تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

آیا می‌دانید که کابل مناسب تقویت کننده موبایل چیست؟  در نصب تقویت کننده تلفن همراه باید از کابل های کواکسیال با میزان اهم ۵۰ استفاده کرد. در این راستا می توانید با متخصصان ما در ارتباط باشید.

بهترین کابل مناسب برای دستگاه تقویت کننده موبایل به چند عامل از جمله تقویت کننده سیگنال و فاصله بین تقویت کننده و آنتن خارجی بستگی دارد. به طور کلی، کابل مورد استفاده برای تقویت کننده سیگنال موبایل باید دارای محافظ خوبی باشد تا تداخل سیگنال به حداقل برسد.

کابل کواکسیالی که معمولا برای دستگاه ریپیتر موبایل استفاده می شود، RG6 و RG11  می‌باشد. تمامی این کابل‌ها دارای یک هسته مسی جامد و یک محافظ افشان هستند. اگرچه RG11 قطر بزرگ‌تر و تلفات سیگنالی کمتری نسبت به RG6 دارد، که باعث می‌شود برای کابل‌های طولانی‌تر کار کند.

نوع دیگری از کابل هایی که گاهی برای تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده می شود، کابل  LMR300 و LMR400 است.این کابل‌ها رادیو مایکروویو  و اتلاف سیگنال بسیار کمی دارد. کابل LMR نوعی کابل کواکسیال است که دارای تضعیف کم و اثر محافظتی بالایی است که آن را برای کابل‌کشی طولانی ایده آل می کند.

هنگام انتخاب کابل برای تقویت کننده سیگنال موبایل، مهم است که کابلی را انتخاب کنید که با تقویت کننده و آنتن بیرونی سازگار باشد. همچنین اطمینان حاصل شود که کابل به درستی نصب شده است تا از دست دادن سیگنال و تداخل به حداقل برسد. توصیه می شود برای تعیین بهترین کابل برای نصب تقویت کننده سیگنال موبایل با دستورالعمل ها و مشخصات سازنده مشورت کنید.

چگونه یک کابل مناسب را جهت خرید، انتخاب نمایم؟

هنگام انتخاب بهترین کابل برای تقویت کننده سیگنال موبایل، عوامل مختلفی باید در نظر گرفته شود. در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

نوع کابل

نوع کابل مورد نیاز به دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل و فاصله بین تقویت کننده و آنتن خارجی بستگی دارد. همانطور که قبلا ذکر شد، RG6 و RG11 دو نوع رایج کابل کواکسیال هستند که در تاسیسات مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند، در حالی که کابل LMR گاهی اوقات برای کابل های طولانی تر استفاده می شود.

کابل مناسب برای دستگاه تقویت کننده موبایل

طول کابل

طول کابل مورد نیاز به فاصله بین تقویت کننده و آنتن خارجی بستگی دارد. مهم است که کابلی را انتخاب کنید که به اندازه کافی بلند باشد تا به محل مورد نظر برسد، اما طولانی تر از حد لازم نباشد، زیرا طولانی تر بودن کابل می تواند منجر به از دست رفتن سیگنال شود.

کیفیت کابل

کیفیت کابل می تواند بر قدرت سیگنال و عملکرد کلی تقویت کننده سیگنال تلفن همراه تأثیر بگذارد. به دنبال کابلی باشید که اتلاف سیگنال کم و روکش حفاظتی خوبی داشته باشد تا از دست دادن سیگنال و تداخل سیگنال به حداقل برسد.

نوع اتصال کابل

نوع اتصال مورد نیاز به تقویت کننده سیگنال خاص و آنتن خارجی بستگی دارد. اطمینان حاصل کنید که رابط کابل با تقویت کننده و آنتن سازگار است.

نام تجاری و گارانتی

به خرید کابل از یک برند معتبر که دارای گارانتی ست فکر کنید. این می تواند آرامش خاطر و محافظت در برابر نقص یا آسیب را فراهم کند.

قیمت

قیمت کابل‌های فروشندگان مختلف را مقایسه کنید تا بهترین معامله را به دست آورید، اما کیفیت را فدای قیمت پایین‌تر نکنید.

با در نظر گرفتن این عوامل، می توانید بهترین کابل را برای نصب تقویت کننده سیگنال موبایل خود انتخاب کنید. توصیه می شود هنگام انتخاب کابل، از دستورالعمل ها و مشخصات سازنده برای اطمینان از عملکرد بهینه استفاده کنید

کابل مناسب خود را از کجا تهیه کنم؟

شما میتوانید با استفاده از متخصصان ما کابل مناسب برای دستگاه تقویت کننده موبایل تهیه نمایید. شرکت ما همیشه درتلاش برای جلب رضایت مشتری بوده است. تلاش ما جذب مشتریانی است که همواره محصولات ما را با خاطری آسوده انتخاب میکنند. در شرکت (موبایل ریپیتر) متخصصان ما بهترین برند و با کیفیت ترین خدمات را ارائه میدهند

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)