تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

بهبود سیگنال تلفن همراه در فرودگاهها چگونه است؟

تقویت آنتن موبایل در فرودگاه : روزانه هزاران نفر از فرودگاه ها بازدید می کنند و هر فرد انتظار دارد یک ارتباط قابل اعتماد داشته باشد. آنها به یک سیگنال تلفن همراه قوی نیاز دارند تا با عزیزان خود تماس بگیرند و به آنها اطلاع دهند که به مقصد رسیده اند، پیام های متنی و ایمیل های تجاری ارسال کنند، با مشتریان تماس بگیرند و خدمات حمل و نقل را رزرو کنند.

کارکنان خدمات فرودگاهی نیز از سیگنال های سلولی بهبود یافته بهره مند خواهند شد. از آنجایی که فرودگاه ها امکانات بزرگی هستند، داشتن سیگنال تلفن همراه قوی تضمین می کند که ارتباط بین کارکنان برای به حداکثر رساندن کارایی، روان و آنی است.

تماس‌های قطع‌شده و پیام‌های متنی ارسال‌نشده بر ایمنی کارکنان و مسافران، بهره‌وری گردش کار و رضایت مشتری تأثیر می‌گذارند، بنابراین پوشش سلولی عالی ضروری است.

تقویت‌کننده‌های سیگنال WilsonPro ما پوشش سلولی را در داخل فرودگاه‌ها و آشیانه‌های خصوصی برای بهبود کانال‌های ارتباطی و ایجاد یک تجربه سفر مثبت بسیار افزایش می‌دهند.

داده های سریع تر

در حالی که مسافران منتظر پرواز هستند، از تلفن های هوشمند، تبلت ها و سایر دستگاه های مجهز به نقاط مهم شخصی برای گذراندن زمان یا انجام فعالیت های کاری در آخرین لحظه استفاده می کنند.

برای دسترسی به برنامه‌های کاربردی، ارسال ایمیل‌های تجاری، مرور وب، پخش جریانی ویدیوها و پیمایش در رسانه‌های اجتماعی به سرعت داده‌های سریع نیاز است. سرعت حلزون مانند و زمان بارگیری طولانی منجر به ناامیدی مسافران و نظرات منفی می شود.

تقویت‌کننده‌های سیگنال WilsonPro سیگنال‌های سلولی را تا 32 برابر بهبود می‌بخشند، که به معنای سرعت‌های سریع‌تر داده 4G و حتی 5G برای همه مسافرانی است که نیاز به اتصال مطمئن دارند.

چالش های سیگنال تلفن همراه را حذف کنید

عوامل زیادی در پوشش ضعیف سیگنال تلفن همراه در داخل فرودگاه ها و آشیانه های خصوصی نقش دارند.

مقصر اصلی مصالح ساختمانی است. بسیاری از فرودگاه‌ها و آویزهای خصوصی با بتن، آجر، فولاد، فلز و شیشه‌های پایین ساخته شده‌اند که به دلیل مسدود کردن و انعکاس سیگنال‌های تلفن همراه بدنام هستند. فاصله برج سلولی و تداخل خارجی نیز سیگنال های دریافتی را مختل می کند و در نتیجه دریافت سلولی ضعیف است.

تقویت‌کننده‌های سیگنال WilsonPro ما با این چالش‌ها کار می‌کنند تا پوشش سلولی داخل ساختمان شما را بهبود بخشند.

وای فای کافی نیست

اکثر فرودگاه ها یک شبکه وای فای رایگان را برای مسافران خود فراهم می کنند و از یک شبکه وای فای خصوصی برای اجرای بیشتر عملیات ها استفاده می کنند. با این حال، این نباید تنها روش اتصال بی سیم موجود باشد. در حالی که برخی از افراد بدون تردید به شبکه رایگان متصل می شوند، مقدار مساوی یا بیشتر به دلیل نگرانی های حفظ حریم خصوصی ترجیح می دهند از شبکه تلفن همراه خود استفاده کنند.

برای ارائه بهترین تجربه سفر، توجه به نیازهای ارتباطی هر مسافر و کارمند مهم است.

تقویت‌کننده‌های سیگنال WilsonPro ما، به‌روزرسانی ثابت شبکه‌های 4G و 5G را تضمین می‌کنند تا بهره‌وری گردش کار را به حداکثر برسانند و تجربه سفر فوق‌العاده‌ای را ایجاد کنند.

تقویت آنتن موبایل در فرودگاه

تقویت‌کننده‌های سیگنال راهی عالی برای حذف سیگنال‌های ضعیف و تماس‌های قطع‌شده برای هر کاربر دستگاه تلفن همراهی است که قبلاً سیگنالی در خارج از خانه، محل کار، ماشین یا RV یا ساختمان تجاری تا 100000 فوت مربع دارد. هر برنامه بر اساس قدرت سیگنال خارج از ساختمان، محیط ارگانیک و مصنوعی، تعداد کاربران و نیازهای کلی کاربر. در این صورت، مهم است که قبل از خرید، بدانید به چه چیزی نیاز دارید و چه چیزی می‌خرید.

این راهنما همه چیزهایی را که باید بدانید برای خرید تقویت کننده مناسب برای نیازهایتان دارد و ما شما را تشویق می‌کنیم که در این راه شیرجه بزنید و اگر در این راه سؤالی دارید با ما تماس بگیرید. همانطور که در حال مطالعه هستید، به خاطر داشته باشید که باید انتظار داشته باشید که سازنده تقویت کننده شبکه تلفن همراه شما مورد تایید FCC باشد و ضمانت نامه یا ضمانت بازگشت پول ارائه دهد. تقویت کننده های سیگنال SureCall دارای تاییدیه FCC هستند و هر خریدی با پشتیبانی مادام العمر، ضمانت 3 ساله و 30 روز ضمانت بازگشت وجه ارائه می شود.

