تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

تقویت wifi با فویل آلومینیومی یکی  از روش‌های ساده و کم هزینه ای است که دانشمندان برای افزایش قدرت سیگنال‌های وای‌فای در داخل خانه کشف کرده‌اند، و این روش متکی به یک عنصر اصلی خانگی است که تقریباً همه در آشپزخانه خود در دسترس هستند: فویل آلومینیومی.

با استفاده از یک محافظ بازتابنده از فویل آلومینیومی به عنوان “دیوار مجازی” واقع در پشت روتر Wi-Fi شما، این تیم می‌گوید که می‌توان به شکل‌دهی جریان سیگنال‌های بی‌سیم داخلی کمک کرد و به طور بالقوه به شبکه خانگی شما پوشش و سرعت بیشتری می‌دهد.

شیا ژو، دانشمند کامپیوتر از کالج دارتموث در هانوفر، نیوهمپشایر، می‌گوید: «از طریق این راه‌حل، ما به تعدادی از چالش‌هایی که کاربران بی‌سیم را آزار می‌دهند، رسیدگی می‌کنیم.

محققان با الهام از یک هک DIY که در آن مردم از قوطی های آلومینیومی نوشابه برای تقویت وای فای خود استفاده می کنند، می خواستند بررسی کنند که آیا راهی برای استفاده از همین ایده برای هدایت بهینه سیگنال های بی سیم از یک روتر وجود دارد یا خیر.

در حالی که قطعا شواهد حکایتی وجود دارد مبنی بر اینکه استفاده از آلومینیوم موجود در قوطی نوشیدنی خالی می تواند به تقویت وای فای شما کمک کند، نقص این تکنیک این است که در نهایت یک پنل منحنی و عمومی به عنوان بازتابنده خود خواهید داشت.

تقویت کننده موبایل و وای فای با فویل بر اساس چیدمان خانه

از آنجایی که چیدمان خانه هر کس متفاوت است، فقط گذاشتن قوطی به شکل یک نوع دیش رادار و امید به بهترین کار چندان علمی نیست – کنترل زیادی بر اینکه آلومینیوم به کجا سیگنال های بی سیم را هدایت می کند، به شما نمی دهد.

برای بهبود این ایده، تیم ژو چیزی را که WiPrint می‌نامد ارائه کردند: سیستمی که چیدمان داخلی خانه شما را تجزیه و تحلیل می‌کند، بخش‌هایی از آن را که می‌خواهید سیگنال Wi-Fi خود را تقویت می‌کند نقشه‌برداری کند، و همچنین مناطقی را که در آن‌ها مشخص می‌شود. شما واقعاً به یک ارتباط قوی نیاز ندارید.

با این ورودی‌ها، الگوریتم WiPrint می‌تواند شکل بهینه‌شده یک بازتابنده سیگنال را برای قرار دادن در کنار روتر Wi-Fi شما محاسبه کند، که سپس می‌تواند به صورت سه بعدی در پلاستیک چاپ شود و با فویل آلومینیومی پوشانده شود.

تقویت wifi با فویل آلومینیومی

بهترین از همه این است که کل فرآیند فقط 23 دقیقه طول می کشد تا یک مدل بازتابنده عملکردی تولید شود و تنها هزینه های مربوط به چاپ سه بعدی قاب است.

ژو می‌گوید: «با یک سرمایه‌گذاری ساده در حدود 35 دلار آمریکا و مشخص کردن الزامات پوشش، می‌توان یک بازتابنده بی‌سیم سفارشی ساخت تا عملکرد بهتری از آنتن‌هایی داشته باشد که هزاران دلار هزینه دارند.»

در آزمایش، سیستم تیم توانست سیگنال‌های بی‌سیم را تا 55.1 درصد در مناطقی که به دنبال تقویت بود، افزایش دهد و همچنین در مناطقی که نمی‌خواستند آن‌ها را تا 63.3 درصد کاهش دهد.

البته، احتمالاً بسیاری از ما چندان نگران ضعیف شدن وای فای خود نیستیم، اما شاید نگران باشیم: نشت سیگنال شما در خارج از خانه می تواند به طور بالقوه هکرهای مخرب را قادر سازد تا شبکه شما را استراق سمع کنند (یا کنترل کنند). خطرات احتمالاً بسیار کم است.

در حالی که ما به الگوریتم محققین برای محاسبه شکل بهینه بازتابنده‌های Wi-Fi بر اساس چیدمان خانه خود دسترسی نداریم، هیچ چیز مانع از این نیست که با پشتیبان آلومینیومی خود بازی کنید تا ببینید آیا می‌توانید روتر خود را بهبود ببخشید یا خیر. رسیدن.

فقط توجه داشته باشید، بسته به جایی که در آن زندگی می کنید، تغییر سیگنال های بی سیم مانند این می تواند شما را در نقض قانون قرار دهد.

اریک سیو، مدیر ارشد توسعه محصول در Linksys، که در این تحقیق مشارکتی نداشت، به Popular Science گفت: «من واقعاً نمی‌توانم به مردم توصیه کنم از فویل یا هر نوع بازتابنده استفاده کنند، عمدتاً به دلایل نظارتی.

“در ایالات متحده، FCC در واقع قدرت خروجی را کنترل می کند، بنابراین آنها محدودیت هایی در مورد حداکثر سطح توانی دارند که روتر بی سیم شما می تواند سیگنال را در هر جهت خاصی تابش کند.”

اما نگران نباشید – اگر ترجیح می دهید آلومینیوم خود را روی باقی مانده پیتزاهای دیشب بسته بندی کنید، راه های زیادی برای کمک به بهینه سازی وای فای خانه شما وجود دارد و ما قول می دهیم که FCC به شما ضربه ای وارد نخواهد کرد. در، درب.

این یافته ها هفته گذشته در کنفرانس BuildSys 2017 انجمن ماشین های محاسباتی در هلند ارائه شد. برای بهبود فرکانس موبایل خود، می توانید با ما تماس بگیرید.

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)