تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

تقویت آنتن دهی گوشی اندروید به چه صورت می باشد؟ اگر گاهی ‌اوقات شما هم از قطع شدن تماس‌های تلفنی، بد بودن کیفیت تماس یا دریافت پیام اطلاع رسانی از تماس‌های ناموفق در اثر زنگ نخوردن به تلفن همراه‌تان خسته شده‌اید، مطمئن باشید که تنها نیستید. مجبور بودن و تلاش مضاعف برای بهبود و تقویت سیگنال تلفن هوشمند می‌تواند ناخوشایند باشد. اما لازم است برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تقویت آنتن دهی موبایل با ما در تعمیرات موبایل همراه باشید.

گشتن به دنبال یک نقطه برای آنتن‌دهی مناسب داخل خانه یا دفتر کار می‌تواند بسیار اذیت‌کننده باشد. خطوط سیگنال بر تلفن هوشمند، راهنمای خوبی برای قدرت سیگنال دریافتی نیستند و تولیدکنندگان مختلف معیارهای متفاوتی دارند، بنابراین خطوط سیگنال نشان داده شده بر گوشی شما مشابه به گوشی افراد دیگر نیست. شبکه‌ی محلی، گوشی، اپراتور تلفن همراه و انواع مختلف اختلالات در موقعیتی که قرار دارید، در ترکیب با هم قدرت سیگنال دریافتی را معین می‌کنند و می‌تواند بر تقویت آنتن دهی موبایل و ضعف آن تاثیرگذار باشد. اگر سیگنال دریافتی ضعیف باشد یا اصلاً سیگنالی دریافت نکنید، چه کاری انجام می‌دهید؟

چه چیزی آنتن موبایل را ضعیف می کند؟

اگر متوجه شدید که آنتن دهی تلفن همراه در برخی مکان ها ضعیف است، می توانید به راحتی این مشکل را حل کنید. آنتن دهی ضعیف تلفن همراه از ۳ مسئله ناشی می شود:

۱. ممکن است آنتن دهی در مکان های روستایی کافی نباشد. در این صورت، متاسفانه غیر از خارج شدن از آن قسمت و رفتن به مکانی که آنتن بالایی دارد نمی توانید کار دیگری انجام دهید.

۲. کیفیت آنتن دهی تلفن همراه به این بستگی دارد که بین آنتن تلفن و تلفن همراه مانعی نباشد. هر چقدر موانع بیشتری در میان باشد، آنتن دهی کاهش می یابد. رد یک مکان شهری با تعداد زیادی ساختمان، این موانع آنتن را ضعیف کرده و در مواقع بدتر آن را کاملا از بین می برد.

۳. تعداد افرادی که در یک زمان از آنتن برج تلفن استفاده می کنند، بر کیفیت سیگنال تاثیر می گذارد. چند صد تا چند هزار نفر می توانند از برج تلفن استفاده می کنند. اگر ناگهان این تعداد به ده ها هزار نفر برسد، ممکن است عملکرد خوبی نداشته و بر کیفیت آنتن دهی تاثیر بگذارد. این مسئله در رویدادهای مهم مانند کنسرت و مسابقات ورزشی افزایش خواهد یافت.

 

روش تقویت و افزایش آنتن دهی گوشی

اپراتورهای تلفن همراه مشکلات جدی کاربران است. تقویت آنتن موبایل و حل مشکل قطع و وصل شدن و پریدن آنتن گوشی راه کار برطرف کردن مشکل آنتن دهی می باشد. در شهرها به خصوص در بافت های فشرده و در مکان هایی که پستی و بلندی در آن زیاد می باشد، بدلیل همسان نبودن با دکل مخابراتی و تضعیف سیگنال دچار ضعف در آنتن دهی موبایل می شوید.

1- مشکل آنتن دهی موبایل و محدود بودن دکل های مخابراتی

یکی دیگر از دلایل ضعف آنتن دهی موبایل، ترافیک بالا و محدود بودن پوشش دکل های مخابراتی می باشد. اپراتورها برای ایجاد پوشش بهتر و ساپورت کردن کاربرهای بیشتر مجبورند ارتفاع دکل ها و توان آن را محدود کنند تا تعداد بیشتری بتوانند از این سیستم استفاده کنند. در این روش میزان توان دکل در حدی پایین گرفته می شود تا فقط منطقه مورد نظر پوشش پیدا کند.