استفاده از توسعه دهنده وای فای

گاهی اوقات، یک نقطه در خانه شما وجود دارد که Wi-Fi به درستی کار نمی کند. اگر روتر Wi-Fi مستقل شما لپ تاپ یا تلفن شما را به طور قابل اعتماد در همه جای خانه شما متصل نمی کند، یک توسعه دهنده وای فای خوب سریع ترین و ارزان ترین راه حل است، اگرچه در محیطی با تنها یک منطقه مرده موثرتر است. پس از صرف بیش از 20 ساعت اضافی برای دور جدید تحقیق و آزمایش، متوجه شدیم که TP-Link RE315 با قیمت متوسط می تواند شبکه را در یک منطقه کوچک به طور قابل توجهی قابل اعتمادتر کند.

چگونه می توانم سیگنال تلفن همراه خود را در سفر تقویت کنم؟

به طور کلی، دو گزینه بهترین ابزار برای بهبود سیگنال سلولی شما هستند. اولین گزینه این است که حامل های تلفن همراه را به ارائه دهنده دیگری تغییر دهید که در منطقه شما پذیرش بهتری دارد. گزینه دوم خرید یک کیت تقویت کننده سیگنال برای وسیله نقلیه خود است.

چگونه می توانم سیگنال خود را به صورت رایگان تقویت کنم؟

چگونه سیگنال سلولی را با روش های رایگان تقویت کنیم

ببینید کدام قسمت از خانه بهترین پذیرایی را دارد.
از موانع و مزاحمت ها دور شوید.
از شلوغی و رویدادهای عمومی اجتناب کنید.
باتری خود را کاملاً شارژ نگه دارید.
از Wifi Calling در Android یا iPhone استفاده کنید.

چگونه می توانم سیگنال کشور خود را تقویت کنم؟

اگر می خواهید تقویت آنتن موبایل در فرودگاه داشته باشید، بهترین راه حل تقویت کننده تلفن همراه است. یک تقویت کننده تلفن همراه هر مقدار سیگنال را از یک برج تلفن همراه، مهم نیست که چقدر ضعیف باشد، می گیرد و آن را تقویت می کند. این به شما کمک می‌کند تا زمانی که سیگنال برج وجود دارد، داده‌ها و اتصالات تماس بهتری در مناطق دورافتاده دریافت کنید.

آیا ارزش دریافت یک تقویت کننده سیگنال را دارد؟

شما می خواهید یک سیگنال تلفن همراه خارجی موجود را در داخل خانه، RV یا وسیله نقلیه خود تقویت کنید. اگر تا زمانی که وارد خانه خود نمی شوید از پوشش سلولی قابل اعتمادی برخوردار هستید یا اگر سیگنال در قسمت های خاصی از خانه شما لکه دار است، یک تقویت کننده سیگنال می تواند گزینه عالی باشد.

تقویت آنتن موبایل در فرودگاه چیست؟

تقویت‌کننده‌های سیگنال تلفن همراه با گرفتن سیگنال در خارج یا نزدیکی ساختمان شما و تکرار آن سیگنال در داخل خانه، آپارتمان، دفتر، فضای تجاری، ماشین، کامیون یا RV کار می‌کنند. به عنوان بهترین روش، اگر بتوانید در هر مکانی خارج از ساختمان خود تماس تلفنی برقرار کنید، یک تقویت کننده سیگنال تلفن همراه برای شما کار خواهد کرد. حتی اگر نمی توانید، ما اغلب می توانیم کیت تقویت کننده شما را به گونه ای سفارشی کنیم که این کار را انجام دهد. بوسترها هیچ کارمزد تکراری ندارند، از همه اپراتورها پشتیبانی می کنند، می توانند نصب شوند و راه بسیار خوبی برای خلاص شدن از شر تماس های قطع شده و دریافت بد تلفن همراه برای فضاهای بین 10 تا 100000 فوت مربع هستند.

تماس های قطع شده را حذف می کند
دریافت سلولی را بهبود می بخشد
کیفیت تماس Crystal Clear
سرعت داده ها را بهبود می بخشد
پشتیبانی از چندین کاربر

بدون هزینه های مکرر
پشتیبانی از همه اپراتورها
منطقه پوشش را گسترش می دهد
عمر باتری تلفن همراه را افزایش می دهد

چرا پذیرش بد و قطع تماس دارید؟

دریافت نامناسب و قطع تماس ها نتیجه عوامل مختلفی است که هم مستقل و هم با هم کار می کنند. این عوامل شامل فاصله از یک برج سلولی، ظرفیت کاربر برای یک برج سلولی، و موانع بین شما و برج مانند ویژگی‌های جغرافیایی (تپه‌ها، کوه‌ها، صخره‌ها)، ویژگی‌های ارگانیک (درختان، برگ‌ها، انبوه برف)، شرایط آب و هوایی ( باران، بارش برف، باد، گرد و غبار)، سازه های دست ساز (ساختمان ها، دیوارها، نرده ها) و مواد رسانا (مس، آلومینیوم، آب نمک و هر چیز دیگری که می تواند الکتریسیته را هدایت کند). همه اینها می تواند تأثیر منفی بر کیفیت سیگنال سلولی شما داشته باشد، اما در بیشتر موارد، یک تقویت کننده سیگنال می تواند بر این موانع غلبه کند.

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)