تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

تقویت آنتن دهی سامسونگ را میتوان با سیستم های تقویت امواج موبایل براحتی انجام داد ولی برای اینکار پیش زمینه‌هایی را برای بررسی و انتخاب بوستر مناسب باید داشته باشیم و در اختیار کارشناسان فروش قرار دهیم . اطلاعاتی مانند اینکه دلیل ضعف سیگنال موبایل شما چیست ؟ آیا در محدوده شهر هستید و دارای ضعف سیگنال موبایل میباشید . آیا در خارج از محدوده و بافت شهری هستید و کمبود آنتن دهی موبایل شما بدلیل دوری از دکل های مخابراتی میباشد . آیا در طبقات بالایی ساختمان و مجتمع های مسکونی حضور دارید و دارای تداخل فرکانس موبایل و پرش سیگنال هستید.

گوشی های موبایل سامسونگ بنا به فراخور نوع گوشی موبایل ، از باندها و شبکه های مختلف پشتیبانی میکند و با توجه به پرسش های مطرح شده و راهنمایی کارشناسان ، میتوانید دستگاه تقویت موبایل تک باند ، بوسترهای تقویت کننده امواج موبایل دو باند و یا دستگاه تقویت آنتن موبایل سه باند برای رفع معضل انتن دهی بهره ببرید . تقریبا تمامی بوسترهای تقویت کننده سیگنال موبایل را میتوان برای تقویت آنتن دهی موبایل سامسونگ مورد استفاده قرار داد ولی انتخاب دستگاه مورد نظر بستگی مستقیم به میزان بودجه در نظر گرفته برای این امر دارد . مقرون به صرفه‌ترین ریپیتر را میتوان از دسته بندی تقویت کننده موبایل تک باند انتخاب نمود و یا در ارقام بالاتر ، بوسترهای دو باند انتخاب مناسب تر است . در صورتیکه برای تقویت آنتن دهی موبایل سامسونگ در ادارات این دستگاه مورد نیاز و سقف بودجه ای برای اینکار تعیین نشده است ، از تقویت کننده های موبایل فول باند و یا بوسترهای تلفن همراه سه باند پیشنهاد میگردد که استفاده شود . روشهای بدون هزینه نیز وجود دارد که در صورت اینکه میزان آنتن دهی در باندهای بالاتر ضعیف است ، میتوانید با تغییر شبکه از حالت 3G و یا 4G به 2G ، افزایش آنتن دهی را بطور مشهود شاهد باشید .

گزارش‌هایی مبنی بر اینکه دارندگان گلکسی سامسونگ همیشه با مشکلات سیگنال شبکه مختلف مواجه هستند، وجود دارد، بنابراین ما این مقاله را برای ارائه مجموعه‌ای جامع از راه‌حل‌ها ارائه می‌کنیم. اگر شما یکی از کاربران بدشانسی هستید که به طور اتفاقی با مشکلی دست و پنجه نرم می کنید، این راهنمای عیب یابی می تواند به شما کمک کند. با دنبال کردن پیشنهادات ما در زیر بیاموزید که چه کاری می توانید انجام دهید.

عیب یابی مشکلات سیگنال در سامسونگ

رفع مشکلات سیگنال در دستگاه سامسونگ، اگرچه ساده نیست، اما واقعاً ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که مجموعه ای از مراحل عیب یابی را انجام دهید تا عوامل را محدود کنید. در زیر راه حل های بالقوه ای وجود دارد که می توانید برای رفع هر گونه مشکل شبکه ای که در آن هستید سعی کنید.

رومینگ را خاموش کنید.

اگر اخیراً در جاده بوده‌اید و اصلاً سیگنال شبکه دریافت نکرده‌اید، ممکن است ویژگی رومینگ فعال باشد. قبل از تلاش مجدد برای اتصال، حتما رومینگ را غیرفعال کنید. می‌توانید رومینگ را در تنظیمات > اتصالات > شبکه‌های تلفن همراه > رومینگ داده غیرفعال کنید.

Settings>Connections>Mobile networks>Data roaming

تقویت کننده موبایل سامسونگ
پس از نصب مجدد سیم کارت، مشکلات سیگنال را بررسی کنید.

سیم کارت را جدا کنید و ببینید که آیا مشکل سیگنال سامسونگ شما برطرف می شود یا خیر. برای جلوگیری از خراب شدن برخی از داده ها، هنگام خارج کردن و قرار دادن مجدد کارت، مطمئن شوید که تلفن خاموش است. کنتاکت های فلزی کثیف روی کارت می توانند باعث مشکلات اتصال ضعیف شوند، بنابراین سعی کنید قبل از قرار دادن مجدد کارت، آن را با یک پارچه تمیز پاک کنید.

دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید.

راه اندازی مجدد دستگاه اغلب برای رفع اشکالات جزئی و موقت کافی است. حتما این مرحله عیب یابی ساده را در دستگاه سامسونگ خود انجام دهید. فقط دکمه پاور دستگاه خود را فشار داده و نگه دارید و روی Restart ضربه بزنید. اگر تلفن یا رایانه لوحی شما پاسخ نمی دهد یا از کار افتاده است، می توانید دکمه روشن/خاموش را برای حداقل 12 ثانیه فشار دهید و نگه دارید تا اجباراً راه اندازی مجدد شود.

حافظه پنهان برنامه و داده های جعبه ابزار سیم کارت را پاک کنید.

برخی از مشکلات سیگنال در دستگاه های سامسونگ ناشی از حافظه پنهان یا داده های خراب در برنامه سیم کارت آن است. مطمئن شوید که کش برنامه SIM Toolkit (ممکن است به SIMMobilityKit تغییر نام داده شود) را پاک کنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. اگر پاک کردن کش برنامه کار نمی کند، سعی کنید با حذف داده های آن، آن را به پیش فرض های کارخانه بازنشانی کنید.

پیکربندی شبکه را تازه کنید.

یکی از راه‌های مؤثر برای رفع هر گونه مشکل شبکه سامسونگ، تنظیم مجدد پیکربندی شبکه است. اگر هنوز این را امتحان نکرده اید، باید در این مرحله این کار را انجام دهید.
پس از انجام این روش، باید دوباره به شبکه های وای فای متصل شوید. همچنین باید به دستگاه های بلوتوث جفت شده خود متصل شوید.

به روز رسانی برنامه ها و نرم افزارها

یکی دیگر از راه های ساده برای جلوگیری از اشکالات این است که اطمینان حاصل کنید که برنامه ها و نرم افزارهای اندروید همیشه به روز می شوند. با بررسی به‌روزرسانی‌ها با استفاده از فروشگاه Play، مطمئن شوید که همه برنامه‌های شما آخرین نسخه خود را اجرا می‌کنند.
همچنین می‌خواهید با بررسی زیر تنظیمات> به‌روزرسانی نرم‌افزار> دانلود و نصب، مطمئن شوید که نرم‌افزار جدیدترین است.
برای رفع مشکلات سیگنال در سامسونگ خود، به صورت دستی از شبکه جدا شوید.

برای برخی از خطاها، قطع موقت یک دستگاه سامسونگ از اپراتور شبکه راه حل است. اگر در این زمان همچنان با مشکل سیگنال یا سیگنال مواجه نیستید، مطمئن شوید که تنظیمات شبکه را در تلفن یا رایانه لوحی سامسونگ خود بازنشانی کرده اید. مراحل این پست را برای انجام این کار دنبال کنید.

مشکل آنتن دهی A32 سامسونگ

وجود برنامه سرکش را بررسی کنید.

برخی از مشکلات اتصال شبکه به دلیل نصب برنامه های شخص ثالث بد است. برای بررسی اینکه آیا برنامه خرابی را در تلفن یا رایانه لوحی خود اضافه کرده اید، دستگاه را در حالت ایمن راه اندازی مجدد کنید. در این حالت فقط برنامه های از پیش نصب شده مجاز به اجرا هستند. بنابراین، اگر زمانی که دستگاه شما در حالت ایمن کار می کند مشکلی در شبکه وجود ندارد، می توانید فرض کنید که مشکل برنامه بدی دارید.
نحوه استفاده از حالت ایمن برای عیب یابی دستگاه خود را در این مقاله بیاموزید.

پارتیشن کش را پاک کنید.

اگر تلفن سامسونگ شما در اتصال به شبکه شما مشکل دارد یا اگر عملکردهای شبکه آن پس از به روز رسانی نرم افزار کار نمی کند، پارتیشن کش را پاک کنید. این کش سیستم را تازه می کند و امیدواریم از مشکلات مربوط به حافظه پنهان خلاص شوید.
برای اینکه ببینید آیا مشکل حافظه پنهان سیستم دارید، مراحل پاک کردن پارتیشن کش را در این پست دنبال کنید.

تنظیمات نرم افزار را به حالت پیش فرض بازنشانی کنید.

اگر پس از انجام تمام راه حل های بالا مشکل همچنان باقی بماند، باید نرم افزار را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید. تنظیم مجدد کارخانه معمولاً در رفع مشکلات مربوط به نرم افزار مؤثر است، بنابراین تا زمانی که علت اصلی مشکل سیگنال در نرم افزار یا برنامه ها باشد، باید کار کند.

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)