تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

چگونه می توان مشکل آنتن دهی موبایل در مناطق کویری را برطرف نمود؟ تقویت آنتن موبایل در کویر چگونه است؟ سیگنال ضعیف تلفن همراه یک مشکل بسیار رایج است: اکثر مشتریان ما به Waveform می‌آیند و به دنبال راه‌حلی برای مشکلات سیگنال سلولی خودشان و بسیار تخصصی هستند. یک موقعیت رایج، خانه یا اداره‌ای با نوارهای سیگنال کم یا بدون و تماس‌های مکرر قطع می‌شود. اینکه آیا یک تکرار کننده می تواند در این شرایط کمک کند یا نه بستگی به علت مشکل دارد – که معمولاً شما مشتری می توانید آن را به راحتی تشخیص دهید.

دریافت بد تلفن همراه یک مشکل فراگیر در سراسر ایالات متحده است و علل سیگنال بد در دو دسته قرار می گیرد: پوشش ضعیف محلی به دلیل مصالح ساختمانی یا تداخل مخرب، و فاصله جغرافیایی یا موانع بین تلفن شما و نزدیکترین برج تلفن همراه.

اجازه دهید ابتدا به دومی بپردازیم. فرض کنید در وسط یک بیابان زندگی می کنید، کیلومترها از یک شهر یا جاده اصلی فاصله دارید. اگر از نظر فیزیکی خیلی دور از نزدیکترین برج سلولی هستید و مجبور هستید چند مایل رانندگی کنید تا سیگنال دریافت کنید، بعید است که تکرارکننده بتواند به شما کمک کند، زیرا نمی تواند سیگنالی را در جایی که قبلا وجود ندارد ایجاد کند. به طور مشابه، اگر در کنار یک کوه زندگی می کنید، و برج سلولی در سمت دیگر آن کوه قرار دارد، یک تکرار کننده احتمالا نمی تواند سیگنال کافی قوی را از طریق آن مانع دریافت کند تا پوشش شما را بهبود بخشد.

علت سیگنال بد سلولی در خانه ها چیست؟

بنابراین موانع پذیرش جغرافیایی اغلب غیرقابل عبور هستند. خوشبختانه، آنها نسبتا نادر هستند. علت سیگنال بد سلولی شما به احتمال زیاد به دلیل مصالح ساختمانی مورد استفاده در خانه یا محل کار شما یا تداخل مخرب ساختمان های اطراف شما است. سیگنال های سلولی برای عبور از فلز و بتن در داخل دیوارهای خانه شما مشکل دارند. به همین دلیل است که ممکن است با آویزان شدن از پنجره طبقه بالا دو یا سه میله سیگنال دریافت کنید

. بدیهی است که شما نمی توانید همه تماس های تلفن همراه خود را به این صورت انجام دهید (!)، اما می توانید یک تکرار کننده سلولی را در آنجا راه اندازی کنید، سیگنال خوب را به یک آنتن داخلی در دیوارهای خانه خود بزرگ کنید و از اثر “مسدود کننده” دور بزنید. دیوارهای ساختمان بسیاری از ساختمان ها نیز در ساخت خود از یک توری سیمی به نام قفس فارادی استفاده می کنند. این مش میدان های الکتریسیته ساکن خارجی را مسدود می کند، به این معنی که سیگنال های تلفن همراه نمی توانند از آن عبور کنند.

تداخل مخرب در امتداد خطوط مشابه است و یک مشکل خاص در مناطق ساخته شده است. اگر نمی توانید سیگنالی در آپارتمان خود در منهتن دریافت کنید، بدیهی است که به این دلیل نیست که پوشش Cingular/Sprint/Verizon و غیره در آنجا ضعیف است. در شهرها، سیگنال‌های سلولی از دیوارها و دیگر موانع منعکس می‌شوند و سیگنال‌های مجزای زیادی پیدا می‌شوند که در جهات مختلف حرکت می‌کنند.

این سیگنال‌های مختلف با یکدیگر تعامل خواهند داشت و برخی از آنها می‌توانند از قدرت کاسته شوند، که منجر به سیگنال سلولی ضعیف‌تر برای شما می‌شود. خوشبختانه در این موارد احتمالاً می‌توانید یک سیگنال معقول در نزدیکی دریافت کنید، و بنابراین، تکرارکننده سلولی یک راه‌حل عالی است. این مقاله از slate.com بیشتر در مورد پذیرش سلولی بد در آپارتمان های شهری است.

یک قانون کلی خوب به شرح زیر است: اگر می توانید سیگنالی را در خارج از خانه یا محل کار خود دریافت کنید، اما نه در داخل، احتمالاً مشکل از پوشش بد محلی است که می تواند توسط یک تکرار کننده سلولی بهبود یابد. با این حال، وضعیت هر کس متفاوت است، و اگر شک دارید، با ما تماس بگیرید تا در مورد پرونده خود با جزئیات صحبت کنیم.

 

آیا تقویت آنتن موبایل در کویر کار می کنند؟

اگر یک تکه سیگنال سلولی در محیط کویری وجود داشته باشد، تقویت کننده های سلولی در مناطق کویری معجزه می کنند. آنها از آنتن های قدرتمند و تقویت کننده برای اتصال شما استفاده می کنند. ما را باور نمی کنید؟ برای مشاهده نتایج نصب تقویت کننده سیگنال در یک خانه روستایی در مناطق کویری با ما تماس بگیرید.

 

 

تقویت آنتن موبایل در زیر زمین

در صورتی که راهکارهای بالا، مشکل شما را حل نکرد شما می‌توانید از دستگاه تقویت آنتن موبایل برای بهبود آنتن‌دهی گوشی خود استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان قبل از خرید، با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید:

۱۳۰۱۵۳۸– ۰۹۱۲

 

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)