تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

تقویت آنتن موبایل در کوهستان مربوط به هنگامی است که شما قصد دارید زمان قابل توجهی را در کوهستان بگذرانید؛ برای این منظور، مهم است که از قبل برنامه ریزی کنید و بدانید که چگونه می توانید از سلول در کوهستان دریافت کنید. چند کار وجود دارد که می توانید برای بهبود پذیرش سلولی خود در کوهستان انجام دهید. ابتدا سعی کنید نقطه مرتفعی را پیدا کنید که بتوانید خط دید واضحی به نزدیکترین برج سلولی داشته باشید. دوم، از دره ها و مناطق با درختان زیاد که می توانند سیگنال ها را مسدود کنند، خودداری کنید. در نهایت، استفاده از یک تقویت کننده سیگنال سلولی را در نظر بگیرید، که می تواند سیگنال های برج های دور را تقویت کند. با کمی برنامه ریزی و آمادگی می توانید حتی در دورافتاده ترین مناطق کوهستانی در ارتباط باشید.

تقویت کننده آنتن تلفن همراه بهترین راه برای افزایش استقبال در مناطق روستایی است. صرف نظر از اینکه یک برج سلولی چقدر قوی است، تقویت کننده می تواند در صورت نیاز آن را تقویت کند. با کمک تقویت کننده های سیگنال، برقراری ارتباط تلفن های همراه با یکدیگر در مناطق کوهستانی آسان تر است. گاهی اوقات برای حل مشکل بدون سرویس و سیگنال در اندروید به سیم کارت نیاز است. هنگامی که یک شبکه Wi-Fi قابل حمل دارید، می توانید با استفاده از عملکرد نقطه اتصال تلفن خود را به آن متصل کنید. اگر سیگنال تلفن همراه ندارید، استفاده از هات اسپات موبایل در طبیعت دشوار خواهد بود.

آیا راهی برای تقویت آنتن موبایل در کوهستان یا مناطق مرده سیگنالی وجود دارد؟

منطقه مرده مکانی است که هیچ سیگنال سلولی وجود ندارد. یک تقویت کننده سیگنال موبایل تنها چیزی است که برای اتصال تلفن همراه شما لازم است. با تقویت‌کننده سیگنال، کاربران تلفن همراه می‌توانند به خدمات در مکان‌هایی دسترسی داشته باشند که فقط مقدار کمی از سرویس تلفن همراه وجود دارد یا اصلاً وجود ندارد.

زمانی که سیگنالی در ناحیه سیگنال تلفن همراه وجود نداشته باشد، یک منطقه مرده وجود دارد. مناطق مرده تقریباً هرگز برای اکثریت قریب به اتفاق ما مشکلی ندارند. برای کسانی که در مناطق روستایی یا مناطقی با سیگنال سلولی ضعیف زندگی می کنند، داشتن یک منطقه مرده می تواند استرس زا باشد. این نکات را برای دریافت خدمات سلولی در مناطق مرده بررسی کنید. می توان از تقویت کننده سیگنال تلفن همراه برای بهبود سیگنال در منطقه مرده استفاده کرد. تقویت کننده ها سطح جدیدی از قدرت را به سیگنال های موجود در داخل خانه یا وسیله نقلیه اضافه می کنند. هر مسدود کننده بالقوه، مانند درختان، ساختمان ها، یا اشکال دیگر موانع مصنوعی یا محیطی را می توان با استفاده از تقویت کننده دور زد.
نحوه مبارزه با منطقه مرده تلفن همراه

