تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

هنگامی که قصد خرید دستگاه دستگاه تقویت آنتن موبایل را دارید، باید توجه داشته باشید که فاکتورهایی وجود دارد که می‌تواند بر خرید شما موثر باشد. در ادامه این مقاله، قصد داریم به برخی از این فاکتورها بپردازیم.

محل مورد نظر شما جهت تقویت آنتن دهی موبایل چند متر می‌باشد؟

قبل از خرید دستگاه تقویت کننده آنتن موبایل، می‌بایست محل مورد نظر خود را از نظر اندازه مشخص کنیم؛ محل‌هایی با متراژهای بیشتر، نیازمند دستگاه‌های قوی‌تری هستند. دستگاه های تقویت کننده فقط محدود به تقویت آنتن موبایل در خانه نبوده و می توان از آن ها در فضاهای باز نیز استفاده نمود. در واقع می توان از این دستگاه ها در محیط هایی که از دکل های مخابراتی به دور هستند استفاده نمود تا موجب تقویت سیستم آنتن دهی و در نهایت اینترنت موبایل در آن منطقه شد.

بودجه شما برای خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل چقدر است؟

قیمت تقویت کننده آنتن موبایل یک مقدار ثابت نبوده و به موارد مختلفی بستگی دارد. در درجه اول به محیط مورد استفاده بستگی دارد. اگر تقویت کننده را برای منزل خریداری کنید قطعا هزینه آن با تقویت کننده های مخصوص برای محیط های باز متفاوت خواهد بود. از طرف دیگر شرکت های مختلفی به ساخت این دستگاه ها روی آورده اند که کیفیت ساخت دستگاه توسط هر شرکت بر هزینه آن تاثیرگذار خواهد بود.

تقویت کننده های خانگی نیز در کاربردها و مدل های مختلفی عرضه می گردند و هر کدام نیز قیمت مخصوص به خود را خواهند داشت. به همین دلیل برای تخمین هزینه های خرید و نصب دستگاه تقویت کننده خانگی موبایل شما باید در ابتدا با متخصصین این حوزه تماس بر قرار کرده تا پس از بازدید از محل، مناسب ترین دستگاه ممکن را برای تقویت آنتن و اینترنت منزل مسکونی شما نصب و راه اندازی نمایند.

مشاوره تلفنی پیش از خرید

برای پرسیدن سوالات خود درباره خرید دستگاه بوستر موبایل با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

1301538– 0912

Nazl Abadi / MobileRepeater

خدمات پس از فروش

برای بهره‌مندی از خدمات پس از فروش ریپیتر موبایل با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

2773009– 0991

Hosseini / MobileRepeater

مشاوره از طریق واتس‌آپ

برای پشتیبانی فنی و خرید بوستر موبایل در ساعات غیر اداری می توانید به شماره زیر پیام ارسال فرمایید.

2773009– 0991

MobileRepater

دستگاه ریپیتر موبایل به چه تجهیزات جانبی نیاز دارد؟

دستگاه های تقویت کننده آنتن موبایل از بخش های مختلفی تشکیل شده اند. که از جمله آن ها می توان به آنتن بیرونی، آنتن داخلی، تقویت کننده، آداپتور و کابل اشاره نمود. به علت آن که ممکن است شما نیز مجبور به سکونت در مناطقی باشید که آنتن دهی تلفن همراه مناسب نیست پس لازم است که آموزش تقویت آنتن موبایل را جدی بگیرید و با جزئیات آن بیشترآشنا شوید.

تقویت کننده های تلفن همراه چند مدل هستند؟

دستگاه های تقویت کننده موبایل انواع مختلفی دارند که شامل موارد زیر می شود.

تقویت کننده تک باند

در مناطقی که از یک بازه فرکانسی استفاده می شود می توان به کمک این تقویت کننده سیگنال ها را تقویت نمود. از جمله موارد استفاده از این نوع دستگاه تقویت موبایل در خانه می توان به استفاده در روستاها و یا حاشیه شهر ها که معمولا سیستم های آنتن دهی ایرانسل یا همراه اول با سیگنال ضعیف وجود دارند استفاده نمود. یکی دیگر از موارد استفاده از این دستگاه در اتاقک ها و کانکس های بیرون شهر می باشد. با استفاده از این سیستم تقویت کننده موبایل می توان باند 900 تا 2100 را تقویت نمود.

تقویت کننده دو باند

یکی دیگر از انواع این سیستم ها که شرکت های تقویت کننده آنتن موبایل آن را ارائه می دهند، تقویت کننده دو باند می باشد. این دسته از تقویت کننده ها در مناطق شهری بزرگ و کوچک که دو بازه فرکانسی مانند ایرانسل و همراه اول سرویس ارائه نمایند کاربردی هستند. تقویت کننده های تک باند در این مناطق کارایی خود را از دست خواهند داد و نمی توانند به خوبی باعث تقویت آنتن دهی و اینترنت موبایل شوند.

تقویت کننده های سه باند

نوع دیگر دستگاه تقویت آنتن موبایل در خانه، تقویت کننده های سه باند می باشد. این دستگاه ها از مناسب ترین دستگاه ها برای تقویت آنتن موبایل در ساختمان ها، فروشگاه ها، آزمایشگاه ها و باشگاه های ورزشی در سطح شهر هستند. در سطح شهرها شما می توانید دکل های مخابراتی تمام شرکت های ارائه دهنده اینترنت و تلفن همراه را ببینید. به همین منظور نیاز می باشد که در این مناطق از تقویت کننده های فول باند می توان آن را بهترین تقویت کننده آنتن موبایل دانست استفاده کرد.

حال که با انواع دستگاه های تقویت آنتن موبایل در خانه آشنا شدید لازم است بدانید که این دستگاه ها از نظر محل مورد استفاده، توان دستگاه، میزان آنتن دهی و سرعت اینترنت با یکدیگر تفاوت دارند. به همین منظور هرکدام از این دستگاه ها باید بر اساس شرایط موجود توسط مشورت با کارشناسان این حوزه انتخاب و نصب شوند.

به همین منظور نمی توان از یک دستگاه به عنوان بهترین نوع دستگاه تقویت موبایل نام برد، زیرا ممکن است دستگاهی در یک موقعیت مکانی عملکرد ایده آلی داشته باشد اما شما نتوانید از آن بهره لازم را ببرید.

چگونه می‌توانیم مشاوره خرید تقویت کننده آنتن موبایل به صورت رایگان داشته باشیم؟

شرکت موبایل ریپیتر پیشرو در زمینه عرضه محصولات مخابراتی و الکترونیکی ، از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را آغاز کرد و پس از مدت کوتاهی به گسترش قطعات سخت افزاری مخابرات پرداخت . این شرکت با بهره گیری از مجرب ترین کادر متخصص در زمینه تکنولوژی مخابرات و الکترونیک فعالیت خود را به صورت کاملا حرفه ای دنبال می کند. شما می‌توانید جهت خرید دستگاه ریپیتر موبایل با ما تماس بگیرید. یا از طریق فروشگاه اینترنتی ما اقدام به خرید نمایید.

مشاوره تلفنی پیش از خرید

۱۳۰۱۵۳۸ – ۰۹۱۲

 

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)