تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

تقویت آنتن موبایل دریایی چیست؟ اگر صاحب یک قایق، قایق تفریحی، کشتی یا هر نوع وسیله نقلیه دریایی دیگری هستید و برای به دست آوردن استقبال سلولی با کیفیت بالا از آنها تلاش می کنید، در جای مناسبی هستید. شرکت ما تقویت‌کننده‌های سیگنال با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه می‌کند تا دریافت سیگنال را در قایق شما واضح و روان بدون هیچ گونه توقف یا خرابی انجام دهد، از این رو شما را قادر می‌سازد تا با خانواده یا دوستان خود با کیفیت بالا از هر نقطه از اقیانوس ارتباط برقرار کنید.

در حالی که حامل‌ها با افزودن برج‌های بیشتر در خشکی به گسترش مناطق تحت پوشش خود ادامه می‌دهند، آب همچنان چالشی برای دریافت سیگنال سلولی خوب در یک قایق یا وسیله نقلیه دریایی است. تقویت‌کننده‌های سیگنال تلفن همراه به‌طور خاص برای حل این مشکل با گرفتن سیگنال ضعیف خارجی از برج‌های همراه دور، تقویت آن و سپس پخش آن برای مسافران در قایق طراحی شده‌اند. اگر به دنبال دریافت بهتر در حین لنگر انداختن یا بیرون از آب هستید، تقویت کننده سیگنال تلفن همراه دریایی انتخاب مناسبی برای شماست.

تقویت کننده سیگنال تلفن همراه دریایی چیست؟

تقویت آنتن موبایل دریایی شبیه میکروفون، تقویت‌کننده و سیستم بلندگو است که می‌توانید با استفاده از آن صدای خود را در یک منطقه بسیار بزرگ‌تر تقویت کنید. یک تقویت کننده سیگنال به همان صورت عمل می کند که از یک آنتن خارجی (میکروفون) روی قایق برای دریافت سیگنال ضعیف سلول خارجی (صدای شما) استفاده می کند، آن را از طریق یک کابل به تقویت کننده سیگنال (تقویت کننده) منتقل می کند و سپس عبور می کند. آن را به یک آنتن داخلی (بلندگو)، که سیگنال قوی تر را به یک منطقه بزرگتر در داخل کابین قایق پخش می کند.

این سیستم همچنین به صورت معکوس کار می کند، بنابراین اگر در کابین قایق هستید و با تلفن همراه خود شماره گیری می کنید، سیگنال از طریق تقویت کننده به آنتن داخلی می رود و سپس از آنتن بیرونی پخش می شود. به برج های سلولی دوردست این تضمین می‌کند که تماس‌ها و سرعت داده‌های ثابتی را هم هنگام دریافت و هم هنگام برقراری تماس و درخواست داده دریافت می‌کنید.

برای اینکه یک تقویت کننده سیگنال تلفن همراه کار کند، حداقل به مقداری سیگنال خارجی برای تقویت نیاز دارد. اگر سیگنال سلول خارجی وجود نداشته باشد، تقویت کننده چیزی برای تقویت نخواهد داشت و تا زمانی که به منطقه ای با مقدار کمی سیگنال سلولی حرکت نکنید، کار نخواهد کرد.

نوسان و اضافه بار

هنگام استفاده از تقویت کننده سیگنال تلفن همراه، ممکن است دو مشکل اصلی ایجاد شود: نوسان و اضافه بار. در اینجا توضیحی در مورد هر یک و نحوه رسیدگی به آن آورده شده است:

نوسان

نوسان زمانی اتفاق می افتد که سیگنال تقویت شده ای که از آنتن داخلی تقویت کننده پخش می شود به آنتن بیرونی باز می گردد و بازخوردی را در سیستم ایجاد می کند (بسیار شبیه صدای جیغی که وقتی میکروفون خیلی به بلندگو نزدیک می شود) . به همین دلیل، اکثر سیستم‌های تقویت‌کننده سیگنال نیاز دارند که آنتن داخلی در داخل کابین کشتی قرار گیرد تا قسمت بیرونی قایق مانع از رسیدن سیگنال تقویت‌شده به آنتن خارجی شود.

اگر نوسانی را تجربه می کنید، بهترین راه برای رفع آن افزایش فاصله فیزیکی بین آنتن ها با دور کردن یک یا هر دو آنتن از یکدیگر است. همچنین باید مطمئن شوید که آنتن داخلی به سمت آنتن بیرونی قرار نگرفته باشد، بنابراین سیگنال پخش مستقیماً به سمت آنتن خارجی ارسال نمی شود.

اضافه بار

اضافه بار زمانی اتفاق می افتد که سیگنال خارجی موجود بسیار قوی باشد و تقویت کننده با سیگنال بیش از حد بارگذاری شود. در این حالت تقویت کننده خاموش می شود و هیچ تقویتی ارائه نمی دهد.

این سناریو به احتمال زیاد تنها زمانی اتفاق می‌افتد که نزدیک به ساحل و برج‌های سلولی نزدیک باشد، بنابراین مسافران قایق باید سیگنال سلولی خوبی دریافت کنند و به هر حال به تقویت‌کننده نیازی نخواهد بود. هنگامی که قایق از ساحل دور می شود و قدرت سیگنال بیرونی کاهش می یابد، تقویت کننده دوباره به درستی شروع به کار می کند.

انتخاب تقویت کننده سیگنال مناسب برای قایق یا وسیله نقلیه دریایی

نوع قایق شما تعیین می کند که چه نوع تقویت کننده سیگنال برای شما بهتر عمل می کند.

قایق با کابین محصور

تقویت آنتن موبایل دریایی برای هر قایق با کابین بسته، بهترین و محبوب ترین تقویت کننده سیگنال تلفن همراه دریایی، کیت تقویت کننده سیگنال دریایی Drive Reach Extreme است. این کیت همه شبکه‌ها را در تمام اپراتورهای اصلی در آمریکای شمالی تقویت می‌کند و به شما امکان می‌دهد تا در کانادا، ایالات متحده یا مکزیک سفر کنید و سیگنال تقویت‌شده را دریافت کنید. همچنین دارای قوی‌ترین تقویت‌کننده موبایل در بازار با قوی‌ترین اتصال بالا به برج است، بنابراین می‌توانید تا حد امکان از دکل‌های سلولی دور باشید و همچنان سیگنال تقویت‌شده را دریافت کنید، اگرچه ممکن است برای این کار لازم باشد به آنتن داخلی نزدیک شوید. تلفن یا دستگاه تلفن همراه خود را برای دریافت سیگنال تقویت شده.
قایق هوای آزاد

اگر قایق شما کابین یا فضای بسته ای برای تعیین محل آنتن داخلی تقویت کننده سیگنال تلفن همراه ندارد، بهترین گزینه برای شما این است که کیت تقویت سیگنال گهواره براق درایو 470135 با کیت آنتن دریایی و SMB باشد. به رابط SMA-Female. این راه‌اندازی تمام شبکه‌های همه حامل‌های اصلی در آمریکای شمالی را به یک دستگاه جداگانه که در پایه تقویت‌کننده قرار می‌گیرد، تقویت می‌کند، که خطر نوسان را از بین می‌برد و به شما امکان می‌دهد از تقویت‌کننده در هوای آزاد استفاده کنید. از آنجایی که برای دریافت سیگنال تقویت‌شده، دستگاه باید همیشه در پایه قرار گیرد، برای تماس‌های صوتی باید از بلندگو یا هدست بلوتوث استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید:

تقویت آنتن موبایل در بیابان

تقویت کننده آنتن موبایل چیست؟

ترابرد چیست؟

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)