در این روش می توان پهنای باند بیشتری را به افراد محدودی اختصاص داد. ضعف این روش عدم پوشش کافی برای مصرف کننده ها می باشد. در این شرایط می توان از تقویت آنتن موبایل استفاده کرد. تقویت آنتن موبایل می تواند سیگنال موبایل را که در بیرون ساختمان موجود است و از کیفیت خوبی برخوردار است را تقویت و به محل مورد نظر انتقال دهد. دقت داشته باشید که کیفیت سیگنال دریافتی بسیار اهمیت دارد.

2- تقویت و افزایش آنتن دهی گوشی با از بین بردن موانع

موبایل شما و برج آنتن سیم کارت و مشکل عدم شناسایی سیم کارت توسط دستگاه اندروید آن با هم رد و بدل سیگنال دارند. زمانی که بین آنها ارتباط خطی مستقیم باشد،به راحتی می توانند با هم در ارتباط باشند اما اگر وسایل و اشیایی در بین آنها قرار بگیرد، این ارتباط دچار مشکل خواهد شد. زمانی که میبینید مردم موبایل خود را بالا میگیرند و یا به پنجره نزدیک می شوند، در حقیقت آنها در حال تلاش برای کاهش تاثیر اشیا و بهبود ارتباط بین موبایل و برج آنتن آن هستند.

3- قطع کردن سرویس های غیر ضروری

سرویس هایی مانند وای فای، بلوتوث و NFC در اکثر گوشی های هوشمند وجود دارند که شاید از آنها به هیچ وجه استفاده نکنیم و همیشه روشن باشند! با این حال گاها این سرویس ها در مقابل آنتن دهی گوشی می توانند مشکلاتی را ایجاد کنند که شما با این مشکل روبرو شوید. بنابراین این سرویس ها را در گوشی هوشمند خود غیر فعال کنید و اجازه دهید که آنتن دهی گوشی شما قدرت مجدد پیدا کند.

4- تغییر اتصال به دکل های مخابراتی

ممکن است در مکانی که شما قرار گرفته اید به نزدیک ترین دکل یا آنتن BTS وصل شوید که آنتن دهی خوبی برای شما نداشته و ضعیف می باشد. در این مواقع می توانید با قرار دادن گوشی در حالت پرواز و دوباره برگشتن به حالت عادی به دکلی دیگر و یا قوی تر متصل شوید که بتواند فرکانس موبایل را به خوبی انتقال دهد.

5- از تماس وای‌فای استفاده کنید

به احتمال زیاد در خانه و در دفتر کار، به وای‌فای متصل هستید، پس چه بهتر که از اتصال وای‌فای برای برقراری تماس و دریافت تماس استفاده کنید. امروزه، تماس وای‌فای به طور گسترده‌ای در دسترس است و به سادگی تغییراتی در تنظیمات تلفن هوشمند برقرار می‌شود. در گوشی‌های آیفون به بخش تنظیمات / تلفن / تماس وای‌فای بروید و آن را فعال کنید.

در گوشی‌های اندروید ممکن است این تنظیمات به صورت دیگری وجود داشته باشند، بهتر است تنظیمات تلفن را باز کرده و در قسمت جستجو، عبارت تماس وای‌فای را تایپ کنید. شما همچنین باید اپراتور تلفن همراه خود را از لحاظ امواج چک کنید تا از سیاست‌های آن‌ها در قبال تماس وای‌فای مطلع شوید. برخی از اپراتورهای تلفن همراه ممکن است در ازای پرداخت هزینه‌ی اضافی یا فعالسازی آن، این امکان را برای شما فراهم نمایند.

اگر قادر به برقراری تماس وای‌فای از طریق شماره تلفن و اپراتور تلفن همراه معمولی خود نیستید، شما می‌توانید از یک اپلیکیشن یا سرویس مجزا برای برقراری تماس‌های وای‌فای استفاده کنید. بسیاری از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان امکان برقراری تماس وای‌فای را از طریق اتصالات وای‌فای برای کاربر فراهم می‌کنند. البته، در این صورت فردی که با او تماس برقرار می‌کنید نیز باید همان اپلیکیشن را داشته باشد.