سیگنال تلفن همراه ممکن است به دلایلی نوعی سیگنال دریافت نکند. یکی از دلایل این است که تلفن همراه بسیار دور از برج است. اگر خارج از منطقه تحت پوشش نزدیکترین برج باشید، منطقه مرده تلفن همراه ممکن است ایجاد شود. علاوه بر سیگنال‌های RF مسدود شده، ممکن است تلفن همراه سیگنالی دریافت نکند. به عنوان مثال، یک ساختمان می تواند سیگنال RF را از رسیدن به تلفن همراه محدود کند. این پدیده می تواند هم در مناطق شهری و هم در مناطق روستایی رخ دهد. تقویت کننده های سیگنال تلفن همراه گزینه خوبی برای اتصال تلفن همراه در یک منطقه مرده هستند. تقویت کننده های تلفن همراه به تلفن همراه اجازه می دهد سیگنال قوی تری دریافت کند. این روش برای بهبود کیفیت سیگنال تلفن همراه می تواند در مناطقی که سیگنال تلفن همراه ضعیف است یا وجود ندارد مفید باشد.

آیا می توانید در کوهستان سیگنال دریافت کنید؟

هنگام تعجب که آیا می توانید سیگنال را در کوه دریافت کنید، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. اولی ارتفاع کوه است. یک کوه بلندتر بیشتر از کوه های کوتاه تر، سرویس سلولی دارد. دوم موقعیت کوه است. اگر کوه در یک منطقه دورافتاده باشد، احتمال کمتری وجود دارد که خدمات سلولی نسبت به کوهی که به تمدن نزدیکتر است داشته باشد. سوم نوع کوه است. کوهی که درختان زیاد دارد کمتر از کوهی که بازتر است سرویس سلولی داشته باشد.

معمولا کوهستان ها دارای سرویس سلولی ضعیفی هستند که مشاهده توپوگرافی ریج را دشوار می کند. ریج تاپ ها مسدود کننده های سیگنال طبیعی هستند زیرا شیب دار و مرتفع هستند. درختان، شاخ و برگ، و حتی شرایط آب و هوایی همگی می توانند بر دریافت خدمات سلولی تأثیر بگذارند. کمبود شدید سرویس سلولی در مناطق کوهستانی وجود دارد. سیگنال در ارتفاعات ضعیف تر است. به دلیل زمین ناهموار و دوری از دکل های تلفن همراه، اتصال تلفن شما به شبکه دشوار است. سرویس سلولی زمانی که پوشش گیاهی سنگین وجود دارد ضعیف است. شاخ و برگ درختان و ریشه ها می توانند سیگنال را مسدود کنند. این امر به ویژه در محیط های جنگلی و جنگلی صادق است.

 

آیا کوهستان خدمات سلولی را مسدود می کند؟ آیا درختان سیگنال های تلفن همراه را مسدود می کنند؟

بله، من معتقدم که پاسخ یک بله است. می توانید با قرار دادن درختان، کوه ها و تپه ها در منطقه خود بر سیگنال های 4G، LTE و 5G خود تأثیر بگذارید.

چرا خدمات سلولی در تپه ها و دره ها بد است؟

آیا مردم تپه ها و دره ها سرویس سلولی بدی دارند؟ دریافت سیگنال سلولی تپه و دره به دلیل وجود برج های سلولی در ارتفاع پایین اغلب ضعیف است. تنها یک برج سلولی در منطقه شما وجود دارد و اگر در یک سمت کوه زندگی می کنید، احتمالاً دریافت تلفن شما ضعیف است. همچنین احتمالاتی وجود دارد که چوب، دیوار خشک، پلاستیک و شیشه، که جریان الکتریسیته را رسانا نمی‌کنند اما آن را مسدود نمی‌کنند، دلیل دریافت ضعیف سیگنال سلولی در تپه‌ها و دره‌ها باشند. قلع، مس، نقره، آلومینیوم و مواد دیگر نمونه‌هایی از فلزات هستند که قادر به مسدود کردن کامل سیگنال هستند.

 

 

تقویت آنتن موبایل در زیر زمین

در صورتی که راهکارهای بالا، مشکل شما را حل نکرد شما می‌توانید از دستگاه تقویت آنتن موبایل برای بهبود آنتن‌دهی گوشی خود استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان قبل از خرید، با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید:

۱۳۰۱۵۳۸– ۰۹۱۲
جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)