تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

تقویت کننده آنتن موبایل اداری چگونه ممکن است؟ در زمانه ما با تکنولوژی پیشرفته پیشرفته، تصور زندگی بدون تلفن همراه یا اینترنت غیرممکن است. اگرچه امروزه به نظر می رسد ارتباطات سیار برای همه در دسترس است، اما کیفیت آن ممکن است شما را ناراحت کند. سیگنال اغلب به دلیل دیوارهای بتنی ضخیم یا زیرزمین ضعیف است. بنابراین، تقریباً هر اداره دارای یک تقویت کننده سیگنال تلفن همراه برای کار راحت است.

یکی از رایج ترین شکایات مشتریان اپراتورهای تلفن همراه، افزایش تعداد تماس های قطع شده قبل از اینکه فرصت داشته باشند حداقل چند کلمه را بیان کنند، است. اولین دلیل این پدیده قرار گرفتن یکی از دو گوشی در منطقه ای است که امواج رادیویی کافی برای ادامه ارتباط وجود ندارد. شبکه بیش از حد اشباع شده است، به همین دلیل تماس قطع می شود.دلیل دوم این قطعی تماس ها دریافت سیگنال ضعیف است، زمانی که تلفن خارج از برد آنتن های اپراتور تلفن همراه باشد، تماس فعال از طریق شبکه اپراتور دیگر قابل پشتیبانی نیست که منجر به پایان مکالمه می شود.

گاهی اوقات سیگنال می تواند بسیار ضعیف باشد زیرا ایستگاه سیگنال دور از ساختمان اداری یا منزل شما قرار دارد. اما حتی در این شرایط، یک راه حل عالی از UCtel وجود دارد!

این می تواند تقویت کننده سیگنال تلفن همراه برای هر شی که می خواهید ارائه دهد:

تقویت کننده آنتن تجاری
تقویت کننده آنتن مسکونی
تقویت کننده آنتن روستایی

تجهیزات با کیفیت و قابل اعتماد UCtel برای موفقیت شما برای شما مفید خواهد بود. ما می دانیم که اطمینان از ارتباطات کارآمد و قابل اعتماد در دنیای تجارت و تجارت چقدر مهم است. تماس از دست رفته می تواند برای شما گران تمام شود و حتی به اعتبار شما آسیب برساند! هر پیام، تماس یا ایمیل ارسالی از اهمیت اساسی برخوردار است، خواه ارتباط بین کارمندان، شرکا یا مشتریان باشد. شبکه GSM شما با قابلیت اطمینان بهینه می تواند به بستن معاملات و ایجاد ایده کمک کند.

دلایل اصلی سیگنال ضعیف چیست؟

دلایل مختلفی برای ناپدید شدن سیگنال سلولی وجود دارد. در شهر مشکل اصلی می تواند دیوارهای ضخیم ساختمان های ساخته شده از شیشه، آجر یا بتن مسلح باشد که هنگام عبور امواج رادیویی یک “صفحه نمایش” ایجاد می کند. حتی تعداد زیادی از ایستگاه های پایه در شهرهای بزرگ قادر به پوشش 100 درصدی کل قلمرو نیستند.

اگر در مورد حومه شهر صحبت می کنیم، به دلیل مسافت طولانی تا ایستگاه های پایه ممکن است مشکلاتی رخ دهد، تضعیف قابل توجه سیگنال رادیویی امکان پذیر است، وجود موانع طبیعی (جنگل ها، تپه ها) نیز برای عبور و مرور از اهمیت بالایی برخوردار است. سیگنال رادیویی

شکی نیست که مصرف کنندگان مختلف ممکن است به تقویت کننده نیاز داشته باشند. فردی که در یک منطقه روستایی زندگی می کند، در منطقه ای با پوشش شبکه تلفن همراه کم یا بدون پوشش تلفن همراه، بدیهی است که چنین دستگاهی را بسیار مفید خواهد یافت. با این حال، سناریوهای دیگر ممکن است خرید چنین تجهیزاتی را توجیه کند. به طور خاص، تقویت کننده های سیگنال برای ارتباطات تلفن همراه GSM وجود دارد. این بدان معنی است که آنها می توانند حمل شوند و مانند تقویت کننده های سنتی نیازی به تعمیر ندارند. آنها می توانند بسیار مفید باشند، به عنوان مثال، برای تقویت کننده آنتن موبایل اداری میتوانند استفاده شوند.

