تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

تقویت آنتن موبایل در برج ها: چه در محل کار، چه در ساختمان آپارتمانی یا هر جای دیگر، ممکن است متوجه شوید که دائماً سیگنال تلفن همراه خود را از دست می دهید یا تماس ها را قطع می کنید. ساختمان های ساخته شده از فلز و بتن می توانند سیگنال های سلولی را مسدود کنند زیرا سیگنال بین تلفن همراه شما و نزدیکترین برج سلولی را ضعیف می کنند.

برای یادگیری نحوه افزایش پذیرش سلولی در ساختمان های فلزی و بتنی، ابتدا علت مشکل را ردیابی کنید. سپس، یاد بگیرید که چگونه قدرت سیگنال سلولی خود را بررسی کنید. و در نهایت، بهترین تقویت کننده سیگنال تلفن همراه را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید.

اما اول از همه. این مهم است که بدانید سیگنال های تلفن همراه چگونه کار می کنند. امواج فرکانس رادیویی به تلفن شما اجازه می‌دهند تا با نزدیک‌ترین برج ارتباط برقرار کند، اما دیوارهای ضخیم بتنی و فولادی قدرت سیگنال شما را کاهش می‌دهند. درک این موضوع به شما امکان می دهد تا بهترین راه حل را در حین بررسی همه مشکلات احتمالی پیدا کنید.

علت اصلی مشکل را شناسایی کنید

شروع به جستجو و درک دلایل مختلف کنید که چرا سیگنال سلولی شما ضعیف است، زیرا انجام این کار به شما کمک می کند به راه حل خود برسید. دلیل قطع تماس شما می تواند ناشی از مصالح ساختمانی باشد. با این حال، گاهی اوقات هنگامی که خود تلفن مشکل دارد، سیگنال ضعیف ایجاد می شود.

تلفن خود را بررسی کنید

گوشی خود را برای هر گونه علائم آسیب مانند ترک یا فرورفتگی در امتداد سطح نگاه کنید. علاوه بر این، سعی کنید به یاد بیاورید که آیا تلفن شما قبلاً خوب کار می کرد یا خیر – مشکل ممکن است داخلی باشد. اگر تلفن شما علائم شکستگی دارد، این می‌تواند دلیل قطع تماس‌ها باشد، زیرا ممکن است چیزی داخلی دیگر به درستی کار نکند.

با این حال، تماس‌های قطع‌شده نیز می‌تواند ناشی از یک تلفن قدیمی باشد — با رفتن به تنظیمات خود و تأیید اینکه تلفنتان با آخرین نرم‌افزار به‌روز است، مطمئن شوید که اینطور نیست.

Property را بررسی کنید

اگر تلفن خود را بررسی کرده اید و مشکل از آسیب خارجی یا داخلی نیست، علت سیگنال ضعیف احتمالاً از داخل ملک یا به عبارت بهتر مصالح ساختمانی است. دریافت دریافت سلولی در ساختمان‌های فلزی و بتنی چالش برانگیز است زیرا این ماده فرکانس رادیویی را جذب می‌کند و منعکس می‌کند، که تلفن شما هنگام جستجوی نزدیک‌ترین برج، آن را بیرون می‌دهد.

علاوه بر این، همانطور که داخل ملک را ارزیابی می کنید، اطمینان حاصل کنید که سایر وسایل الکترونیکی مانند روترهای Wi-Fi از دستگاه تلفن همراه شما دور می مانند. دستگاه های بی سیم مختلف به دلیل ایجاد تداخل الکترومغناطیسی می توانند در تماس ها مشکل ایجاد کنند.

اگر مشکل از تلفن یا تداخل الکترونیکی شما نیست، به احتمال زیاد به دلیل خود ساختمان است. برای اینکه بدانید آیا ساختمان شما مشکل دارد یا خیر، به بیرون بروید و سعی کنید تماس بگیرید. اگر بتوانید به راحتی این کار را انجام دهید و تماس های باکیفیت دریافت کنید، به احتمال زیاد مشکل از مصالح ساختمان است.

خواندن سیگنال سلول فعلی را دریافت کنید

گام بعدی این است که قدرت سیگنال خود را بسنجید. علیرغم عقیده مخالف، این بر اساس تعداد میله های شما نیست، بلکه بر اساس میزان دسی بل میلی وات (dBm) شما است. این عدد معمولاً بین -50 و -120 است. شما می خواهید شماره خود را تا حد امکان به -50 نزدیک کنید.

یافتن این قرائت در برند و مدل گوشی متفاوت است. در حالی که دستگاه‌های IOS از شما می‌خواهند با شماره تلفن تماس بگیرید، در Android می‌توانید با رفتن به تنظیمات خود این مورد را بررسی کنید.

پس از یافتن میزان dBm خود، با ارزیابی عدد مشخص کنید که سیگنال شما واقعاً چقدر ضعیف است. در حالی که -50 dBm بهترین است، سیگنال بین -80 و -100 هنوز مشکلی ندارد. این یک تفکیک بیشتر از اعداد است:

-50 dBm بهترین است.

80- تا 89- دسی بل خوب است.

90- تا 99- دسی بل قابل قبول است.

-100 تا -109 دسی بل ضعیف است.

-120 dBm یا کمتر وحشتناک است.