6- پیدا کردن عدد سیگنال آنتن روی گوشی های آیفون

اخیرا متوجه شدیم این روش بر روی iOS 11 (هر نوع گوشی آیفون) و مدلهای آیفون ۷ و ۷ پلاس که به جای مودم های Qualcomm از مودم های Intel استفاده می کنند دیگر جواب نمی دهد و تنها بر روی گوشی های آیفونی که پردازنده کوآلکوم دارند می توانید عدد سیگنال آنتن را بخوانید. برای این منظور گام های زیر را طی نمایید:

گام اول: به قسمت Phone Mode بروید.
گام دوم: *3001#12345#* را شماره گیری کنید.
گام سوم: وارد Field Test Mode شوید.
گام چهارم: قسمت notifications خود را بازکنید تا درگوشه سمت چپ dB reading را مشاهده کنید.

7- پیدا کردن عدد سیگنال آنتن روی گوشی های اندروید

برای پیدا کردن عدد سیگنال آنتن گوشی خود، از طریق مسیر زیر اقدام کنید:

گام اول: به Settings> General> About Phone بروید
گام دوم: به گزینه Network یا Status بروید.
گام سوم: در این قسمت می توانید dB Value را مشاهده کنید.

حال می توانید با گردش در بخش های مختلف خانه بهترین نقطه برای آنتن دهی را پیدا کنید.تقریبا هر عددی مابین ۵۰- تا ۹۵- نشان دهنده سیگنال قوی است و هر عددی بین۹۵- تا ۱۲۰- یعنی شما هرچه بیشتر به منطقه ­ی آنتن ممنوع نزدیک می شوید.

8- جلوی آنتن موبایل خود را نگیرید

قبل از به بازار آمدن نسل گوشی های هوشمند، گوشی های موبایل دارای آنتن های خارجی بودند که این آنتن ها نقشی حیاتی را برای دریافت و ارسال سیگنال ایفا می کردند. در گوشی های امروزی، این آنتن ها در داخل دستگاه قرار می گیرند. با در دست گرفتن موبایلتان در حالت landscape (افقی) دستان شما می تواند جلوی آنتن قرار بگیرد. اگرچه در گوشی های جدیدتر این مشکل تا حدودی برطرف شده است. برای جلوگیری از این مشکل، سعی کنید گوشی را در حالت عمودی بگیرید تا از بلاک شدن آنتن جلوگیری کنید.

9- استفاده از حالت هواپیما

این روش به گوشی و سیم کارت شما اجازه می دهد که گوشی مجددا به شبکه تلفن همراه وصل شود. اگر در موقعیتی هستند که باید سیگنال خوبی داشته باشید و تعداد سیگنال های گوشی شما بسیار کم است، توصیه می شود گوشی را در حالت هواپیما قرار دهید و بعد از چند دقیقه از این حالت خارج کنید تا گوشی شما بصورت مجددا با شبکه تلفن همراه ارتباط برقرار کند.

10- تنظیمات خود را چک کنید

از درست بودن تنظیمات شبکه‌ی تلفن هوشمند خود اطمینان حاصل کنید تا بتوانید به تقویت آنتن دهی موبایل بپردازید. شما باید مطمئن شوید که به اپراتور تلفن همراه درست ارتباط برقرار کرده‌اید و هم صدا و هم داده روشن هستند. ممکن است بخواهید تنظیمات شبکه را تغییر دهید تا مشاهده کنید که آیا تفاوتی حاصل می‌شود یا نه.

در تلفن‌های آیفون به بخش تنظیمات / تلفن همراه بروید. در تلفن‌های اندروید، به بخش تنظیمات / شبکه و اینترنت بروید یا ممکن است در تلفن‌های سامسونگ نیاز باشد به بخش تنظیمات / اتصالات / شبکه‌های موبایل مراجعه کنید.

اگر هیچ مشکلی را پیدا نکردید، راه‌اندازی مجدد تلفن همراه را امتحان کنید. برای این منظور در تلفن‌های آیفون به قسمت تنظیمات / کلی / راه‌اندازی مجدد / راه‌اندازی مجدد تنظیمات شبکه بروید اما به خاطر داشته باشید که این کار موجب راه‌اندازی مجدد شبکه‌ها و پسوردهای وای‌فای خواهد شد، بنابراین باید آن‌ها را به یاد داشته باشید.

