تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

ترابرد به همراه اول چیست؟

ترابرد به  اپراتور همراه اول خدمتی از سایت همراه اول است که به منظور مهاجرت کاربران سایر اپراتورهای تلفن همراه به همراه اول فراهم شده است. در این خدمت کاربران می توانند شماره تلفن همراه خود را از ایرانسل به همراه اول و یا از رایتل به همراه اول تغییر دهند. پس از انجام فرایند ترابرد کاربر می تواند از خدمات اپراتور جدید استفاده کرده و هزینه های خود را مطابق تعرفه های اپراتور جدید پرداخت نمایند.

یکی از برتری های اپراتور همراه اول نسبت به سایر اپراتورهای تلفن همراه آنتن دهی قوی آن است که مشترکین قدیمی همراه اول با آن آشنایی دارند. در طرح ترابرد همراه اول معمولا تمرکز مشترکین بر روی آنتن دهی مطلوب همراه اول است که در کنار امکانات و بسته های تشویقی و طرح های ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

مشترکین اپراتورهای ایرانسل و همراه اول می توانند به منظور ثبت درخواست، به سایت همراه اول مراجعه کرده و مراحل ثبت درخواست ترابرد را انجام دهند. معمولا پس از ثبت درخواست ترابرد سیم کارت قبلی مشترکین غیرفعال شده و تمامی حق امتیاز سیم کارت به اپراتور همراه اول منتقل می شود. مشترکین پس از دریافت سیم کارت جدید می توانند بر اساس تعرفه های مشخص شده اپراتور همراه اول از بسته های مکالمه تشویقی و خرید بسته اینترنت همراه اول استفاده نمایند.

 

در صورتی که نیاز به خرید دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل دارید، می توانید با شماره تلفن‌های زیر تماس حاصل فرمایید و از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شوید.

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

 

نحوه ورود به سایت جهت انجام ترابرد

مشترکین سابق اپراتورهای های ایرانسل و همراه اول می توانند با سیم کارت خود از اپراتور تلفن همراه فعلی به همراه اول مهاجرت کرده و از امکانات جدید آن استفاده نمایند. ترابرد به همراه اول در سال های اخیر به علت امکانات بالا و طرح های ویژه همراه اول بسیار بیشتر شده است. مشترکین به منظور درخواست ترابرد بایستی به سایت ترابرد به همراه اول مراجعه کرده و درخواست تغییر اپراتور را ثبت کنند.

1. مشترکین اپراتورهای ایرانسل و رایتل به منظور تغییر اپراتور سیم کارت اعتباری و یا دائمی خود بایستی ابتدا عبارت “ ترابرد به همراه اول” را در گوگل سرچ کرده و سپس در قسمت نمایش نتایج جستجو گوگل بر روی لینک مشخص شده ” join.mci.ir ” کلیک نمایند.

 

ترابرد به همراه اول از ایرانسل و رایتل

مشترکین سایر اپراتورهای تلفن همراه مانند ایرانسل و رایتل می توانند با مراجعه به سایت همراه اول از خدمت ترابرد استفاده نمایند. بدین منظور ابتدا باید به سایت همراه اول مراجعه کرده و در درخواست آنلاین ترابرد را تکمیل نمایند. در ادامه این بخش راهنمای ترابرد از ایرانسل و رایتل ارائه شده است.

1. مشترکین سایر اپراتورهای به منظور ترابرد به همراه اول از رایتل و همچنین ایرانسل بایستی ابتدا به سایت ترابرد همراه اول به آدرس اینترنتی join.mci.ir مراجعه نمایند. در ادامه صفحه ای مانند شکل زیر نمایش داده می شود.

در اینجا مشترکین به منظور ثبت درخواست ترابرد  از ایرانسل و رایتل در صورتی که برای نخستین بار درخواست تغییر اپراتور را انجام می دهند، نوع کاربر حقیقی و یا حقوقی را مشخص کرده و سپس گزینه مرحله بعد را انتخاب نمایند.

2. مرحله بعد نوع سیم کارت اپراتور فرستنده (همراه اول و یا ایرانسل) و نوع سیم کارت (دائمی و یا اعتباری)، شماره سیم کارت و کد امنیتی نشان داده شده در کادر را وارد کرده و گزینه مرحله بعد را انتخاب نمایند.

3. اینجا مشترکین مشخصات فردی و شناسنامه ای خود را وارد کرده و گزینه مرحله بعد را انتخاب نمایند.

4. در صفحه بعد مشترکین نشانی منزل خود و نحوه دریافت سیم کارت را مشخص کرده و در نهایت درخواست را ارسال نمایند، پس از ثبت درخواست یک کد پیگیری ترابرد برای متقاضی صادر می شود.

پیگیری ترابرد به همراه اول

معمولا پس از ثبت درخواست در صورت تایید توسط اپراتور سیم کارت جدید همراه اول برای مشترک ارسال می شود. البته در مواردی که سیم کارت برای مشترک ارسال نشود، می تواند به دفاتر همراه اول در شهر خود مراجعه کرده و با پرداخت هزینه سیم کارت جدید را دریافت نماید.

 

بیشتر بخوانید:

تقویت کننده آنتن موبایل چیست؟

تقویت سیگنال گوشی سامسونگ

خرید آنتن یاگی

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)