تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

قیمت دستگاه تقویت آنتن موبایل چقدر می باشد؟

قیمت دستگاه تقویت آنتن موبایل بر اساس نوع خدماتی که می دهد، متغیر می باشد. باندهای موبایل بر اساس پوشش مقدار باندها انجام می شود و توان خروجی و اندازه منطقه ای تحت پوشش از عوامل موثر در قیمت این دستگاه ها می باشند. از دیگر عوامل موثر در قیمت آن ها می تواند تفاوت هایی باشد که هر تقویت کننده در مقدار سیگنال های ورودی به دستگاه جهت راه اندازی دارند. در واقع در هر سیستم مقدار سیگنال ورودی جهت راه اندازی اولیه با هم فرق دارد. مقدار سیگنال اولیه از آن لحاظ مهم می باشد که دستگاه آمپلی فایر موبایل در مکان هایی که دارای قدرت کم تر در آنتن دهی در محیط بیرون می باشند، استفاده می شوند. در ادامه دو مورد در مورد دستگاه که در قیمت آن موثر است شرح داده می شود که هر چقدر پرتوان تر و با مقدار تقویت سیگنال بیش تری باشد، قیمت دستگاه بیش تر می باشد.

⬅️گین دستگاه

گین دستگاه به میزان تقویت سیگنال خروجی در قیاس با سیگنال ورودی نامیده می گردد. مجموع سیگنال های ورودی را گین دستگاه می گویند که معمولاً 95 الی 105 db است و هر چه بیش تر باشد دریافت و تقویت سیگنال هم بیش تر می باشد.

⬅️توان دستگاه

توان و قدرت آمپلی فایر در دو بخش مسیرهای Downlink و Uplink با هم فرق داشته و معمولاً قدرت آن بر حسب گین مفید در دستگاه حساب می گردد.
 

🔷بهترین دستگاه تقویت کننده های آنتن موبایل

یک دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل که به آن ریپیتر یا تکرار گر هم گفته می شود از سه بخش اصلی زیر تشکیل شده است که شرح آن را خواهیم داد.

⬅️1) آنتن خارجی

آنتن خارجی روی پشت بام می باشد و می تواند سیگنال های ضعیف را دریافت کند.

⬅️2) آمپلی فایر

با آمپلی فایر سیگنال های ورودی وارد دستگاه آمپلی فایر می شود و در همان جا تقویت می گردد.

⬅️3) آنتن داخلی

آنتن خارجی می تواند سیگنال های تقویت شده را گرفته و در ساختمان انتشار نماید.بهترین دستگاه تقویت آنتن موبایل یک سیستم بی سیم می باشد که می تواند به بهترین نحو سیگنال های ورودی گرفته شده را تقویت نماید.
“دستگاه تقویت کننده موبایل مورد تایید فدرال ارتباطات یا FCC می باشد و در سال های اخیر توانسته است مخاطبان زیادی را به خود جلب نماید . در بسیاری از شهر ها و یا روستاها استفاده از این دستگاه ها می تواند باعث پیشرفت در دنیای ارتباطات شده است.
شرکت موبایل ریپیتر در راستای بهبود آنتن دهی شما، قیمت دستگاه تقویت آنتن موبایل را به بهترین و اقتصادی ترین شیوه ممکن دسته بندی کرده است.
 
 
 

 

 

 

تقویت کننده آنتن موبایل چگونه کار می‌کند؟

اصل کار یک آمپلی فایر گرفتن سیگنال ضعیف بوده و پس از آن تقویت کردن و ارسال نمودن سیگنال پرقدرت می باشد. باقی بخش های تشکیل دهنده یک آمپلی فایر را بررسی می نماییم.

⬅️1) آنتن خارجی

معمولاً آنتن خارجی را بر روی پشت بام مکان های دارای سیگنال ضعیف نصب می نمایند. آنتن خارجی می تواند دریافت سیگنال های ضعیف 3G و G LTE4 را انجام دهد. دو نوع آنتن خارجی داریم که نوع آنتن خارجی اول با زاویه 360 درجه می باشد که از تمام جهت ها می تواند سیگنال را دریافت نماید. این مدل آنتن جهت افرادی که دارای چندین حامل مخابراتی هستند، مناسب است.
نوع دوم آنتن خارجی با زاویه 45 درجه می باشد که مسیرهای بزرگ تر در قیاس با آنتن 160 درجه را پوشش خواهد داد. این آنتن خارجی جهت مکان هایی که سیگنال ضعیفی دارند و برای افراد تک حامل مناسب می باشند.

