،پیچگوشتی

مراحل ساخت

جالباسی را مانند شکل زیر در بیاورید و خم کنید.زوایایی که در شکل می بینید همه 90 درجه و 45 درجه هستند.لازم نیست دقیق این زوایا را محاسبه کنید.نکته دیگر اینکه این اضلاع حدود 8 یا 9 سانتی متر هستند وابتدا و انتهای وسیله ساخته شده را به هر دو ترمینال متصل کنید و توسط کانکتور دو سیم بهم متصل می شوند.

مرحله بعدی تکمیل ساخت دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل است.مانند شکل،کابل تلویزیون یا کواکسیال را به اندازه 20 یا 30 سانتی متر آماده کنید. در حدود ۵ سانتی متر از مرکز کابل را به اندازه ی ۵ دور در جهت عقربه ی ساعت، بپیچانید و به یک دورپیچ تبدیل کنید. اینکار را با استفاده از پیچ گوشتی 3 الی 6 میلی متری می توانید انجام دهید. قسمت مرکزی را خم کرده و کابل را چند دور، دور پایه ی پیچ گوشتی بپیچانید. سپس قسمت مرکزی را صاف کنید، درست مانند تصویر. فراموش نکنید قسمت مرکزی کابل را باید به سیم فلزی وصل کرده و آنرا سفت کنید.

تقویت آنتن موبایل با فویل

تعداد دورهایی که در جهت عقربه ساعت می زنید را می توانید خوتان تنظیم کنید. بهتر است آنتن خارجی تعداد دورهای بیشتری داشته باشد. هر چه تعداد دور ها بیشتر باشد تقویت بهتر انجام می گیرد. درنهایت اگر احساس می کنید هنوز سیگنال ضعیفی دارید می توانید تعداد دورها را باز هم افزایش دهید.

حال که دستگاه آماده شد،باید یک دستگاه دیگر نیز مشابه آن بسازید.سپس باید به فکر راهی باشیم تا بتوانیم این دو آنتن را به هم متصل کنیم.

تقویت کننده موبایل فویلی

نتیجه گیری

همانطور که در شکل مشاهده می کنید،این دو دستگاه را بهم وصل می کنید.  آنتنی که تعداد دور بیشتری در آن قرار دادید را به محلی مرتفع مانند پشت بام ببرید. در اینجا، با استفاده از موبایل خود بهترین نقطه آنتن دهی را پیدا کنید. اکنون آنتن خروجی را نصب نمایید.برای تکمیل ساخت تقویت کننده آنتن موبایل، آنتن داخلی را در هر کجا که خواستید نصب کنید. حواستان باشد که در انتها دو آنتن به هم متصل باشند.
اتصال دو آنتن تقویت کننده خانگی آنتن موبایل

پیشنهاد می شود آنتن داخلی را از سقف آویزان کنید و محل آن نیز در بهترین نقطه آنتن دهی خانه باشد.هر چقدر آنتن داخلی محدود به دیوار نباشد و یا در فاضی باز باشد بهتر است.

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)