تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

تقویت آنتن موبایل معدن : امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری دستگاه های تولید شده اند که قادر به برطرف کردن نیازهای افراد هستند و یکی از این دستگاه ها تقویت آنتن موبایل می باشد‌. تقویت کننده موبایل (ریپیتر) یک دستگاهی است که می‌ تواند آنتن گوشی های تلفن همراه را افزایش دهد. در حقیقت دستگاه تقویت آنتن موبایل سیگنال موبایل را بر امواج استاندارد تقویت کرده و در مناطقی که سرعت آنتن دهی ضعیف بوده قابل استفاده است. تقویت کننده آنتن موبایل انواع مختلفی دارد که در انواع تک باند، دو باند و سه باند تولید شده است. تقویت کننده موبایل تک باند توسط اپراتورهای همراه اول و ایرانسل در مکان هایی که سیگنال کمتری دارند استفاده می شود تا قدرت آنتن دهی در حاشیه شهر و روستا ها و سایر نقاطی که از سیگنال ضعیف و کمتر برخوردار هستند را افزایش دهد . البته تقویت کننده موبایل (ریپیتر) بر اساس گین، توان و تعداد باند فرکانسی تعیین بندی می شوند. در مناطق بیرون شهر برای پوشش آنتن دهی کانکس ها تقویت کننده آنتن موبایل تک باند گزینه مناسب هستند. تقویت کننده های دو باند به کاربران این اجازه را می دهند تا بتوانند مکالمه با وضوح بالا و سالم داشته باشند.

تقویت آنتن موبایل معدن چگونه ممکن است؟

در مناطقی از کشور که سیگنال موبایل به شکل دو باند سرویس ارائه می دهد می توان از تقویت کننده موبایل (ریپیتر) دو باند استفاده کرد اما اگر در این مناطق از دستگاه تقویت کننده آنتن تک باند استفاده شود مکالمه تلفنی به شدت ضعیف و دچار اختلال سیگنال می شود. برای مناطق اداری و فروشگاهی، تجاری، مسکونی باید از دستگاه تقویت کننده آنتن گوشی سه باند استفاده شود. دستگاه تقویت کننده سه باند قادر به پشتیبانی از تمام اپراتورهای کشور بوده و می‌ تواند تمام اپراتورها مانند رایتل ایرانسل و همراه اول را به طور همزمان پشتیبانی کند. تقویت کننده موبایل (ریپیتر موبایل) سرعت اینترنت تلفن همراه را در پروتکل های جدید می افزاید و قدرت سیگنال های تری جی به فورجی را افزایش دهد. از تقویت کننده آنتن دهی موبایل سه باند می توان در ارتفاعات بلند نیز مانند کوه ها، برج ها، تپه ها برای افزایش آنتن دهی استفاده کرد. در واقع این نوع تقویت کننده های موبایل بهترین گزینه برای فضای بزرگ هستند. امروزه با استفاده گسترده از تقویت کننده آنتن موبایل در روستا ها و شهر ها ارتباطات پیشرفت قابل قبولی داشته است. با توجه به استفاده گسترده از تقویت کننده های موبایل مخاطبان زیادی جذب این محصول شده اند.

خرید تقویت کننده انتن موبایل

از آنجایی که در عصر تکنولوژی اهمیت ارتباطات افزایش یافته است باید به منظور رفع کمبود و اختلالات آنتن موبایل در محیط زندگی یا محیط کاری چاره ای اندیشید. در واقع ارزان ترین راه برای تقویت سیگنال های ضعیف در مناطق مختلف استفاده از تقویت کننده موبایل (ریپیتر) می باشد. یکی از مرسوم ترین روش ها برای تقویت اینترنت و پوشش دهی آنتن خرید تقویت کننده موبایل (ریپیتر) است. با خرید و نصب این دستگاه می توانید آنتن دهی تلفن همراه را افزایش دهید همچنین این دستگاه از اینترنت 3g و 5g پشتیبانی می کند. با خرید تقویت کننده موبایل (ریپیتر) دیگر مشکل ضعیف شدن آنتن را ندارید، چرا که این دستگاه می تواند از تعداد متعددی از دستگاه های که به سیم کارت متصل می شوند پشتیبانی کند و شفافیت صدا را در حین مکالمه بالا ببرد. علاوه بر آن داده اینترنت و انتقال پیامک را سرعت می بخشد. در حقیقت با پرداخت مبلغی مقرون به صرفه تمام کاربران بدون محدودیت می توانند از این دستگاه استفاده کنند. این محصول در نقاط کور نیز آنتن دهی را پوشش می دهد و حتی در نقاطی که پوشش مناسبی ندارند نیز سرعت آنتن دهی را افزایش می دهد.

این محصول در مقایسه با مزایای خاص و منحصر به فردی که دارد مانند تقویت آنتن در محل کار و خانه و زیر زمین، آنتن دهی در جاده و معادن و خارج شهر، تقویت آنتن در روستا ها، تقویت آنتن اپراتور های ایرانی و تقویت پروتکل های اینترنت تلفن همراه قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. در تعیین قیمت دستگاه های تقویت سیگنال و عوامل مختلفی از جمله خدماتی که ارائه می دهند، پوشش مقدار باند ها و اندازه منطقه‌ ای که دستگاه تحت پوشش قرار می دهد و توان خروجی آن دخیل هستند.
اگر آنتن موبایل شما ضعیف باشد در کارهای روزمره و حتی کار های مربوط به شغل و کسب و کارتان دچار مشکل می شوید و در نتیجه به صورت ناخواسته خسارت‌ های زیادی به کسب و کار شما وارد می شود. ممکن است محیط کاری شما در منطقه واقع شده باشد که سیگنال موبایل بسیار ضعیف باشد مانند معادنیا مناطق خارج از شهر که در این مکان ها در دسترس نبودن آنتن می تواند برای شما به یک مشکل بزرگ تبدیل شود. در واقع از قابل دسترس ترین راه ها به منظور تقویت آنتن موبایل معدن خرید تقویت کننده موبایل (ریپیتر) است.
پیش فاکتور
پکیج تیره (نیمه صنعتی)

نوع دستگاه: دوباند
محدوده آنتن دهی: متراژ بالا و فضای باز
متراژ کابل: 40 متر
اسپلیتر: ندارد
دانلود پیش فاکتور
جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)