تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

ترابرد به ایرانسل

ترابرد به ایرانسل چیست و چگونه است؟ اپراتور ایرانسل برای مشترکین اپراتور های رایتل و همراه اول این امکان را قرار داده تا به ایرانسل ترابرد داشته باشند . فقط کاربران سیم کارت همراه اول و سیم کارت رایتل می توانند به ایرانسل ترابرد داشته باشند . مشترکین با ورود به وب سایت ایرانسل و مراجعه به صفحه ترابرد به ایرانسل می توانند شماره موبایل خود را وارد کنند .، نوع سیم کارت خود یعنی دائمی و اعتباری بودن سیم کارت خود را مشخص کنند و هم چنین در ادامه اپراتور فرستنده ( رایتل ، همراه اول ) خود را مشخص کنند . در گام بعدی برای اهراز هویت یک کد برای سیم کارت شما ارسال می شود که با ورود کد فعال سازی تکمیل ترابرد انجام می پذیرد . البته باید به این موضوع اشاره کنیم که ایرانسل برای کاربران امکان انصراف از ترابرد را نیز قرارداده است که اگر مشترکی از انجام این فرایند پشیمان شد بیتواند به اپراتور دیگری ترابرد داشته باشد.

در صورتی که نیاز به خرید دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل دارید، می توانید با شماره تلفن‌های زیر تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید.

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

ویژگی های طرح

وجود خدمت ترابرد در اپراتور های تلفن همراه ، رقابت در میان اپراتور ها را افزایش و در نتیجه بهبود کیفیت خدمات ارائه‌ با هزینه های کم تر را منجر می شود . ایرانسل ( irancell ) نیز با ارائه خدمات ترابرد این امکان را برای مشترکین خود فراهم کرده که به راحتی بتوانند از این خدمات بهره مند شوند . با اجرایی شدن طرح ترابرد پذیری قطعا همه اپراتور های فعال کشور سرویس‌ ها و خدمات جذاب‌ تر و متنوع‌ تری را برای جلب مشترکان ارائه می ‌دهند . هم چنین این رقابت می‌ تواند در کاهش قیمت سرویس‌ ها و خدمات اپراتور ها نقش مهمی را ایفا کند .

با توجه به امکان جا به جایی بین اپراتور ها قطعا ارزش سیم‌ کارت‌ های همراه اول ، ایرانسل و رایتل و .. یکسان شد . در نهایت سبب افت قیمت سیم‌ کارت می‌ شود چراکه با این طرح مشخص نیست که شماره مورد نظر در کدام اپراتور مشغول به فعالیت است . کاربران و مشترکان می‌ توانند بسته به منطقه زندگی خود به‌ راحتی اپراتور مناسب را انتخاب نموده تا تحت پوشش شبکه قرار گیرند . جا به جایی بین اپراتور ها سبب شد تا شاهد بهبود کیفیت پوشش شبکه در تمام نقاط کشور باشیم .

 ترابرد به ایرانسل

شما مشترکان اپراتورهای دیگر می‌توانید بدون هیچ تغییری در شماره تلفن همراهتان ایرانسلی شوید و از قیمت‌های مقرون به صرفه، اینترنت پرسرعت، کیفیت بالا در آنتن‌دهی، تنوع خدمات و محصولات و پوشش‌دهی گسترده لذت ببرید.

– هزینه ترابرد رایگان است.

– درخواست‌هایی که در روزهای تعطیل و یا خارج از ساعت اداری ثبت شوند، در ساعات اداری (شنبه تا چهارشنبه: 8 صبح تا 5 – بعدازظهر و پنجشنبه: 8 صبح تا 3 بعدازظهر) بررسی و اجرا خواهند شد.

– پس از ترابرد به ایرانسل هزینه‌های مکالمه با خطوط تلفن همراه ایرانسل یا سایر اپراتورها و خطوط تلفن ثابت، با نرخ ثابت – دقیقه‌ای 66/9 تومان برای مشترکان اعتباری و 33/3 تومان برای مشترکان دائمی محاسبه می‌شود.

– در فرآیند ترابرد، پیامک های اطلاع رسانی مختلفی دریافت و ارسال می‌کنید. بهتر است از گوشی تلفن همراهی استفاده کنید که از سالم بودن آن اطمینان دارید تا پیام‌هایتان به درستی منتقل شود و دچار مشکل نشوید.

– ثبت‌نام مشترکان حقوقی باید به صورت کتبی و از طرف صاحبان مجاز یا نمایندگان معرفی شده، از طریق مراجعه به یکی از مراکز خدمات انجام گیرد.

 

روش‌های ترابرد به ایرانسل

مراحل ترابرد به ایرانسل به صورت غیرحضوری (آنلاین)

برای ترابرد سیم‌کارت همراه اول به ایرانسل/ ترابرد سیم‌کارت رایتل به ایرانسل به صورت آنلاین و غیرحضوری می‌توانید مراحل زیر را دنبال نمایید:

۱- ابتدا به سایت ایرانسل مراجعه و از قسمت منو “ترابرد به ایرانسل” را انتخاب کنید.

۲-فرم ثبت‌نام را تکمیل نمایید.
3- به پیامک تایید از سیم‌کارت قبلی پاسخ دهید.
۴- شناسه ترابرد از سیم‌کارت قبلی را دریافت و نزد خود نگاه دارید.
۵- سیم‌کارت جدید به آدرس شما ارسال می‌شود، با ارایه کارت ملی سیم‌کارت خود را تحویل بگیرید.
۶- پیامک عملیات موفق بر روی سیم‌کارت قبلی برای شما ارسال می‌شود.
۷- سیم‌کارت ایرانسل شما فعال می‌شود.

نکته: توجه داشته باشید که مراحل ۴ و ۵ و ۶ بر روی سیم‌کارت قبلی شما انجام می‌شود.

مراحل ترابرد به ایرانسل به صورت حضوری

برای ترابرد سیم‌کارت همراه اول به ایرانسل/ ترابرد سیم‌کارت رایتل به ایرانسل به صورت حضوری می‌توانید مراحل زیر را دنبال نمایید:

به مراکز فروش ایرانسل مراجعه نمایید.
کارت ملی خود را ارایه و فرم ثبت نام را تکمیل کنید.
سیم‌کارت جدید (غیر ایرانسل) را دریافت کنید.
به پیامک تایید با سیم‌کارت قبلی پاسخ دهید.
شناسه ترابرد از سیم‌کارت قبلی را دریافت و نزد خود نگاه دارید.
پیامک عملیات موفق بر روی سیم‌کارت قبلی برای شما ارسال می‌شود.
سیم‌کارت ایرانسل شما فعال می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تقویت سیگنال گوشی A72

تقویت کننده سیگنال ایرانسل

خرید آنتن یاگی

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)