تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

تقویت آنتن موبایل

تقویت کننده آنتن موبایل+قیمت: ارتباطات امروزه نقش مهمی در جامعه ایفا می کنند. از دیرباز نیز بشر به اهمیت  آن پی برده بود. در متون تاریخی آثاری از نقش ارتباطات دیده می شود. برای مثال اسب های چاپار در دوره هخامنشی در ارسال بسته ها و امانت های مردم نقش مهمی ایفا می کردند. تا قرن ها استفاده از مکتوب های چرمی و بعد کاغذی به عنوان تنها راه ارتباطی نام برده می شد. با انقلاب صنعتی  شاهد تحولات عظیمی در ارتباطات شدیم. در مقاله پیش رو به این تحولات و نقش تلفن همراه در این ارتباطات توضیحات مختصری خواهیم داد. سپس به بررسی روش های تقویت آنتن موبایل می پردازیم. جهت کسب اطلاعات دقیق در ارتباط با تقویت آنتن موبایل صنعتی و تقویت آنتن موبایل در نقاط کور با متخصصان ما در تماس باشید.

برای آگهی از قیمت تقویت کننده آنتن موبایل کافیست به لینک زیر مراجعه کنید:

لینک دریافت پیش فاکتور و قیمت تقویت آنتن موبایل

ارتباطات و دنیای امروزی

با پیشرفت علم، اختراع تگراف و تلفن در زمان خود انقلابی در امرار تباطاتات محسوب می شد. خصوصا زمانی که جامعه حس کرد تلفن چه خدمتگزار بزرگی می باشد. استفاده از تلفن، تلگراف، فاکس، تلکس وهمه موارد دیگر راه هایی است که در جهت ارتباط و نزدیکی بیشتر و بهتر می باشد. در ادامه اختراع تلفن همراه این پروسه ارتباطی را تکمیل کرد. تا جایی که به جرأت می توان گفت بالای 70 درصد ارتباطات بین افراد از طریق تلفن همراه انجام می شود.

تلفن همراه و تقویت آنتن موبایل

می‌توان گفت حدود 45 سال از اختراع تلفن همراه می گذرد. اما به جرات می توان گفت دو برابر این سال نقش ارتباطات را بالاتر برده است. این دستگاه کوچک به اندازه ای در زندگی ما تاثیر داشته که اگر وجود نداشته باشد خود را فلج حس می کنیم. اولین تلفن همراه را شخصی بنام مارتین کوپر ساخت که چیزی حدود یک کیلو گرم وزن داشت و شارژ  آن 20 دقیقه بیشتر دوام نداشت. اولین گوشی های تلفن همراه را موتورولا ساخت که از نوع اولیه سبک تر و کوچک تر بود. به مرور شرکت های دیگر نیز مدل های دیگری از تلفن همراه را روانه بازار کردند. از سال 1991 سامانه جهانی تلفن همراه راه اندازی شد. البته اوایل استفاده از تلفن همراه بیشتر توسط تجار و بازرگانان بود. اما به مرور زمان در سطح جامعه افزایش یافته تا به امروز که جزء لاینفک زندگی همه شده است.

بوستر تقویت آنتن موبایل چیست ؟

  • تقویت کننده آنتن موبایل یا همان بوستر به دستگاه تقویت آنتن موبایل که توان خروجی کمتر از 1 وات دارد گفته میشود .
  • بوسترها یا همان دستگاه تقویت کننده انتن موبایل جهت استفاده در محیطهای سرپوشیده ( In Door ) مناسب هستند.
  • نوع دستگاه بر اساس منطقه مورد پوشش انتخاب میشود .در مناطق شهری معمولا از دستگاههای فول باند بدون نویز استفاده میشود .
  • دستگاه تقویت آنتن موبایل را میبایست مطابق با فرکانسهای مورد استفاده در BTS ، انتخاب کرد .
  • هم اکنون اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و دیگر اپراتورها در کلاس 2G از 2 باند 900MHZ  و  1800MHZ استفاده میکنند.
  • در سیستم 3G  و 4G از باند فرکانسی سوم و چهارم نیز استفاده میشود .
  • تقویت کننده آنتن موبایل تک باند با توان بالا  برای پارکینگ ها
  • تقویت کننده آنتن موبایل دو باند GSM & DCS دارای اینترنت جهت استفاده در منازل و ادارات
  • تقویت کننده آنتن موبایل فول باند GSM & DCS & UMTS&LET جهت  استفاده در تمامی اماکن

تقویت کننده آنتن موبایل یا تکرار کننده سیگنال موبایل چیست ؟

ریپیتر : ریپیتر یک دستگاه یا آمپلی فایر آنالوگ می باشد که سیگنالهای رادیویی را در باند فرکانسی تلفنهای همراه ازBTSدریافت

آن را تقویت می کند و عمدتا در سیگنال تغییری ايجاد نميكند .
یک تقویت کننده انتن موبایل در نگاه اول از دو مورد حائز اهمیت می باشد :
1. گین دستگاه
2. توان دستگاه
– گین دستگاه عبارت است از میزان تقویت سیگنال خروجی نسبت به سیگنال ورودی یا به زبان ساده می توان گفت

در حالت نرمال بدون در نظر گرفتن توان ریپیتر سیگنال خروجی حاصل جمعی از سیگنال ورودی به اضافه گین دستگاه می باشد.

