تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

تقویت کننده وای فای وای فای چگونه کار می کند؟

قبل از پرداختن به نحوه کارکرد تقویت کننده وای فای، ابتدا تصور کنید روتر خود را در اتاق نشیمن قرار داده اید، و هر چه از آن دورتر شوید، سیگنال ضعیف تر می شود. چه کاری باید انجام دهید؟ شما باید اکستندر بی سیم را بردارید و آن را در اتاق نشیمن، نزدیکتر به روتر اصلی قرار دهید. سپس سیگنال وای فای را دریافت می کند و آن را بیشتر منتقل می کند، منطقه سیگنال را گسترش می دهد و زندگی شما را آسان تر می کند.

همچنین چند نکته وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

اگر از توسعه دهنده استفاده می کنید، شبکه وای فای ثابت می ماند (که خوب است). به عنوان مثال، روتر اصلی شما شبکه ای به نام “my_wifi” را توزیع می کند و وقتی توسعه دهنده را نصب می کنیم، فقط اطلاعات شبکه شما را کپی می کند و دقیقاً همان شبکه را ایجاد می کند.
همه دستگاه های شما به طور خودکار به شبکه متصل می شوند که سیگنال قوی تر است. شما هرگز متوجه این موضوع نخواهید شد.
همه دستگاه ها – تلفن، لپ تاپ، تبلت، تلویزیون و غیره که به روتر اصلی یا یک توسعه دهنده وای فای متصل هستند، در یک شبکه خواهند بود. این بدان معناست که می‌توانید یک شبکه محلی را به روشی که همه دستگاه‌ها در آن شرکت می‌کنند پیکربندی کنید. یا، برای مثال، می‌توانید یک سرور DLNA راه‌اندازی کنید و از رایانه خود در تلویزیون فیلم تماشا کنید. در این حالت می توان کامپیوتر را به اکستندر و تلویزیون را به روتر متصل کرد. راحت است، اینطور نیست؟

اکستندرها اینگونه کار می کنند؟

همچنین تقویت کننده های سیگنال وای فای و تکرار کننده های وای فای وجود دارند که اغلب با توسعه دهنده ها اشتباه گرفته می شوند. هر چند کمی تفاوت دارند. در حالی که دومی اتصال موجود را بدون ایجاد یک شبکه جدید تکرار می کند، تقویت کننده های وای فای سیگنال بی سیم را گرفته و آن را در یک مکان جدید بازپخش می کنند. بنابراین، سیگنال در اطراف تقویت کننده تقویت می شود، اما پهنای باند اصلی ممکن است تا 50٪ قدرت ضعیف تر شود. بنابراین، این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام گزینه برای شما مناسب تر است!

چگونه سیگنال وای فای را از روتر تقویت کنیم؟

اگر تصمیم خود را گرفته اید که یک اتصال بی سیم عالی داشته باشید و از قبل شروع به گشت و گذار در اینترنت برای یافتن بهترین تکرارکننده وای فای کرده باشید، به احتمال زیاد با ایده تقویت سیگنال وای فای از روتر مواجه خواهید شد. بیایید ببینیم این ایده چیست.

یک روتر وای فای معمولی می تواند به عنوان یک تکرار کننده عمل کند. با این حال، همه مدل ها قادر به انجام این کار نیستند و همه سازندگان این حالت را به خوبی اجرا نکرده اند. به هر حال، اگر یک روتر با کیفیت دارید که قرار است به عنوان یک تکرار کننده کار کند تا برد شبکه وای فای شما را افزایش دهد، ممکن است کار خوبی برای شما انجام دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روتر را برای کار در حالت دلخواه پیکربندی کنید.

با این وجود، تکرار کننده وای فای مزایای آشکاری نسبت به روتر دارد:

تنظیمات راحت تر
راحتی نمایش کیفیت شبکه
یک فرم مفیدتر که به شما امکان می دهد آن را در هر جایی با دقت قرار دهید
با شبکه 5 گیگاهرتز کار می کند و در حالت ایده آل آن را با فرکانس 2.4 گیگاهرتز بیشتر ارسال می کند

و دوباره، بسیاری از روترها (به ویژه روترهای محبوب TP-Link) به این ترتیب امکان تکرار ندارند. بنابراین، اگر به فکر خرید یک دستگاه جدید هستید، بهتر است یک توسعه دهنده/تقویت کننده داشته باشید.

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)