تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

مشکل آنتن دهی سامسونگ S22 گاهی رخ می دهد. در حالی که می تواند نشانه ای از یک مشکل جدی سخت افزاری باشد، در بیشتر مواقع، در واقع یک مشکل بسیار جزئی است. وقتی این اتفاق بیفتد، برخی از خدمات از جمله پیامک و تماس تحت تأثیر قرار خواهند گرفت. نیازی به گفتن نیست، اگر گلکسی S22 شما سیگنال تلفن همراه خوبی نداشته باشد، نمی توانید پیامک، MMS یا حتی تماس تلفنی ارسال و دریافت کنید.

به همین دلیل است که برای درک بهتر مشکل و رفع آن در صورت لزوم باید عیب‌یابی اساسی انجام دهید.

مشکل آنتن دهی سامسونگ S22

امروزه با رایج شدن استفاده از گوشی‌های هوشمند و انجام بسیاری از کارهای روزانه با استفاده از آن، قوی بودن آنتن تلفن همراه یکی از مهم‌ترین مسائل کار کردن با گوشی موبایل به حساب می‌آید. با ضعیف بودن آنتن گوشی، ممکن است پیام و یا تماس مهمی را از دست بدهید یا با پایین آمدن آنتن، سرعت اینترنت گوشی هم پایین بیاید و کارهایتان مختل شود. مشکلات آنتن دهی ممکن است مربوط به آب و هوا، دور بودن از دکل، در ارتفاعات، دیوارهای بتنی، اپراتور و نوع سیم کارت، مشکلات گوشی، شلوغ بودن اطراف و یا به دلیل موقعیت جغرافیایی باشد که با راه‌های ساده بتوان مشکل را حل کرد.

در این مقاله سعی شده مشکلات آنتن ‌دهی گوشی و هم‌چنین افزایش آنتن دهی به صورت خلاصه و ساده بیان شود. برای بررسی بیشتر و پیدا کردن بهترین راهکارها همراه ما باشید.

راهکارهایی کلی برای بهبود آنتن دهی

شاید عجیب به نظر برسد اما پر نگه داشتن باتری تلفن همراه می‌تواند به کاهش مشکلات آنتن دهی گوشی کمک کند‌. گوشی شما برای انجام چندین کار به طور همزمان و هم برای دریافت سیگنال احتیاج به باتری دارد. سعی کنید باتری گوشی خود را بالای ۵۰ درصد نگه‌دارید تا گوشی شما انرژی کافی برای پیدا کردن سیگنال‌‌ لازم را داشته باشد. نا گفته نماند با قابلیت power saving mode می‌توانید در جاهای کم آنتن سطحی مفید از آنتن دهی را داشته باشید. بسته نگه‌داشتن برنامه‌هایی مثل بلوتوث، برنامه‌های غیر ضروری فعال در پس زمینه و کاهش روشنایی صفحه نمایش در هنگام نیاز به ذخیره باتری و بهبود آنتن دهی گوشی، کمک می‌کند.

برخلاف قدیم که آنتن‌های گوشی بیرون از قاب بود، امروزه آنتن در داخل تلفن همراه قسمت بالایی یا پایینی آن قرار دارد. البته طراحی گوشی‌ها متفاوت است و ممکن است آنتن در کناره‌های تلفن همراه قرار گرفته باشد. هنگام گرفتن گوشی به صورت افقی، گاهی حواسمان نیست و آنتن گوشی را می‌پوشانیم یا به قول معروف بلاک می‌کنیم. درست است طراحی گوشی‌های امروزی به نسبت قبل زیباتر شده اما مشکلات آنتن دهی گوشی با قرارگرفتن دست شما در مسیر دریافت سیگنال از دکل هم وجود دارد.

اگر در مکانی هستید که سیگنال مناسبی دارد اما شما با مشکلات آنتن دهی روبه‌رو شده‌اید، با استفاده از حالت هواپیما گوشی خود را مجدداً به شبکه تلفن همراه وصل کنید. بعد از چند دقیقه گوشی را از حالت هواپیما خارج کنید تا گوشی شما مجدداً با شبکه تلفن همراه ارتباط برقرار کند. زمان‌هایی وجود دارد که گوشی شما دچار مشکلات آنتن دهی است و شما منتظر یک تماس مهم در آن زمان هستید در چنین موقعیتی ما یک پیشنهاد کاربردی برای شما داریم که می‌توانید با دایورت کردن گوشی موبایل خود به صورت موقت مشکل را حل نمایید.