معمولا این عدد بین 95db تا 105db است ، البته در این معادله خروجي دستگاه از تقویت انتن موبایل بيشتر نخواهد شد.
– توان ریپیتر در دو مسیر Uplink و Downlink متفاوت می باشد و معمولا توان نامی تقویت کننده انتن موبایل برمبنای
توان Downlink نام گذاری می شود .

تقویت کننده انتن موبایل (ریپیتر)

  • توان ریپیتر در زبان ساده عبارت است از گین مفید دستگاه که این گین مشخص می کند .
  • خروجی دستگاه در توانهای مثبت تا چه میزان قابل افزایش می باشد.
  • یا به عبارت دیگر توان ریپیتر درحالت ماکزیمم چند dbm خواهد بودکه این عدد به صورت معادل و به وات بیان می شود .

نحوه کار تلفن همراه و دلیل استفاده از تقویت آنتن موبایل

وقتی شما با تلفن همراهتان صحبت می کنید میکروفن گوشی شما تغییرات فرکانس صدای شما را تبدیل به سیگنال الکتریکی با فرکانس متناظر می کند. یک تراشه در گوشی شما این سیگنال ها را تبدیل به کد عددی کرده و سپس به صورت یک موج رادیویی از آنتن به گوشی مخابره می شود. این امواج با سرعت فوق تصور در محیط پخش و به نزدیک ترین آنتن تلفن همراه ارسال می گردد. اگر این عمل را مبنای کلی قرار دهیم ممکن است بعضی مواقع به علت پاره ای مشکلات این امواج از گوشی به آنتن نرسیده و به اصطلاح آنتن قطع یا ضعیف شود. در ادامه در مورد این مسئله توضیحات مختصری خواهیم داد.

عدم آنتن دهی تلفن همراه

همانگونه که قبلا گفتبم در بعضی مواقع با عدم آنتن دهی تلفن همراه روبرو می شویم که ممکن است علل گوناگونی داشته باشد. برخی از این علل عبارتند از:

  • دور بودن از آنتن مرکز ی که می تواند یکی از علل باشد که با جابجایی این مشکل حل می شود و با نزدیک شدن به آنتن اصلی این مشکل برطرف خواهد شد.
  • موانع وساختمان ها و نیاز به تقویت آنتن موبایل: ممکن است این مشکل بر اثر وجود ساختمان های بلند در مسیر ارسال سیگنالها باشد که باعث بروز اینچنین مشکلاتی خواهد شد. این مشکل نیز با جابجایی قابل حل می باشد.
  • اخلال در خطوط: شاید مشکل عدم وجود آنتن از اختلالات در سرور گوشی باشد و مشکل بعد از مدتی خود به خود حل گردد. مشکلات عدم آنتن دهی شاید عوامل دیگری نیز باشد.

راههای تقویت آنتن موبایل

برای اینکه موبایل آنتن دهی بیشتری داشته باشد و به اصطلاح آنتن تقویت شود بهتراست این موارد را به کار ببریم:

  • انتقال به مکان بهتر: ممکن است در منزل یا محلی که از گوشی استفاده می کنید دچار این مشکل می شوید که بهتر است جابجا شده تا آنتن دهی بیشتری داشته باشد.
  • تغییر اتصال به دکل های مخابراتی: شاید در مکانی که قرار دارید آنتن دهی خوبی برای شما نداشته باشد. در این صورت بهتراست گوشی تان را به حالت پرواز درآورید و دوباره به حالت عادی برگردانید تا به دکلی دیگر وصل شوید.
  • یکی دیگر از راههای دیگربرای تقویت آنتن دهی استفاده از کد دستوری در خود تلفن همراه می باشد که این کد عبارت است از*3370# این را وارد کنید تا مشکل عدم آنتن دهی برطرف شود.
  • استفاده از دستگاه های مخصوص تقویت آنتن موبایل: با این دستگاه ها می توان شرایط آنتن دهی را بهبود بخشید.

نکته پایانی

موقع استفاده از تلفن همراه در صورتی که آنتن وجود نداشت بهتراست از دست کاری بی مورد تنظیمات گوشی خودداری کنید. اگر مشکل برطرف نشد بهتر است به افراد متخصص این امر مراجعه کنید تا نسبت به رفع عیب و تقویت آنتن موبایل اقدام کنند.

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)