تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

خرید تقویت کننده آنتن موبایل شهری چگونه است؟ با توجه به اینکه بخش زیادی از زندگی روزمره ما به تلفن همراه ما متکی است، چیزهایی مانند سیگنال ضعیف، قطع شدن تماس ها یا سرعت پایین داده می توانند تأثیر زیادی داشته باشند. خوشبختانه، تعدادی کار وجود دارد که می توانید برای بهبود سیگنال تلفن همراه خود برای تماس های واضح و سرعت داده سریع انجام دهید. ما 20 کاری را که می توانید برای کمک به بهبود سیگنال سلولی خود انجام دهید، پوشش خواهیم داد.
راه حل های تایید شده حامل تلفن همراه

یک تقویت کننده سیگنال تلفن همراه دریافت کنید. تقویت‌کننده‌های سیگنال تلفن همراه تنها راه‌حلی هستند که توسط تمام اپراتورهای اصلی و FCC تأیید شده و توصیه می‌شود تا سیگنال‌های موجود خارج از سلول را دریافت کرده، آن را تقویت کرده و سپس سیگنال قوی را در داخل خانه، محل کار یا وسیله نقلیه شما توزیع کند. آنها با تمام شبکه ها به طور همزمان کار می کنند، هیچ کارمزد تکراری ندارند، و اگر سیگنال خارجی موجودی دارید که می توانید آن را تقویت کنید، گزینه خوبی هستند.
یک توسعه دهنده شبکه Verizon دریافت کنید. این راه حل فقط برای افرادی است که Verizon Wireless دارند، زیرا آنها تنها شرکت مخابراتی هستند که هنوز یک توسعه دهنده شبکه ارائه می دهند. توسعه دهنده شبکه، که فمتوسل یا میکروسل نیز نامیده می شود، دستگاهی است که توسط Verizon فروخته می شود که یک سیگنال سلولی در خانه شما ایجاد می کند و همه تماس ها و داده های تلفن همراه شما را از طریق اینترنت پهن باند شما هدایت می کند. در حالی که برخی از جنبه های منفی برای توسعه دهنده های شبکه، مانند مشکلات انتقال تماس، وجود دارد، اگر سیگنال سلولی موجود در خارج ندارید، بهترین گزینه شما خواهد بود.
از تماس WiFi استفاده کنید اگرچه از نظر فنی روشی برای بهبود سیگنال تلفن همراه شما نیست، برقراری تماس و استفاده از داده از طریق WiFi یکی از راه‌های حفظ ارتباط با دنیای خارج است، زمانی که سیگنال تلفن همراه برای بهبود شما وجود ندارد. در اینجا دستورالعمل هایی در مورد نحوه استفاده از تماس WiFi در تلفن های iPhone و Android ارائه شده است.

مطمئن شوید که گوشی شما در شرایط اوج کار قرار دارد و محدوده فرکانسی پوشش دارد.

نرم افزار خود را به روز کنید. آیا می دانید آن پیام هایی که گاهی در مورد به روز رسانی نرم افزار حامل خود دریافت می کنید؟ این به‌روزرسانی‌ها به تلفن شما می‌گویند که به چه برج‌هایی متصل شود. در حالت ایده‌آل، همیشه باید به‌روزرسانی کنید، اما اگر اخیراً این کار را نکرده‌اید، اکنون باید بررسی کنید که آیا به آن نیاز دارید یا خیر. دستورالعمل های قابل اجرا برای گوشی اندروید یا آیفون خود را دنبال کنید.

هر سرویسی را که در حال حاضر استفاده نمی کنید خاموش کنید. خدماتی مانند WiFi، بلوتوث و ارتباطات میدان نزدیک (NFC) گاهی اوقات می‌توانند با تلاش برای ارسال تماس‌ها و داده‌های شما از طریق سرویس دیگری یا اجازه دادن به دستگاه‌های دیگر برای استفاده از پهنای باند مورد نیاز برای داده‌های سریع یا تماس‌های پاک، مشکل ایجاد کنند. سعی کنید آنها را در تلفن خود غیرفعال کنید و ببینید سیگنال شما بهبود می یابد یا خیر.
تنظیمات صدا و داده خود را تغییر دهید. گاهی اوقات شبکه 4G LTE که در آن هستید بیش از حد بارگذاری می شود و شبکه 3G اگرچه از نظر فنی کندتر است، اما در واقع گزینه بهتری است. اگر از شبکه 4G LTE استفاده می کنید، سعی کنید آن را در آیفون یا تلفن اندرویدی خود غیرفعال کنید (در صورت پشتیبانی) که به طور خودکار شما را به شبکه 3G سوئیچ می کند.