روش بهبود سیگنال

یکی دیگر از روش‌های بهبود سیگنال استفاده از برنامه‌های آنتن دهی گوشی است. شما به سادگی با پیدا کردن برنامه آنتن دهی گوشی می‌توانید نرم‌‌ افزارهای کاربردی در زمینه افزایش میزان قدرت آنتن‌ دهی و سیگنال را پیدا و نصب کنید. این نرم‌افزارها قابلیت‌هایی مانند نشان دادن مکان‌هایی که بیشترین قدرت سیگنال را دارند، چک کردن گوشی از نظر دریافت سیگنال، نمایش دادن سرعت و… را دارا می‌باشند.

در طول روز حجم زیادی از اینترنت شما صرف تبلیغاتی می‌شود که در هنگام جستجو در مرورگر نشان داده می‌شود. با استفاده از مرورگر‌هایی که قابلیت بلاک کردن تبلیغات را دارند، می‌توانید از نمایش تبلیغات جلوگیری کنید و با استفاده از این روش سرعت اینترنت خود را افزایش دهید.

درمواقعی که با  مشکل آنتن دهی سامسونگ S22 مواجه شدید، برای برگرداندن آنتن گوشی می‌توانید با استفاده از یک کابل شارژ میزان آنتن دهی گوشی را بهتر کنید. اگر کابل شارژ را به دور یک میله‌ی فلزی بپیچانید نتایج بهتری می‌گیرید. در این مواقع اگر به اینترنت نیاز داشتید استفاده از اینترنت 2G توصیه می‌شود‌. این شبکه از همه‌ی شبکه‌ها فرکانس پایین‌تری دارد و حتی در بسیاری از جاهای دور افتاده در دسترس می‌باشد‌. ناگفته نماند در مواقع نیاز به صورت خودکار تلفن همراه شما در جاهایی که آنتن ضعیف است به حالت 2G می‌رود اما اگر این اتفاق نیفتاد، شما می‌توانید اینترنت گوشی را خودتان به صورت دستی تنظیم کنید.

یک کد برای پیدا کردن بهترین محل آنتن دهی

یکی دیگر از مشکلات آنتن دهی تعداد خط‌های آنتن نشان داده شده بر روی نمایشگر گوشی است. چون واحد مشخصی برای تبدیل دسی بل به خط وجود ندارد، زیاد بودن یا کم بودن خط‌ها نشان دهنده‌ی قوی یا ضعیف بودن آنتن گوشی نمی‌باشد. می‌توان گفت خط‌های آنتن نمایشگر بیشتر حالت نمایشی دارند و امکان دارد حتی با میزان سرعت و مقدار سیگنال برابر، تعداد خط برای هر اپراتور فرق داشته باشد.

شما می‌توانید عدد سیگنال گوشی خود را پیدا کنید و با استفاده از آن عملکرد آنتن دهی گوشی خود را بهتر کنید. برای پیدا کردن عدد سیگنال آنتن برای گوشی آیفون کافیست *#12345#3001* را شماره گیری کنید و وارد Field Test Mode شوید. notifiction را انتخاب کنید و در قسمت چپ عدد سیگنال dB reading نمایش داده می‌شود. این روش فقط برای گوشی‌های آیفونی است که پردازنده‌ی کوآلکوم دارند. در گوشی‌های اندرویدی به قسمت settings بروید. General را انتخاب کنید و از طریق About Phone گزینه‌ی Status یا Network را انتخاب کنید. حال می‌توانید dB Value را مشاهده کنید.

