تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

نمایندگی های تعمیر تلفن همراه بر اساس برند گوشی

نکات مهم تعمیرات تلفن همراه : پیش از اینکه گوشی موبایل خودتان را به دست تعمیرکاری بسپارید، حتما باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید. دقت کنید که همیشه مسائل امنیتی را در نظر بگیرید و چنانچه در قبال این موضوع بی‌تفاوت باشید، ممکن است مشکلاتی برایتان به وجود آید. در این مطلب می‌خواهیم به شرح 5 نکته مهم بپردازیم که باید قبل از تعمیر گوشی و واگذاری آن به تعمیرکار به آن ها توجه کنید. با موبایل کمک همراه باشید.

خراب شدن گوشی های موبایل و نیاز به تعمیرات تلفن همراه یک مسئله اجتناب‌ناپذیر است. حتی اگر بهترین گوشی های موبایل را هم خریداری کنید، احتمال خراب شدن آن ها بنا به هر دلیل وجود دارد. آب خوردگی، افتادن گوشی از دست کاربر یا حتی خرابی های خود به خود همگی منجر می‌شوند که شما به هر حال نیازمند مراجعه حضوری به تعمیرگاه موبایل شوید. در خیلی از موارد هم مسائلی همچون نیاز به تعویض باتری گوشی منجر می‌شود که شما به تعمیرگاه موبایل مراجعه نمایید. اما قبل از مراجعه به تعمیرگاه موبایل و اقدام به منظور تعمیر گوشی باید به چه نکاتی توجه کرد؟

 

انتخاب تعمیرکار مجرب و قابل اعتماد!

هیچوقت گوشی خود را به طور اتفاقی به دست تعمیرکاری که شناختی از وی ندارید واگذار نکنید چون همه تعمیرکاران موبایل قابل اعتماد و مجرب نیستند. متاسفانه تعمیرات موبایل بنا به دلایل مختلف از جمله ناآگاهی کاربران به یک حیطه مناسب برای افراد سودجو تبدیل شده تا بتوانند از هر شیوه و ترفندی برای دریافت پول بیشتر از کاربران استفاده کنند.

علاوه بر این در خیلی از موارد دیده شده که تعمیرکاران موبایل اصلا کیفیت عملکرد مطلوبی ندارد و برای تعمیر گوشی مشتریان از ابزارها و متدهای استاندارد استفاده نمی‌کنند. حتی در برخی موارد دیده شده که تعمیرکار علیرغم اینکه قادر به تعمیر گوشی موبایل مشتری نبوده، منجر به خراب شدن بخش دیگری از دستگاه هم شده است و مشتری هم بدون آگاهی از این موضوع گوشی را از وی دریافت و به تعمیرکار دیگری مراجعه می‌کند.

بنابراین حتما قبل از اینکه گوشی خود را به دست تعمیرکاری بسپارید، در مورد تجربیات آن تعمیرکار اطلاعات کسب کنید. انتخاب یک تعمیرکار مجرب و کاربلد سبب می‌شود که شما خیالتان از بابت تعمیری که روی گوشی انجام می‌گیرد کاملا راحت باشد. برای اینکه یک تعمیر گوشی کاملا بی‌دردسر و مطمئن را تجربه کنید، توصیه می‌کنیم از سرویس موبایل کمک استفاده به عمل آورید.

تهیه بکاپ یا فایل پشتیبان!

اگر گوشی شما کار می‌کند و قابل استفاده است و بنا به دلایل فرعی آن را به تعمیرکار واگذار می‌کنید، حتما قبل از انجام این کار از محتوای دستگاه فایل پشتیبان یا اصطلاحا بکاپ تهیه کنید. برای مثال ممکن است گوشی شما خراب نباشد و بخواهید قاب پشت آن را تعویض کنید یا باتری آن را تعویض نمایید. در این شرایط قبل از تعمیر گوشی از محتوای آن بکاپ بگیرید تا اگر خدای نکرده تنظیمات گوشی به حالت اولیه کارخانه بازگردانده شد، بتوانید اطلاعات پیشین خود را خیلی سریع در دستگاه بازیابی کنید. این مسئله یکی دیگر از مسائل مهمی است که باید قبل از تعمیر گوشی موبایل خود به آن توجه داشته باشید.

ارائه اطلاعات کافی به تعمیرکار

همیشه زمانی که گوشی را به تعمیرکار واگذار می‌کنید، دقیقا توضیح دهید که چه اتفاقی برای دستگاه رخ داده است. برای مثال اگر گوشی ضربه خورده، دقیقا بگویید که چه زمانی ضربه به آن وارد شده و کدام قسمت گوشی مورد اصابت مستقیم ضربه قرار گرفته است. چنانچه اطلاعات درست و کامل از جانب شما در اختیار تعمیرکار قرار گیرد، وی بهتر و سریع تر می‌تواند مشکل دستگاه را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام کند. در صورتی که اطلاعات ارائه شده شما نامشخص و سردرگم کننده باشد، طبیعتا تعمیرکار هم مجبور خواهد بود که گوشی را قدم به قدم مورد بررسی قرار داده و ابتدا عیب یابی از آن داشته باشد و سپس به تعمیر قطعات معیوب دستگاه بپردازد. بدیهی است که در این شرایط زمان طولانی تری صرف تعمیر گوشی موبایل شما می‌شود.

اطلاعات مهم گوشی خود را حذف کنید!

یکی دیگر از مسائل مهمی که توصیه می‌کنیم قبل از تعمیر گوشی موبایل و واگذار کردن آن به تعمیرکار حتما به آن توجه کنید این است که اطلاعات مهم گوشی خودتان را حذف نمایید. برای مثال اگر عکس های شخصی دارید که نمی‌خواهید کسی آن ها را ببیند، حتما آن ها را از گوش خود حذف کنید. در برخی شرایط ممکن است اطلاعاتی مثل ایمیل یا اپلیکیشن های مدیریت حساب های بانکی در گوشی شما نصب باشند که از اهمیت بالایی برخوردارند. توصیه می‌کنیم قبل از واگذاری گوشی به تعمیرکار حتما این اپلیکیشن ها را از دستگاه حذف نمایید.

در مورد تعمیرات تلفن همراه مورد نیاز تحقیق کنید!

توصیه می‌کنیم قبل از اینکه گوشی خود را برای تعمیر به دست تعمیرکار بسپارید در رابطه با تعمیری که قرار است روی گوشی صورت پذیرد اطلاعات جمع‌آوری کنید. در خیلی از موارد ممکن است تعمیری که باید روی گوشی شما انجام گیرد با آن چیزی که تصور دارید تفاوت داشته باشد. برای مثال ممکن است گلس روی ال سی دی گوشی شما شکسته باشد و با هزینه کمی قادر به تعویض آن باشید اما تصور کنید که برای رفع این مشکل باید حتما تاچ و ال سی دی گوشی تعویض شود.

در این شرایط ممکن است تعمیرکار هم از ناآگاهی شما سوء استفاده کند و هزینه تعویض تاچ و ال سی دی دستگاه را از شما دریافت نماید اما فقط گلس روی ال سی دی گوشی را تعویض کند. بنابراین قبل از تعمیر گوشی واگذاری آن به دست تعمیرکار، در رابطه با تعمیری که قرار است روی گوشی انجام شود به خوبی تحقیق کنید.

بیشتر بخوانید:

تقویت کننده آنتن موبایل چیست؟

مشکلات آنتن دهی گوشی های سامسونگ

خرید پکیج تقویت آنتن موبایل بنفش

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)