تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

آیا میدانید تقویت کننده فعال و منفعل موبایل چیست و چگونه کار میکند؟ برای آشنایی با انواع تقویت کننده های انتن موبایل میتوانید در ادامه با ما همراه باشید

تقویت کننده های فعال سیگنال سلولی

تنوع فعال باید به منبع تغذیه وصل شود… نصب چنین دستگاهی م effectiveثرترین روش برای بهبود کیفیت سیگنال دریافتی است. این دستگاه ها شامل تغییرات مختلفی هستند. تکرار کننده هاو تکرار کننده ها.

مزیت اصلی آنها ارائه پوشش شبکه در عرض جغرافیایی به اندازه کافی وسیع است.، که به آنها اجازه می دهد بدون تعویض فیزیکی با آنها استفاده شوند تلفن همراه.

همه انواع دستگاه های تکرار کننده بر اساس انتقال سیگنال از ایستگاه (پایه) به نصب آنتن خارجی تنظیم شده بر روی موج مربوطه عمل می کنند. سپس ، از طریق کابل ، سیگنال دریافتی آنتن به تکرار کننده تغذیه می شود ، که برای تقویت قدرت سیگنال و انتقال آن به یک آنتن دیگر – آنتن تجهیزات داخلی – یا به یک تقسیم کننده (در صورت وجود چندین نقطه اتصال) طراحی شده است. در مدار)

هنگام انتقال داده ها به این روش ، سیگنال شبکه – هم موبایل و هم اینترنت – از نظر کیفی افزایش می یابد. علاوه بر عملکرد اصلی ، نصب دستگاهی مانند تکرار کننده ، اجازه می دهد تا تأثیر میدان الکترومغناطیسی دستگاه های تلفن همراه را کاهش دهد، که به نوبه خود می تواند تأثیر بسیار مثبتی بر سلامت مصرف کنندگان عادی فناوری تلفن همراه داشته باشد.

توجه!فاصله بین ایستگاه پایه و نقطه نصب تکرار کننده می تواند تا 40 کیلومتر باشد. در این راستا ، نصب چنین دستگاه هایی به مقابله با مشکلات به دست آوردن داده های تلفن همراه در قلمرو خانه ها و قطعات کشور کمک می کند.

تکرار کننده های فعالدر میان چیز های دیگر نیاز به تنظیمات اضافی داردهنگام اتصال آنها ، اول از همه ، آنتن و آداپتور برق را به اتصالات فرکانس بالا وصل کنید. به منظور جلوگیری از خرابی تکرار کننده به دلیل ناپایداری ولتاژ در شبکه منبع تغذیه ، توصیه می شود آن را با استفاده از فیلتر اصلی یا تثبیت کننده ولتاژ به آن وصل کنید. در مرحله بعد ، باید افزایش را تنظیم کنید ، که باید حداقل 15 دسی بل باشد.

در واقع می توان دستگاه مورد نظر را به صورت خودکار و دستی پیکربندی کرد. در حالت دوم ، از دکمه پتانسیومتر برای این کار استفاده می شود. همچنین عملکرد آن به شدت تحت تأثیر موقعیت آنتن های داخلی و خارجی است.

تنظیم خودکار شامل تنظیم پارامترهای سود فوق الذکر به گونه ای است که در خروجی از تکرار کننده حداکثر قدرت سیگنال را داشته باشیم. با این نوع تنظیم ، دستگاه به طور خودکار با سیگنال های ایستگاه پایه تنظیم می شود.

تقویت آنتن موبایل

تقویت کننده های سیگنال سلولی منفعل

منفعلبه نوبه خود ، یک آنتن است که قادر به انجام خودکار عملکردهای خود است ، اما با برد کوتاه. علاوه بر این ، یک تقویت کننده سیگنال غیرفعال می تواند به عنوان عنصری از تقویت کننده فعال قوی تر که از شبکه اصلی تامین می شود ، عمل کند.

اتصال این تقویت کننده آنتن موبایل به راحتی امکان پذیر است. سیگنالی که با کمک آن گرفته می شود از کیفیت کافی در همه مکانهای مکان شما برخوردار خواهد بود. علاوه بر این ، کیفیت این سیگنال به طور مستقیم به قدرت آنتن بستگی دارد.

در بحث صحبت در مورد کاستی های چنین دستگاهی ، لازم است به اتصال مستقیم به تلفن همراه ، که ممکن است کانکتور تخصصی نداشته باشد ، و احتمال ایجاد برخی ناراحتی ها به دلیل وخامت کیفیت تلفن همراه اشاره شود. تلفن مورد استفاده در ارتباط با آنتن متصل به آن.

توجه!آنتن ها اغلب به عنوان تقویت کننده برای ارتباطات سلولی توسط ملوانان استفاده می شود که سعی می کنند مشکل کمبود شبکه تلفن همراه در کشتی در دریا را حل کنند.

در تصمیم گیری در مورد چگونگی بهبود سیگنال سلولی با استفاده از مواد بداهه ، آنها اغلب به خود مونتاژ تقویت کننده های سیگنال سلولی منفعل متوسل می شوند ، زیرا طراحی آنها بسیار ساده است و حتی در غیاب مهارت های جدی در انجام چنین کاری قابل بازتولید است.

 

تقویت کننده فعال و منفعل موبایل

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)