تمام گوشی‌های همراه در محدوده‌ی 50- تا 120- دسی بل کار می‌کنند‌. اگر عدد به دست آمده بین 95- تا 50- بود خوب است و آنتن گوشی در محدوده‌ی خوبی کار می‌کند. درواقع 50- ایده‌آل‌ترین میزان سیگنال است و هرچه به عدد ۱۲۰- نزدیک‌تر باشد مرگ سیگنال را داریم. با این روش شما می‌توانید برای پیدا کردن بهترین نقطه‌ی آنتن دهی در اطراف خود عمل کنید و هرمکانی که عدد به 50- نزدیک‌تر بود، آنجا را بهترین مکان برای آنتن دهی قوی در نظر بگیرید.

برگرداندن آنتن گوشی

در دنیایی که همه‌ی کارها هوشمند شده، سرعت اینترنت یکی از دغدغه‌های اساسی ما است. درست است مشکلات آنتن دهی مهم است ولی کارهای کوچکی هم هستند که در افزایش سرعت اینترنت تاثیر می‌گذارند. اولین نکته‌ای که شاید پیش پا افتاده به نظر برسد ولی به افزایش سرعت اینترنت کمک می‌کند این است که همیشه vpn در هنگام استفاده از سایت‌های ایرانی خاموش باشد. این نکته‌ی کوچک باعث می‌شود علاوه بر سرعت بیشتر، حجم کمتری از اینترنت مصرف کنید و هم در بعضی سایت‌های ایرانی‌ ترافیک برای شما نیم بها حساب شود.

راه دیگر افزایش سرعت اینترنت، بستن برنامه‌های پر مصرفی است که در پس‌زمینه گوشی دیتا مصرف می‌کنند و سرعت اینترنت را کند می‌‌کنند. برای کنترل برنامه‌های پرمصرف در گوشی‌های آیفون به setting بروید و با انتخاب Cellular Data برنامه‌هایی که اینترنت زیادی استفاده می‌کنند را ببینید. برای گوشی‌های اندرویدی به Network یا connection بروید و گزینه Data usage را انتخاب کنید و با گزینه ی Mobile data usage برنامه‌های پرمصرف را کنترل کنید.

تنظیمات مربوط به مرورگر در وب گردی و کش‌ها را پاک کنید. برای این کار در گوشی آیفون وارد setting شوید و گزینه‌ی Safari را انتخاب کنید. بعد با انتخاب clean History and website data تمام تاریخچه‌ها و اطلاعات سایت‌ها پاک می‌شود. در قسمت Advance با انتخاب گزینه‌ی website data تمام دیتاهای سایت‌ها می‌آید و می‌توانید آن‌ها را کنترل کنید. در این روش رمز سایت‌های مختلف که ذخیره کرده‌اید پاک نمی‌شود‌.

برای مرورگر کروم هم وارد خود کروم شوید‌. سه نقطه را انتخاب کنید و وارد setting شوید. privacy را انتخاب کنید و با گزینه‌ی Clear Browsing Data تمام دیتاها و کش‌های مرورگر کروم را پاک کنید. از برنامه‌های کوچک گرافیکی مثل نمایش ساعت و آب‌وهوا و … غافل نشوید و در زمان‌هایی که دیگر به آن‌ها نیاز ندارید و یا هنگامی که از گوشی استفاده‌ی سنگین می‌کنید، آن‌ها را غیرفعال کنید. خصوصا در گوشی‌های اندرویدی ممکن است ویجت‌ها همراه با انیمیشن‌ و افکت‌های گرافیکی همراه باشند که گوشی را کند کنند.

با استفاده از برنامه‌ی دی ان اس چهار تا یک، پس از اتصال به این DNS امن سرعت اینترنت شما درحدود ۲۸٪ افزایش میابد. در واقع اپلیکیشن ۱.۱.۱.۱ یک DNS است که مثل vpn عمل می‌کند و ترافیک اینترنت کاربران را به سمت سرور‌های دی ان اس ۱.۱.۱.۱ هدایت می‌کند، این کار در آخر باعث افزایش سرعت اینترنت کاربران می‌شود.

