تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

چگونه سیگنال موبایل یک مرکز خرید را تقویت کنیم؟

راه‌حل‌های تقویت آنتن موبایل فضاهای تجاری در این است که سیگنال موبایل MSS با زنجیره‌های خرده‌فروشی بزرگ کار می‌کنند تا به مشتریان خود در داخل خانه پوشش تلفن همراه بدهند، چیدمان بسیاری از فروشگاه‌های مدرن برای عایق کاری عالی است، اما مواد آن سیگنال‌های موبایل را مسدود می‌کنند.

دلایلی که مشتریان خرده فروشی ما به سیگنال تلفن همراه نیاز دارند:

برنامه خرده فروش به عنوان مثال Tesco clubcard، برنامه Lidl، برای کار کردن به سیگنال نیاز دارد تا پیشنهادات ویژه در هنگام پرداخت اعمال شود
این برنامه برای پیشنهادات مورد نیاز است و مشتریان جدید باید بتوانند با استفاده از پوشش شبکه تلفن همراه خود در فروشگاه بارگیری کنند.
افراد بیشتری با تلفن خود پرداخت می کنند و نه با کارت و به پوشش نیاز دارند تا کار کند

با کنار گذاشتن نیاز به دسترسی به برنامه‌ها برای بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه، خریداران مدرن انتظار دارند هنگام جستجوی معامله بعدی، سیگنال تلفن همراه عالی داشته باشند. بیشتر و بیشتر مردم مایلند تصاویر لباس هایی را که در نظر دارند یا آخرین خرید خود را به نمایش می گذارند با دوستان خود در رسانه های اجتماعی رد و بدل کنند.
signal_booster_inside_lidl_shopping_center

برندهای بزرگ بریتانیایی به دنبال افزایش پوشش در سراسر فروشگاه های خود هستند تا تجربه مشتری را با استفاده از آنتن تلفن همراه هوشمند برای تقویت همه شبکه های بریتانیا بهبود بخشند.

اطمینان از اینکه مرکز خرید شما دارای سیگنال تلفن همراه عالی است، تجربه مشتری شما را بهبود می بخشد و اطمینان حاصل می کند که آنها بارها و بارها برمی گردند.

چرا باید راه حل های تتقویت آنتن موبایل فضاهای تجاری MSS را خریداری کنید؟

ما یک سیستم بسیار قوی ارائه می دهیم که به راحتی و بدون ایجاد اختلال برای مشتریان نصب می شود، مهندسان ما در صورت نیاز بدون ساعت کار می کنند و تجربه دارند تا مطمئن شوند که ما می توانیم مقرون به صرفه ترین سیستم را تطبیق دهیم.

یکی از دلایلی که بیشتر واحدهای خرده‌فروشی و مراکز خرید سیستم‌های تقویت‌کننده سیگنال موبایل MSS را نصب می‌کنند این است که خریداران سال به سال برای برنامه‌های تبلیغاتی فروشگاه به سیگنال تلفن همراه متکی می‌شوند، اما مواد طراحی بیشتر و بیشتر سیگنال تلفن همراه را مسدود می‌کنند. ساخت ماژولار فروشگاه‌های خرده‌فروشی به این معنی است که سیگنال دیگر به ساختمان نفوذ نمی‌کند، وای‌فای چالش‌های خاص خود را به همراه دارد و با مسئولیتی که بر عهده ارائه‌دهنده وای‌فای برای محافظت از داده‌های مشتری است، بسیاری از مراکز خرید از استفاده از آن به عنوان یک گزینه ارتباطی برای برنامه‌ها و گشت و گذار در اینترنت اجتناب می‌کنند. در عوض به تقویت‌کننده‌های سیگنال MSS روی می‌آوریم که در سراسر بریتانیا نصب می‌کنیم.

زنجیره‌های خرده‌فروشی بزرگ‌تر و بیشتری در جستجوی راه‌های قابل اعتماد برای تقویت سیگنال تلفن همراه خود در مراکز خرید هستند تا مطابق با نیازهای مشتریان خود باشند. راه حل های ما نه تنها در مراکز خرید کار می کنند، بلکه ثابت شده اند که برای بیمارستان ها، سایت های ساختمانی، هتل ها و موارد دیگر نیز کار می کنند. ما می توانیم تقویت کننده ها را در ساختمان های چند طبقه، رستوران ها و بارها نصب کنیم. حتی اگر تیرهای فولادی یا دیوارهای ضخیم دارید که سیگنال‌های معمولی موبایل را مسدود می‌کنند، سیستم‌های ما می‌توانند به شما کمک بزرگی کنند. ما می توانیم قبل از تکمیل بررسی کامل سایت، یک برآورد رایگان از هزینه ارائه دهیم. پس همین امروز با ما تماس بگیرید و دریابید که چگونه می توانیم کمک کنیم.

همچنین می‌توانید جهت آشنایی با ویژگی های یک فرکانس مناسب، این مقاله را بخوانید.

 

 

 

تقویت آنتن موبایل در زیر زمین

در صورتی که راهکارهای بالا، مشکل شما را حل نکرد شما می‌توانید از دستگاه تقویت آنتن موبایل برای بهبود آنتن‌دهی گوشی خود استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان قبل از خرید، با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید:

۱۳۰۱۵۳۸– ۰۹۱۲
جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)