تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

برنامه بهترین نقاط آنتن دهی اندروید : همان طور که می دانید نسل جدید اینترنت های پرسرعت اپراتور های تلفن همراه به تازگی در حال گسترش بوده و هنوز به برخی از نقاط کشیده نشده است، علاوه بر این سرویس دهی اپراتورها در برخی مناطق بسیار ضعیف بوده که خود رابطه مستقیمی با سرعت اینترنت همراه دارد. برنامه اندرویدی Signal Strength به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین نقطه را که دارای بیشترین سیگنال دهی است را در محل زندگی خود پیدا کرده و یک اینترنت پر سرعت را تجربه کنید. این برنامه علاوه بر اپراتورهای مختلف از بررسی سیگنال های وای فای نیز پشتیبانی کرده و بهترین مکان را که دارای بهترین سیگنال است در اختیارتان قرار می دهد. پس از نصب با شش دسته بندی مختلف رو به رو خواهید شد که هر کدام از آن ها وظیفه ای خاص را در برنامه انجام می دهند ؛ یکی از ابزار های بی نظیر به کار رفته شده در Signal Strength، ابزاری برای چک و بررسی سلامتی دستگاه می باشد که به وسیله آن قادر خواهید بود از سلامت آنتن دهی دستگاه خود مطلع شوید. اگر جزو کاربران حرفه ای هستید باید بدانید که ابزار های موجود، دو نوع کاربر حرفه ای و معمولی را تحت پوشش خود قرار می دهد که کاربران حرفه ای می توانند به ابزار های بیشتری نظیر اطلاعات برج سلولی، اطلاعات هر دو سیمکارت به صورت همزمان، اطلاعات دقیق شبکه و… دسترسی داشته باشند. همچین بهتر است بدانید چندین نوع ویجت مختلف در برنامه به کار رفته شده است که با قرار دادن آن ها بر روی صفحه نمایش خواهید توانست بدون اجرای اپلیکیشن میزان سیگنال های دریافتی را در هر نقطه ای مشاهده کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه Signal Strength اندروید :

  • سیستم هوشمند سیگنال متر
  • نمایش میزان قدرت سیگنال های دریافتی در هر نقطه
  • تست سرعت اینترنت تلفن همراه و یا وای فای
  • ابزار های مختلف شبکه وای فای
  • نمایش اطلاعات دو سیمکارت به صورت همزمان ( در اندروید 5.1 به بعد )
  • نمایش اطلاعات دقیق شبکه
  • اطلاعات برج سلولی متصل شده به آن
  • به دست آوری میزان لتنسی در کانکشن ها

اپلیکیشن Signal Strength توانسته است با میلیون ها دانلود و هزاران رای با پرداخت درون شبکه 2.99 دلاری امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران در مارکت اندروید دریافت نماید.

برنامه بهترین نقاط آنتن دهی اندروید

LTE Discovery Premium – تقویت آنتن دهی نام تازه ترین نسخه از اپلیکیشن اندروید است. سبک این اپلیکیشن ابزار است. این اپلیکیشن اندروید توسط شرکت Simply Advanced مخصوص تمام دستگاههایی که از پلتفرم اندروید استفاده می کنند ، توزیع شده است. احتمالا بسیاری از شما با ضعیف بودن سیگنال و آنتن دهی در برخی از مناطق برخورد کرده اید. شاید در مواقعی که نیاز به تماس ضروری توسط گوشی اندروید خود بوده اید به دلیل ذکر شده موفق نشده اید. با برنامه ای که امروز اپی فا به شما معرفی می کند. مشکل عدم آنتن دهی دستگاهتان مرتفع خواهد شد.

با برنامه اندروید LTE Discovery Premium دیگر نگران عدم آنتن دهی و سیگنال ضعیف نباشید. با نصب این برنامه قدرت آنتن گوشی شما بطور قابل توجهی بالا خواهد رفت و با تقویت قدرت آنتن دهی دستگاهتان در مناطقی که به علت ضعیف بودن آنتن دهی با مشکل مواجه می شوید، این معضل را حل خواهد کرد. برنامه اندروید فوق به طور اتوماتیک انواع شبکه ها و دکل های مخابراتی اطراف را شناسایی نموده و با توجه به تنظیمات دستگاهتان به بهترین و قدرتمند ترین برج مخابراتی نزدیک به شما متصل خواهد شد.

اپلیکیشن LTE Discovery Premium علاوه بر عملکرد خودکار و هوشمندانه این امکان را به شما می دهد که به صورت دستی نیز قوی ترین دکل مخابراتی پیرامون و باند فرکانسی گوشی خود را تنظیم کنید. نرم افزار اندروید فوق 4.99 دلار قیمت دارد. ما نسخه کامل و آنلاک شده آن را برای شما دوستان عزیز در سرورهای خود قرار داده ایم. امیدواریم که از استفاده این اپلیکیشن اندروید لذت کافی ببرید. دوستداران این برنامه ، نرم افزارهای dns changer android و fing network tools را نیز دانلود نموده اند.

ویژگی های برنامه : LTE Discovery Premium

نمایش سیگنال ها به همراه میزان قدرت آن ها در قسمت نوار ابزار
شناسایی و اعلام هشدار باند های LTE و GCI
شناسایی EARFCN و Band در اغلب کشور ها هنگام استفاده نمودن از پردازنده های کوالکام
جست و جوی هوشمند کانال های ارتباطی جهت پیدا نمودن بهترین برج سلولی
امکان تنظیمات به صورت دستی و یا اتوماتیک
جست و جوی و پیدا نمودن شبکه های مختلف نظیر: LTE, GSM, 3G, 4G, CDMA , GCI, TAC, PCI, RSRQ ,RSRP, band, EARFCN

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)