مشکل عدم آنتن دهی گوشی

به علت محدود بودن انتقال سیگنال توسط دکل‌های مخابراتی، مشکلات آنتن دهی در تمام مناطق شهری و غیرشهری وجود دارد. یک راه سریع و آسان برای زیادتر کردن آنتن دهی گوشی‌ها استفاده از دستگاهی به نام تقویت‌کننده آنتن موبایل می‌باشد که افزایش سرعت اینترنت را بسیار قوی‌تر می‌کند و می‌تواند تمام نقاط ضعیف و یا نقاط کور را پوشش دهد. این دستگاه یک وسیله الکترونیکی است که بيشتر براي كارخانه‌ها، هتل‌ها و نقاطي که دور از دسترس دكل‌های BTS قرار دارند استفاده مي‌شود.

دستگاه تقویت‌کننده آنتن موبایل حتی در مکان‌هایی که آنتن صفر بوده هم می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد و در خیلی از شهرهای دورافتاده، مناطق شهری با برج‌های بلند، زیرزمین‌ها و مکان‌هایی که دسترسی به سیگنال بسیار ضعیف است، می‌تواند بسیاری از مشکلات آنتن دهی را برطرف نماید.

از مزایای تقویت‌کننده‌ی آنتن این است که که فقط یک بار آن را خریداری می‌کنید و ماهانه هزینه اضافی نمی‌پردازید. مزیت دیگر این دستگاه این است که بدون اتصال اینترنت و وای فای هم کار می‌کند و حتی ضعیف‌ترین سیگنال‌های موجود را دریافت و تا ۳۲ برابر تقویت می‌کند.

ممکن است برای شما سوال پیش بیاید این دستگاه ضرر دارد یا نه؟ باید گفت نتایج قطعی در این مورد وجود ندارد اما دکل‌‌های BTS در سطح شهر دارای استاندارد وزارت بهداشت هستند و اگر نوسانی در فعالیت آن‌ها رخ دهد، از طرف مراجع مرتبط پیگیری می‌شوند.

حل مشکلا آنتن دهی s22 درون گوشی

مشکل آنتن دهی سامسونگ S22 بسیار ازاردهنده است، از این جهت که شما در فرستادن یا دریافت تماس‌هایتان به مشکل می‌خورید یا حتی در ارسال پیام هم با مشکل مواجه می‌شوید.

در ابتدا چند روش به شما آموزش میدهیم که شاید به ظاهر ساده به نظر برسد ولی مشکل آنتن دهی بسیاری از افراد را حل کرده است.

بنابراین به شما توصیه می‌کنیم حتما قبل از رفتن به مراحل بعدی، روش‌های زیر را تست کنید.

روش اول: در ابتدا به شما توصیه می‌کنیم که حتما برای رفع مشکل آنتن دهی گوشی اندروید گوشی‌تان را ری استارت کنید.

روش دوم: گوشی را خاموش کرده و سیمکارت را از گوشی خارج کنید، سپس مجدد سیمکارت را داخل گوشی قرار دهید.

برای اینکه متوجه شوید که مشکل آنتن دهی گوشی از سیمکارت هست یا خیر، پیشنهاد می‌کنیم که یک سیمکارت از اپراتور دیگر را داخل گوشی قرار دهید و استفاده کنید یا اینکه سیمکارت را داخل گوشی دیگری قرار داده و آنتن دهی سیمکارت را چک کنید.

روش سوم: یکی دیگر از عواملی که ممکن است به خاطر آن شما مشکل آنتن دهی گوشی داشته باشید، مکانی است که در آن قرار گرفته اید.

پیشنهاد می‌کنیم حتما چک کنید که مکانی که در آنجا هستید، مشکل آنتن دهی نداشته باشد.

روش چهارم: در آخرین مرحله به شما توصیه می‌کنیم که یک بار گوشی‌تان را روی حالت پرواز (Airplane mode) قرار داده و 30 ثانیه صبر کنید سپس آنتن دهی گوشی را مجدد بررسی کنید.

اگر هیچ کدام از مراحل بالا به رفع مشکل آنتن دهی گوشی شما کمک نکرد ادامه مطالب را با دقت مطالعه کنید.

تمام روش‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم تست شده و کاملا کاربردی است.

جمع بندی

در این مقاله سعی شد راهکارهایی برای بهبود مشکل آنتن دهی سامسونگ S22 ارائه شود. امید است این راه‌‌ حل‌های ذکر شده کارآمد بوده و توضیحات برای رفع مشکل شما مفید واقع شود.

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)