حالت هواپیما را روشن و خاموش کنید. این کار باعث می شود گوشی شما دوباره به شبکه تلفن همراه متصل شود. اگر در منطقه‌ای هستید که باید سیگنال خوبی داشته باشد اما تلفن شما آن را نشان نمی‌دهد، سعی کنید حالت هواپیما را روشن و خاموش کنید تا تلفن را مجبور به اتصال مجدد کنید.
تنظیمات شبکه خود را بازنشانی کنید. این آخرین راه حل است که شما هنوز نمی توانید تلفن خود را به وصل کنید و تلفن های دیگر از همان شرکت مخابراتی در مکان شما کار می کنند. در اینجا دستورالعمل های مربوط به گوشی های اندروید و آیفون آورده شده است.
اپراتور شبکه را مجدداً به صورت دستی انتخاب کنید. این یکی فقط برای گوشی های اندرویدی کار می کند. به «تنظیمات > یافتن شبکه های تلفن همراه > اپراتورهای شبکه» بروید. تمام شبکه های موجود در منطقه شما را دوباره اسکن می کند. این ویدیو را ببینید تا ببینید چگونه انجام می شود.
گوشی خود را برای آسیب دیدگی بررسی کنید. اگر در مکانی هستید که سایر افراد دارای تلفن در اپراتور شما خدمات خوبی دارند، اما شما این کار را نمی‌کنید، ممکن است نشانه‌ای از این باشد که تلفن شما یا به طور خاص آنتن داخلی آسیب دیده است. بهترین کار این است که آن را به فروشگاهی که در ابتدا گوشی را خریداری کرده‌اید بیاورید و از آن‌ها بخواهید آنالیز کنند تا ببینند آیا تلفن همانطور که باید کار می‌کند یا خیر. اگر نه، پس ممکن است زمان آن رسیده است که یک گوشی جدید داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

تقویت کننده خانگی آنتن موبایل

تقویت کننده اداری آنتن موبایل

تقویت کننده آنتن موبایل برای روستاها

مکان خود را تغییر دهید

برای تقویت کننده آنتن موبایل شهری می بایست یک طبقه (یا چند طبقه) به سمت بالا حرکت کنید. سیگنال در طبقات بالاتر بهتر است، زیرا می توانید موانع را نزدیک تر به سطح زمین پاک کنید. اگر در زیرزمین هستید، بالا رفتن به طبقه همکف می تواند کمک زیادی کند.
به یک پنجره نزدیک تر شوید. زمانی که سیگنال سلولی توسط مصالح ساختمانی مانند آجر، بلوک، دیوارپوش یا ورق فلزی که ساختمان از آن ساخته شده است مسدود نشده باشد، به راحتی وارد ساختمان می شود، بنابراین پنجره ها معمولاً مناطقی هستند که سیگنال قوی تری نسبت به پشت آن دریافت خواهید کرد. یک دیوار محکم
برو بیرون. مصالح ساختمانی که دیوارها و سقف یک بلوک ساختمانی سیگنال سلولی را تشکیل می دهند، بنابراین بیرون رفتن باید به شما امکان می دهد سیگنال قوی تری از برج های سلولی محلی دریافت کنید.
به سمت بالاتر حرکت کنید. کوه ها، تپه ها، درختان و سایر موانع اغلب می توانند سیگنال را مسدود کنند. حرکت به زمین بالاتر باعث می شود احتمال بیشتری برای ارتباط با یک برج سلولی و دریافت سیگنال قوی تری وجود داشته باشد.
نزدیکترین برج تلفن همراه شما کجاست. شهر یا کد پستی خود را در Ce قرار دهید

ll دریافت یا Open Signal برای دیدن نقشه برج های محلی خود، و سپس سعی کنید خود را در همان سمت ساختمان قرار دهید یا مکان خود را به طور کامل تغییر دهید.

محیط اطراف خود را بهبود بخشید

فضای خود را دوباره سازماندهی کنید. برخی از اشیاء در خانه یا محل کار شما تمایل دارند سیگنال را مسدود کنند، مانند کابینت های فلزی، یخچال، آبشارهای تزئینی و مبلمان جامد. تنظیم مجدد این اشیا به طوری که بین شما و سیگنال سلول بیرونی قرار نگیرند می تواند کمک کند.
درختان و بوته ها را حذف کنید. درختان، بوته ها و هر موجود زنده دیگری از آب تشکیل شده است که سیگنال سلولی را به درجات مختلف مسدود می کند. در صورت امکان، شاخه های غیر ضروری را کوتاه کنید، بوته های بیش از حد رشد کرده را بردارید، یا کل درختان را قطع کنید تا محیطی بازتر ایجاد کنید.
از مصالح ساختمانی مختلف استفاده کنید. دفعه بعد که در مورد پروژه بهبود خانه تصمیم می گیرید، تحقیق کنید که چگونه آن مواد ممکن است بر سیگنال شما تأثیر بگذارد. سقف‌های فلزی، دیوارهای آجری و مصالح ساختمانی با صرفه‌جویی در مصرف انرژی، همگی سیگنال‌ها را بیشتر از مصالح جایگزین مسدود می‌کنند.
پنجره ات را باز کن اگر روی پنجره‌های شما یک پوشش کارآمد از نظر انرژی اعمال شده است، متأسفانه سیگنال سلولی را نیز مسدود می‌کند، بنابراین باز کردن پنجره می‌تواند به سیگنال سلول اجازه نفوذ به اتاق را بدهد.

سوئیچ حامل ها برای تقویت کننده آنتن موبایل شهری

به حاملی بروید که پوشش بهتری در منطقه شما دارد. اگر همه چیز ناموفق بود، تغییر به یک حامل با پوشش بهتر در منطقه شما آخرین راه حل شما برای حل مشکلات سیگنال سلولی است. نقشه های پوشش هر شرکت مخابراتی را مرور کنید و با همسایگان خود صحبت کنید تا متوجه شوید که افراد دیگر در آن منطقه از چه حاملی استفاده می کنند.

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)