در تلفن هوشمند اندروید، از یک گوشی به گوشی دیگر متفاوت است؛ در پیکسل 4، به بخش تنظیمات / سیستم / گزینه‌های راه‌اندازی مجدد / راه‌اندازی مجدد وای‌فای، موبایل و بلوتوث بروید اما در گلکسی S10 سامسونگ، باید به تنظیمات / مدیریت عمومی / راه‌اندازی مجدد / راه‌اندازی مجدد تنظیمات شبکه مراجعه کنید.

11- آنتن گوشی خود را بلاک نکنید!

قبل از رواج گوشی های هوشمند، اکثر تلفن های همراه آنتن بیرونی داشتند که جزء بسیار ضروری آن دستگاه محسوب میشد و وظیفه جمع آوری و ارسال سیگنال ها را برعهده داشت.با این وجود در بسیاری از گوشی های هوشمند امروز آنتن گوشی در داخل بدنه گوشی جاسازی شده است که این به زیبایی گوشی افزوده اما مانع بزرگی برای دریافت سیگنال است. چرا که آنتن های داخلی باید همان کار آنتن های بیرونی را انجام دهند.اگر گوشی خود را برروی کناره ها(حالت جانبی) نگه دارید دست شما درست جلوی مسیر آنتن گوشی و دکل قرار میگیرد.

12- انتخاب دستی شبکه

این مورد فقط در گوشی های اندرویدی قابل انجام است و در این فرایند شما بصورت دستی اقدام به انتخاب شبکه های موجود بر اساس یافته های سیم کارت می کنید. برای این کار وارد تنظیمات شوید و گزینه Find Mobile Networl=ks را انتخاب و سپس گزینه Network operation را انتخاب نمائید و صبر کنید تا شبکه های موجود جستجو شوند و سپس بر روی شبکه مدنظر کلیک کنید.

13- از دستگاه فمتوسل برای تقویت آنتن دهی موبایل استفاده کنید

به عنوان آخرین راهکار برای تقویت آنتن دهی موبایل، شما می‌توانید از یک توسعه‌دهنده‌ی شبکه یا فمتوسل استفاده کنید. این امکان وجود دارد که اپراتور تلفن همراه یکی از آن‌ها را برای شما فراهم نماید اما آن دستگاه دیگری است که از اینترنت و پهنای باند برای ایجاد سیگنال تماسی در خانه استفاده می‌کند.

این کار همچنین مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. به عنوان مثال، اگر در خانه تماسی را برقرار کنید و از خانه خارج شوید، این امکان وجود دارد که تماس قطع و وصل شود زیرا امواج در تلاش برای اتصال به دکل آنتن خواهند بود. اپراتورهای تلفن همراه این دستگاه‌ها را می‌فروشند اما اگر پوشش‌دهی در خانه یا دفتر کار شما خوب نباشد و در این باره اعتراض کنید، این احتمال وجود دارد که به رایگان این مشکل را برای شما حل کنند.

14- استفاده از Femtocell

درست مثل آنچه درمورد تماس وای فای گفته شد.استفاده از Femtocell نیز برای نتیجه دادن مستلزم برخورداری از اینترنت کابلی با سرعت حداقل 1.5 Mbps برای دانلود و 256Kbps برای آپلود می باشد.بطور خلاصه کار این دستگاه تبدیل اینترنت کابلی به سیگنال موبایل است.اگرچه نام این دستگاه Femtocell است اما هر اپراتور ترجیح می دهد دستگاه های خود را به اسامی مختلف نامگذاری کند.

قیمت این دستگاه ها از صد تا سیصد دلار متغیر است و علاوه بر این هر ماه هزینه­ ی مازادی بر روی قبض تلفن ثابت شما اضافه می شود.اگر در خانه از اینترنت کابلی خود استفاده چندانی نمی کنید این گزینه برای شما مناسب است.

موقعیت خود را تغییر دهید

برای تقویت آنتن دهی گوشی اندروید باید مراحل زیر را انجام دهید.

