تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

تعمیرات موبایل ژابیت

09173191292

سامسونگ سرویس

02177763092

سایت تعمیر 118

021-62935

سلام موبایل

09034249614

سایت هلو فون

09139898468

مرکز سخت‎‌افزار ایران

021-62948

چرا خدمات تعمیر گوشی سامسونگ مهم شده است؟ رتبه بندی پرفروش ترین موبایل های جهان هر ساله دست خوش تغییراتی می شود. برخی از برندها به دلایل نقاط ضعفی که دارند رتبه های بالا را از دست داده و برخی برند تازه تاسیس با کیفیت بالایی که نشان می دهند، یک شب ره صد ساله را طی کرده و به رتبه های بالایی می رسوند. اما در یک دهه گذشته این رتبه بندی همیشه یک نکته مشترک آن هم در صدر خود داشته است. موبایل های متنوع برند سامسونگ همیشه این برند را به عنوان پرفروش ترین محصولات موبایل در جهان نگه داشته و این موضوع در ایران نیز به همین ترتیب صدق می کند.

پرفروش ترین شدن سامسونگ، نیاز به خدمات تعمیرات گوشی سامسونگ را نیز تبدیل به خدماتی ضروری برای کاربران می نماید. اما این خدمات همیشه با چالش هایی روبرو بوده و مسائل مختلفی را می توان درباره آن برشمرد. در این مقاله سعی داریم به صورت کامل و جامع به بررسی نکات مربوط به تعمیر گوشی سامسونگ پرداخته و واقعیت های بسیار مهمی را درباره این خدمات به کاربران ارائه نماییم.

رایج ترین ایرادات گوشی های سامسونگ که باید بدانید

همچنین لازم است تا کاربران این موبایل با ایرادات رایج موبایل خود نیز آشنا باشند. این موضوعچندمزیت مده برای آنها به دنبال خواهد داشت. در درجه اول آشنایی با این ایرادات باعث می شود تا مراقبت های بیشتری در برابر عوامل ایجاد کننده آنها به عمل آورده و مانع از بروز آنها شود. از این گذشته باعث می شود تا کاربران با اتخاذ روش های مراقبتی عالی بتوانند مانع از خراب شدن و کاهش طول عمر موبایل خود شوند. دقت کنید که استفاده از خدمات با کیفیت و ایده آل تعمیر موبایل سامسونگ در این مواقع اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت. زیرا استفاده از این خدمات افراد تازه کار باعث می شود تا کاربر دوباره مجبور به استفاده از این خدمات شود.

رایج ترین ایراداتی که تعمیرکار نمایندگی تعمیر گوشی سامسونگ نیز به آن اشاره دارد، به شرح زیر است:

  • شکستن و ترک برداشتن صفحه نمایش و تاچ ال سی دی موبایل های سامسونگ یکی از این ایرادات است.
  • ایرادات نرم افزاری را نیز می توان از جمله این ایرادات دانست.
  • خراب شدن اسپیکر این موبایل ها
  • خرابی هایی که در سوکت شارژ موبایل سامسونگ رخ می دهد.
  • خرابی برد موبایل های سامسونگ

البته باید یادآور شویم که باتری های لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری استفاده شده در موبایل های سامسونگ نیز طول عمر مشخصی داشته و در صورت خرابی ممکن است نیاز به تعویض انی قطعات نیز داشته باشید.

هزینه تعمیرات گوشی سامسونگ

یکی دیر از مواردی که در میان مسائل مهم مربوط به تعمیرات موبایل سامسونگ باید به آن بپردازیم، هزینه این خدمات است. هزینه تعمیر گوشی سامسونگ به موارد مختلفی بستگی دارد. این هزینه می تواند تحت تاثیر عوامل زیر متغیر باشد:

  • قطعه خراب شده می تواند تأثیرگذارترین مورد در هزینه تعمیرات موبایل سامسونگ دارد.
  • امکان تعمیر قطعه و یا نیاز به جایگزینی می تواند عامل تاثیرگذار دیگری در این مواقع باشد.
  • نرخ مصوب اتحادیه عامل دیگری است که می تواند هزینه تعمیر موبایل سامسونگ را تحت تاثری قرار دهد.
  • دستمزد تعمیرکار و میزان تجربه و تخصص وی عامل دیگری در تعیین این هزینه است.

بیشتر بخوانید:

تقویت آنتن موبایل A72 سامسونک

تقویت کننده آنتن موبایل چیست؟

تقویت آنتن موبایل در روستا چگونه ممکن است؟

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)