تقویت کننده آنتن موبایل اداری چگونه کار می کند؟

همه با شرایطی آشنا هستند که در طول یک مکالمه مهم، اتصال به طور ناگهانی به دلیل سطح ناکافی سیگنال یا وجود “مناطق مرده” در اتاق هایی که ارتباط تلفن همراه به طور کامل وجود ندارد قطع می شود.برای تقویت سیگنال یک شبکه سلولی، توصیه می شود از تقویت کننده gsm استفاده کنید که بر اساس اصل تکرار سیگنال دریافتی از برج پایه کار می کند.

یک آنتن خارجی بر روی سقف ساختمان یا نمای آن تعبیه شده است که سیگنال را از دکل پایه اپراتور موبایل یا اینترنت دریافت کرده و به بخاری (تکرار کننده، تکرار کننده موبایل/اتصال اینترنت) ارسال می کند. در اینجا سیگنال تقویت شده و توسط کابل کواکسیال به آنتن داخلی منتقل می شود که سیگنال را بین مصرف کنندگان – مشترکین توزیع می کند.

تقویت کننده سیگنال سلولی معمولاً شامل موارد زیر است:

آنتن خارجی – برای تقویت سیگنال تلفن؛
آنتن داخلی؛
تکرار کننده مستقیم سیگنال؛
کابل و کانکتورهای نوع N.

تقویت کننده های سیگنال GSM در حالت دوبلکس کار می کنند، تعداد تماس های همزمان نامحدود است. استفاده از این دستگاه نیاز به هماهنگی خاصی با اپراتورهای تلفن همراه ندارد.

سیگنال دستگاه شما به طور مشابه به اپراتور تلفن همراه منتقل می شود. آنتن داخلی سیگنال سلولی داخل ساختمان را پوشش می دهد. به نوبه خود، سیگنال های تلفن های همراه در داخل ساختمان توسط آنتن داخلی دریافت می شود و از طریق تکرار کننده و آنتن خارجی به ایستگاه پایه اپراتور منتقل می شود. اسپلیترهای برق برای اتصال آنتن های داخلی اضافی برای افزایش پوشش مورد نیاز است. کابل فرکانس رادیویی برای اتصال تمام عناصر تقویت کننده ارتباطات سلولی بین خود در نظر گرفته شده است. طول کابل با تضعیف سیگنال محدود می شود. بسته به مارک کابل و نصب سیستم، دوام و قابلیت اطمینان “تقویت کننده سلولی” بستگی دارد.

هنگام نصب بوستر چه مواردی مهم است؟

توصیه می شود ابتدا یک اجرای آزمایشی انجام دهید. مهم است که هیچ تداخلی بین آنتن ها وجود نداشته باشد. اگر آنتن اتاق خیلی نزدیک به آنتن خارجی نصب شود، تکرار کننده خاموش می شود. به عنوان مثال مطمئن شوید که آنتن های اتاق خیلی نزدیک به پنجره نصب نشده باشند.

شکی نیست که باید مطمئن شوید که آنتن خارجی به درستی نصب شده است. یعنی تا حد امکان در جهت آنتن های رله. در غیر این صورت، سیگنال را نمی توان به طور مطلوب دریافت کرد. در نتیجه شبکه تلفن همراه GSM از تقویت بهینه برخوردار نیست. علاوه بر این، سیگنال‌های تلفن همراه، یعنی شبکه GSM که تماس‌ها از طریق آن انجام می‌شود و همچنین اینترنت همراه 3G و 4G LTE از باندهای فرکانسی استفاده می‌کنند. چندین مورد وجود دارد که اپراتورها به اشتراک می گذارند. بنابراین، قبل از انتخاب تقویت کننده سیگنال، باید از باندهای فرکانسی استفاده شده توسط اپراتور خود در منطقه ای که تکرار کننده مستقر است، مطلع شوید.

یک تقویت کننده سیگنال تلفن همراه قطعا به شما کمک می کند تا مشکلات شبکه و اینترنت را در محل خود حل کنید. علاوه بر این، در صورت استفاده از آن در دفتر، این سرویس قادر است بهره وری گردش کار را افزایش دهد.

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)