  1. چند طبقه بالاتر بروید(یک یا چند طبقه). آنتن دهی در طبقات بالاتر بهتر خواهد بود همانطور که موانع در طبقات پایینی بیشتر هستند. اگر در زیر زمین باشید، رفتن به طبقه همکف بسیار کمک کننده خواهد بود.
  2.  به پنجره نزدیک تر شوید. آنتن تلفن همراه هنگامی که با مواد ساختمانی مانند آجر، بلوک، صفحه فلزی و… پوشیده نشده باشد بسیار ساده تر وارد ساختمان می‌شود. بنابراین نزدیک پنجره ها جایی است که آنتن دهی بهتر و قوی تری دریافت خواهید کرد.
  3.  به فضای باز بیرون بروید. مواد ساختمانی که دیوارها و سقف ساختمان را تشکیل داده اند، سیگنال های آنتن تلفن را می گیرند و مانع از عبور آن ها می شوند. بنابراین رفتن به بیرون باعث دریافت سیگنال قوی تر از برج های سلولی محلی خواهد شد.
  4. رفتن به جاهای مرتفع تر. کوه ها، تپه ها، درخت ها و موانع دیگر معمولا باعث عدم عبور سیگنال ها می شوند. رفتن به سطوح  مرتفع تر باعث اتصال شما به برج سلولی و دریافت سیگنال های قوی تر می‌شود.

مشاوره تلفنی پیش از خرید

برای پرسیدن سوالات خود درباره خرید دستگاه بوستر موبایل با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

1301538– 0912

Nazl Abadi / MobileRepeater

خدمات پس از فروش

برای بهره‌مندی از خدمات پس از فروش ریپیتر موبایل با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

2773009– 0991

Hosseini / MobileRepeater

مشاوره از طریق واتس‌آپ

برای پشتیبانی فنی و خرید بوستر موبایل در ساعات غیر اداری می توانید به شماره زیر پیام ارسال فرمایید.

2773009– 0991

MobileRepater

 تقویت آنتن دهی گوشی اندروید

  1. حال که با دلایل ایجاد مشکل آنتن دهی گوشی موبایل آشنا شدیم وقت آن رسیده است که راه حل های این مشکل را نیز معرفی کنیم.
  2. ابتدا به قسمت تنظیمات گوشی خود بروید. برای گوشی های اندروید باید به این ترتیب عمل کنید.  Setting > Wireless and networks > More > Mobile Networks
  3. برای گوشی های آیفون از Setting > Cellular گزینه فعال بودنENABLE ۴G را بردارید. و تست کنید میزان آنتن دهی را
  4. شبکه (Network Mode) گوشی خود را بر روی حالت GSM only یا همان شبکه ۲G تنظیم کنید. سپس میزان آنتن دهی گوشی را چک کنید.
  5. شبکه گوشی خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانید. اگر این کار مقدور نبود گوشی را ریست کنید. برای مدتی گوشی خود را از قاب و کیس موبایل مخصوص خارج و استفاده نمایید .
  6. برای رفع مشکل آنتن دهی همراه اول باید در درجه اول سعی کنید از وارد آمدن هرگونه ضربه به گوشی خود جلوگیری کنید.
  7. در مناطقی که قصد برقراری مکالمه دارید ابتدا بررسی کنید آنتن گوشی شما به دلیل دور بودن به ایستگاه های مخابراتی در نقطه کور قرار نگرفته باشد.
  8. چیپ سیم کارت خود را بررسی کنید تا به دلایل مختلف مانند فرسودگی کارایی خود را از دست نداده باشد.
  9. اگر مشکل آنتن ایجاد شد سیم کارت خود را با اسپری های مخصوص شستشو دهید. اگر مشکل حل نشد باید با تماس با نمایندگی های اپراتورهای تلفن همراه اقدام به تعویض سیم کارت خود کنید.
  10. برای نقاطی از خانه که آنتن موبایل کور است می توانید از دستگاه های تقویت سیگنال موبایل استفاده کنید تا از پرش آنتن جلوگیری کنید.
  11. برخی اجسام الکترونیکی و آلومینیومی می توانند آنتن های گوشی های همراه را در مکان های سربسته با اختلال مواجه کنند.
  12. یکی از راه های حل مشکل اختلال آنتن می توانید رام گوشی خود را دانلود و روی موبایل خود نصب کنید تا اگر مشکل نرم افزاری است برطرف شود
جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)