تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

تقویت کننده ارزان آنتن موبایل چیست و چگونه کار میکند؟

تقویت کننده ارزان آنتن موبایل چگونه دستگاهی است؟ دستگاه های ریپیتر یا تقویت کننده آنتن موبایل از تجهیزات ارتباطی می باشد که به دو گونه صنعتی و خانگی تولید می شود. نوع صنعتی آن در دکل های تلفن همراه استفاده می شود و نوع خانگی آن که به بوستر تقویت کننده تلفن همراه نیز معروف می باشد در سطح و ظرفیت کوچکتر جهت مصارف خانگی و تجاری و اداری استفاده می شود. درمورد چگونگی کارایی این تقویت کننده ها در نوشته پیش رو توضیحاتی را خواهیم داد. می خواهیم بدانیم تقویت کننده آنتن موبایل چگونه کار می کند؟

تقویت کننده تلفن همراه

تقویت کننده تلفن همراه یا تکرار کننده از سه قسمت اصلی تشکیل شده است که عبارتند از: آنتن اصلی یا خارجی دستگاه تقویت کننده و آنتن داخلی. این تجهیزات یک سیستم بی سیم برای تقویت سیگنال دریافتی تلفن همراه هستند. در ادامه نوشته توضیح خواهیم داد که چگونه این تقویت کننده به بهبود توان سیگنال تلفن همراه کمک می کند. تقویت کننده آنتن تلفن همراه در اصل یک تکرار کننده می باشد که شامل تقویت کننده می باشد.

در جهات مختلف باعث بالا بردن یا افزایش توان دریافتی سیگنال می شود. در این سیستم کار آنتن خارجی دریافت و انتقال سیگنال به برج سلولی با قدرت وحساسیت افزایش یافته است. معمولا گین آن هرگز زیر 7 دسی بل نیست و می تواند بیش از 10 دسی بل باشد. با توجه به این نکته که خروجی های این تقویت کننده ها از طریق کابل کواکسیل است بایستی به تلفات این خط انتقال نیز توجه کرد. هدف اصلی تقویت آنتن موبایل ، همراه خود بردن سیگنال توان تلفن همراه موجود در اطراف ماشین، دفتر کار ایستگاه کاری یا خانه و نیز تقویت آن است. پس از تقویت این توان سیگنال مجددا در اطراف پخش می شود.

تقویت کننده آنتن موبایل

دستگاه های تقویت کننده تلفن همراه یا ریپیتر ها در مکان هایی که میزان دریافت سیگنال های تلفنهای همراه ضعیف است مورد استفاده قرار می گیرند. توان تلفن همراه معمولا تحت تاثیر انسداد کننده های مختلف قرار می گیرند که این شامل انسداد کننده های طبیعی مانند درختان، مصالح ساختمانی در ساختمان ها، تپه ها و همچنین مسافت می باشد. در این چنین مواقعی است که سیستم تقویت کننده کارایی خود را نشان می دهد. باید توجه کنید که توان تلفن همراه همراه با توجه به توان سیگنالی به صورت DBM محاسبه می شود. در مرحله بعد، دریافت سیگنال تلفن همراه توسط آنتن خارجی انجام می شود.

در مرحله بعد توسط تکرار کننده سلولی تقویت و از طریق آنتن داخلی مجددا در ساختمان یا اتومبیل پخش می شود. نتیجه افزایش توان تلفن همراه است که در بیشتر تلفن های همراه حتی در دورترین مکانها به اوج خود می رسد. سپس می توانید از تماس های واضح تر و مرور سریع تر اینترنت و بارگیری سریع داده ها لذت ببرید. این نحوه کارکرد تقویت کننده ها در تمام فناوری ها می باشد. تقویت کننده ها همچنین با انواع تلفن های همراه کار می کند. یکی دیگر از مزیت های اتصال تقویت شده که عمر باطری تلفن همراه با 180 دقیقه مکالمه افزایش می یابد.

دلایل ضعیف بودن سیگنال موبایل

یکی از دلایل ضعیف بودن دریافت امواج تلفن همراه می تواند به دلیل فاصله از دکل تلفن همراه باشد. هر چه به دکل سلول نزدیکتر باشی سیگنال تلفن همراه قوی تر می شود و بالعکس هر چه از دکل تلفن همراه دورتر باشید سیگنال ها ضعیف تر می شوند.
تداخل از خارج

ممکن است تداخل های خارجی بر روی پوشش های سلولی شما تاثیر بگذارید. توجه داشته باشید که سیگنال های تلفن همراه به طور کلی امواج رادیویی هستند و به دلیل مسافت های طولانی برای رسیدن به تلفن شما مسدود می شوند. با وجود عوامل بیرونی مانند کوه ها، درختان، آسمان خراش ها و دیگر ساختمان های بلند تپه ها و ….. باعث ضعف در گیرنده آنتن می شود.
تداخل از داخل

مورد دیگری که باعث ضعف در گیرندگی می شود تداخل های داخلی است. این موارد شامل مصالح ساختمانی ضخیم، شیشه و فلز، درهم ریختگی مغناطیسی و الکتریکی و همچنین مواد رسانایی است که پوشش ورودی را ضعیف یا مسدود می کند.
سخن آخر

ید.

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)