⬅️2) آمپلی فایر

در واقع مقدار قدرت تقویت کننده آنتن موبایل با دسی بل اندازه گرفته می شود. سیگنال های دریافتی با کمک آنتن خارجی به داخل تکرارگر وارد می گردد و در همان جا تقویت خواهد شد. در مشخصات یک تقویت کننده، قدرت آن باید بالای 60 دسی بل باشد که مدل های خوب این آنتن با قدرتی بیش تر از 70دسی بل خود را نشان می دهند. جهت وسایل متحرک مثل خودرو، تقویت کننده باید بیش تر از 25 دسی بل باید قدرت داشته باشد و بهترین آمپلی فایر جهت این کار بالای 50 دسی بل می باشد.

⬅️3) آنتن داخلی

سیگنال ها بعد از تقویت شدن به آنتن داخلی وارد می شوند و آنتن های داخلی می تواند سیگنال ها را در فضای داخلی ساختمان پخش نماید. دو نوع آنتن داخلی وجود دارد. مورد اول آنتن پنل است که معمولاً بر روی دیوار نصب می شود و سیگنال را پر قدرت تر در اطراف خود منتشر می نماید. دوم آنتن گنبدی که در سقف اتاق نصب می شود و می تواند سیگنال تقویت شده را به صورت مساوی در همه جهت ها انتشار کند.
 

چه عواملی قدرت آنتن دهی موبایل را کاهش می دهد ؟

• فاصله زیاد تا دکل
• خراب بودن موبایل
• قرار گرفتن در مکان هایی که آنتن دهی را کاهش می دهد (مثل یک مکان سرتا سر بتنی)
• گرفتن تماس در اوج زمان ترافیک مکالمه (البته این مورد ارتباطی با آنتن دهی ندارد اما شما نمی توانید تماس برقرار کنید)
• تغییر اپراتور سیم کارت و یا ترابرد آن (ممکن است در محلی سیم کارت ایرانسل داشته باشید اما سیم کارت دکل های همراه اول در دسترس باشد)
• قرار دادن گوشی در حالت افقی ( در مواردی باعث کاهش آنتی دهی می شود)
• قرار گرفتن در مناطقی که دارای اموج مغناطیسی یا الکترونیکی
• قرار گرفتن در یک مکان پر جمعیت مثل استادیوم یا مراکز شلوغ خرید
• استفاده از موبایل های قدیمی (گوشی های جدید با سخت افزار های پیشرفته و پشتیبانی از باند های مختلف مخابراتی به مراتب بهتر آنتن می دهند)

همان گونه که در بالا ذکر شد باید سیم کارت گوشی شما با دکل های مخابراتی ارتباط برقرار کند پس فاصله زیاد تا دکل یکی از دلایل عمده عمد آنتن دهی مناسب موبایل است. پس اگر می توانیم فاصله خود را تا دکل مخابراتی کاهش دهیم . از دیگر مواردی که قدرت سیگنال موبایل را کاهش می دهد بودن در یک مکان سرتا سر بتنی است. بتن بروی امواج موبایل تاثیر گذار است و سبب کاهش آنتن دهی موبایل می شود.

البته آنتن دهی گوشی شما می توانید به مواردی همچون وجود سیگنال و فرکانس مطلوب در محل بستگی دارد که میتوان ان را با خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل بهبود بخشید.

 

تقویت آنتن موبایل در زیر زمین

در صورتی که راهکارهای بالا، مشکل شما را حل نکرد شما می‌توانید از دستگاه تقویت آنتن موبایل برای بهبود آنتن‌دهی گوشی خود استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان قبل از خرید، با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید:

۱۳۰۱۵۳۸– ۰۹۱۲

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)