تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

تقویت آنتن موبایل در بیابان چگونه است؟ شکاف دیجیتالی قابل توجهی بین مناطق بیابانی، روستایی و شهری وجود دارد. در حالی که 97 درصد آمریکایی ها تلفن همراه دارند، پوشش تلفن همراه در سراسر کشور نابرابر است. در مناطق دورافتاده و جوامع روستایی، دریافت ضعیف، سرعت دانلود پایین و پیامک های از دست رفته می تواند رایج باشد.

پیشرفته ترین فناوری های بی سیم هنوز به جوامع کوچکتر و کمتر توسعه یافته دست پیدا نکرده اند. اما نیاز به اتصال به همان اندازه که در شهر بزرگ وجود دارد، در جنگل نیز بسیار زیاد است. همه ما برای برقراری تماس، ارسال پیامک، کار و مطالعه از راه دور و خرید آنلاین بیشتر و بیشتر به خدمات تلفن همراه قابل اعتماد وابسته هستیم. این دیگر فقط یک تجمل نیست.

یک استراتژی برای بهبود اتصال در مناطق غیر شهری – علاوه بر بالا رفتن از یک تپه تا یک خط الراس – استفاده از تقویت کننده سیگنال سلولی برای خانه، کابین، مزرعه، دفتر یا وسیله نقلیه خود است. تقویت کننده سیگنال تلفن همراه می تواند منطقه مرده سیگنال ضعیف شما را زنده کند. برای یادگیری نحوه عملکرد این راه حل ها و انتخاب های برتر ما از تقویت کننده های سیگنال برای نیازهای سلولی خود، ادامه دهید.

چالش های تقویت آنتن موبایل در مناطق بیابانی

به گفته انجمن ملی شهرستان ها (NACo)، خدمات تلفن همراه معمولاً تنها انتخاب برای اتصال در شهرستان های بسیار روستایی و دورافتاده است. اپراتورها ساخت شبکه های جدید در مناطق محروم را مقرون به صرفه نمی دانند.

اپراتورهای بی سیم بزرگ به بیش از 97 درصد از جمعیت ایالات متحده در مناطق غیر روستایی دسترسی دارند، اما در مناطق روستایی کمتر هستند. داده های Statista درصد جمعیت روستایی را نشان می دهد که به شبکه های بی سیم بر اساس اپراتور دسترسی دارند:

Verizon: 94.4٪
AT&T: 91.7٪
T-Mobile: 85.1٪
سرعت: 63%

NACO همچنین دریافت که بیش از سه چهارم شهرستان ها در ایالات متحده سرعت تلفن همراه کمتر از حداقل استاندارد FCC برای پهنای باند (25 مگابیت در ثانیه برای دانلود) را تجربه می کنند. شهرستان هایی که کمترین میانگین سرعت دانلود را دارند از نظر جمعیت کوچکترین هستند:

جمعیت 500000 یا بیشتر: 24.86 مگابیت بر ثانیه
جمعیت بین 50001 تا 499999: 18.28 مگابیت بر ثانیه
جمعیت 50000 یا کمتر: 17.33 مگابیت بر ثانیه

FCC در تلاش است تا به پهنای باند جهانی و پوشش تلفن همراه پیشرفته دست یابد. تا آن زمان، افراد در مناطق دورافتاده می توانند اتصال تلفن همراه خود را با تقویت کننده سیگنال سلولی بهبود بخشند.

آیا تقویت کننده های سیگنال سلولی در مناطق روستایی کار می کنند؟

تا زمانی که یک سیگنال تلفن همراه در خارج از محل سکونت، وسیله نقلیه یا محل کار شما وجود دارد، می توانید آن را با تقویت کننده سیگنال تلفن همراه تقویت کنید. تلفن هوشمند یا تبلت شما ممکن است ضعیف ترین سیگنال ها را تشخیص ندهد، اما تقویت کننده های سیگنال موبایل ریپیتر آنتن های قدرتمندی دارند. با این حال، یک تقویت کننده تلفن همراه نمی تواند سیگنالی ایجاد کند اگر سیگنال موجود وجود نداشته باشد.

تقویت‌کننده‌های سیگنال سیگنال‌های ضعیف را جذب می‌کنند و آنها را تا 32 بار تقویت می‌کنند و پوششی قوی و قابل اعتماد برای دستگاه‌های تلفن همراه شما ایجاد می‌کنند. در اینجا نحوه کار آنها آمده است:

یک آنتن خارجی سیگنال های سلولی را از خارج از خانه، وسیله نقلیه یا ساختمان شما شناسایی و ضبط می کند.
یک تقویت کننده سیگنال سلولی را که به داخل کشیده شده است می گیرد و آن را برای استفاده در داخل ساختمان یا داخل خودرو تقویت می کند.
یک آنتن داخلی سیگنال بهینه شده را می گیرد و آن را در دستگاه های تلفن همراه شما توزیع می کند.

خط تقویت‌کننده‌های سیگنال موبایل ریپیتر با هر شرکت مخابراتی ایالات متحده کار می‌کند و با همه تلفن‌های همراه و دستگاه‌های همراه سازگار است. هنگامی که سیگنال شما تقویت شد، می توانید از:

پوشش بهتر 3G، 4G LTE، 5G در سراسر کشور
اتصال قابل اعتماد
هات اسپات های موبایل پیشرفته
سرعت داده های بالاتر

با خدمات بهتر تلفن همراه در مناطق دورافتاده، خدمات ضروری و اختیاری از جمله پاسخ اضطراری، ناوبری GPS، دوره های آنلاین، پزشکی از راه دور، نظارت بر سلامت از راه دور، بانکداری، خرید و سرگرمی در دسترس شماست.

آیا تقویت کننده های سیگنال قانونی هستند؟

برخی کشورها تقویت‌کننده‌های سیگنال را ممنوع می‌کنند، اما در صورت تایید FCC، می‌توانید از آنها برای به حداکثر رساندن پوشش شرکت مخابراتی در ایران استفاده کنید. گواهی FCC به این معنی است که تقویت کننده سیگنال با مقررات مطابقت دارد، مطابق ادعا عمل می کند و با سیگنال های حامل تداخلی ندارد.

چگونه یک تقویت آنتن موبایل در بیابان انتخاب کنم؟

چه در یک منطقه روستایی زندگی می‌کنید یا در تعطیلات یا برای کار از آنجا عبور می‌کنید، یک تقویت‌کننده سیگنال سلولی موبایل ریپیتر می‌تواند سیگنال قابل اعتمادتری به شما بدهد تا بتوانید تماس بگیرید، پیامک ارسال کنید و به اینترنت دسترسی داشته باشید. در اینجا یک نمای کلی از تقویت‌کننده‌های سیگنال تلفن همراه موبایل ریپیتر برای مصارف مسکونی و وسایل نقلیه آورده شده است تا به شما کمک کند یکی را انتخاب کنید که برای شما مناسب است.

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)