اگر متوجه شدید که میزان dBm شما بیش از -100 است، وقت آن است که به دنبال تقویت کننده های سلولی باشید تا توانایی تماس خود را افزایش دهید. یک ساختمان فلزی یا بتنی باعث خوانش dBm کمتری می شود زیرا این مواد سیگنال را منعکس و جذب می کنند.

به بهترین راه حل ها نگاه کنید

برای تقویت آنتن موبایل در برج به دنبال راه حل های مختلف باشید، تقویت کننده تلفن همراه بهترین خرید شماست. کیفیت تماس را در کل فضا تقویت می کند و در نتیجه نحوه ارتباط تلفن شما با نزدیکترین دکل تلفن همراه را بهبود می بخشد.

یک تقویت کننده تلفن همراه نصب کنید

با دانستن قدرت سیگنال خود، همچنین می توانید تشخیص دهید که کجا قوی تر است، که در هنگام نصب تقویت کننده تلفن همراه بسیار مهم است زیرا می خواهید آن را در بهترین مکان برای کیفیت مطلوب قرار دهید.

تقویت کننده تلفن همراه با تقویت سیگنال ارتباط بین تلفن شما و دکل تلفن همراه را تقویت می کند. با این قطعه از تجهیزات، می‌توانید با وجود مشکلات قبلی ناشی از مصالح ساختمانی، با ساختمان خود تماس بگیرید.

یک تقویت کننده سیگنال چندین بخش دارد – یک آنتن در فضای باز، یک آنتن داخلی، یک تقویت کننده سیگنال و یک کابل. هر یک از این بخش‌ها با هم کار می‌کنند تا سیگنالی را که تلفن شما ارسال می‌کند، تقویت کرده و سپس دوباره پخش کنید.

تقویت کننده آنتن موبایل چیست؟

تقویت کننده سیگنال تلفن همراه به تقویت آنتن موبایل در برج کمک می کند و دارای سه جزء اصلی است:

آنتن داخلی / خارجی

تقویت کننده

کابل

این قطعات با هم کار می کنند تا سیگنال سلولی را با برقراری ارتباط با نزدیکترین برج شبکه برای ایجاد یک سیگنال اهداکننده تقویت کنند. تلفن های همراه سیگنال اهداکننده پخش شده را دریافت می کنند، بنابراین کیفیت تماس و سرعت داده را بهبود می بخشند.

آنتن های داخلی

آنتن داخلی که خریداری می کنید بستگی به فضایی دارد که می خواهید پوشش دهید، اما ما اغلب آنتن گنبدی یا پانلی را توصیه می کنیم. آنتن‌های Dome برای دفاتر کوچک یا زمانی که فقط نیاز به بهبود سیگنال در یک طبقه دارید، بهترین کار را دارند.

از سوی دیگر، آنتن های پانل برای پوشش ساختمان های چند طبقه یا یک فضای باریک و طولانی بهترین هستند. البته، اگر قبلاً متوجه شده اید که چه چیزی باعث سیگنال ضعیف شما می شود، تصمیم گیری در مورد آنتن داخلی باید نسیمی باشد.

تقویت کننده

یک تقویت کننده با هر دو آنتن داخلی و خارجی ارتباط برقرار می کند. این قطعه است که سیگنال سلولی شما را تقویت می کند. پس از اینکه آنتن خارجی سیگنالی را از برج شبکه دریافت کرد، تقویت کننده شما آن را تقویت می کند تا آنتن داخلی بتواند آن را دوباره پخش کند.

کابل

در حالی که تقویت کننده و آنتن های داخلی و خارجی قطعات اصلی مورد بحث در هنگام بررسی تقویت کننده های سلولی هستند، خرید کابل مناسب حیاتی است. برای ساختمان‌های تجاری و دیگر ساختمان‌های بزرگ، ما کابل کواکس فوق‌العاده کم تلفات SureCall SC400 را توصیه می‌کنیم، زیرا سیگنال قوی‌تری نسبت به کابل‌های دیگر می‌کشد. این تا حدی به این دلیل است که سایر گزینه های کابل برای بوترهای کوچکتر که معمولاً در خانه ها یا دفاتر کوچک استفاده می شوند مناسب هستند.

آنتن فضای باز

شما باید یک آنتن جهت دار یا همه جهته بخرید. تفاوت اصلی این است که یک آنتن جهت دار دارای پنجره ای بین 50 تا 70 درجه است، در حالی که یک آنتن همه جهته 180 درجه برای بهترین سیگنال جستجو می کند.

در حالی که یک آنتن همه جهته ممکن است ایده آل به نظر برسد، این همیشه صادق نیست، به خصوص در یک منطقه شلوغ. از آنجایی که این نوع آنتن در فضای باز 180 درجه جستجو می کند و چندین سیگنال را می کشد، می تواند به سرعت غرق شود.

تقویت آنتن موبایل در برج ها چگونه کار میکند؟

آنتن خارجی نزدیک‌ترین سیگنال را جستجو می‌کند و سپس آن را به دستگاه بوستر موبایل فرستاده و دستگاه آن را تقویت کرده و از طریق آنتن داخلی در محیط پخش می کند.

 

 

تقویت آنتن موبایل در زیر زمین

در صورتی که راهکارهای بالا، مشکل شما را حل نکرد شما می‌توانید از دستگاه تقویت آنتن موبایل برای بهبود آنتن‌دهی گوشی خود استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان قبل از خرید، با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید:

۱۳۰۱۵۳۸– ۰۹۱۲
جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)