تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

مرکز تخصصی تعمیرات موبایل

02166487400

نمایندگی تعمیر شیائومی

03133364856

سایت امدادکار

021-62948
سلام موبایل

09034249614

سایت هلو فون

09139898468

مرکز سخت‎‌افزار ایران

021-62948

تعمیرات سخت افزاری موبایل شیائومی

تعمیر گوشی شیائومی و بخش سخت افزاری گوشی های میان رده شیائومی در حدی هستند که نیاز های روزانه شما را پاسخگو باشند. اگر شما هم از کاربران این برند محبوب هستید؛ می توانید در صورت بروز خرابی، مشکلات گوشی شیائومی خود را در مرکز تعمیرات موبایل با متخصصین ما در میان بگذارید.

در مرکز تعمیرات موبایل در بخش تعمیرات سخت افزاری گوشی های شیائومی، جدیدترین متدهای تعمیرات با بهره گیری از قطعات اصل و اروجینال و روکاری گوشی های شیائومی ارائه می شود. همه مشکلات محتمل برای گوشی های شیائومی از تعویض گلس گوشی گرفته تا تعویض سخت ترین قطعات، در مرکز تعمیرات موبایل قابل رفع است چرا که این مرکز دارای کاملترین بردهای داغ و امکاناتی است که برای تعمیرات انواع مدل های گوشی های شیائومی لازم است و همچنین از وجود سخت افزارکارهای حرفه ای گوشی های شیائومی بهره می برد. تعمیرات و تعویض آی سی هارد و emmc که جز تخصصی ترین تعمیرات سخت افزاری شیائومی محسوب می شود؛ در این مرکز با نازل ترین قیمت انجام می پذیرد.

تعمیرات تاچ گوشی شیائومی چگونه انجام می شود؟

کار نکردن تاچ دستگاه یا کند شدن آن دلایل زیادی دارد. مثلا ممکن است در حال اجرای برنامه های سنگین باشید یا حافظه ی گوشی شما پر شده باشد. توصیه می شود اگر با این مشکل مواجه شدید ابتدا موارد گفته شده را چک کنید. اگر مشکل از موارد ذکر شده ناشی نشده بود؛ لازم است سریعا به مراکز تعمیر موبایل شیائومی مراجعه کنید. باید بدانید که تعمیر تاچ شیائومی یکی از خدمات تخصصی مرکز تعمیرات موبایل است.

در مرکز تعمیرات موبایل بعد از بررسی مشکل، تاچ گوشی توسط کارشناسان این مرکز تعویض یا تعمیر می شود. در صورتی که تاچ به درستی به ال سی دی متصل نشده باشد، به کندی عمل کرده و کار نمی کند. به همین دلیل پرس کردن تاچ به ال سی دی که از مراحل مهم و حساس است نیز باید توسط تعمیرکاران حرفه ای انجام می گیرد.

تعمیر برد گوشی شیائومی

برد هر دستگاه شامل قطعات مهمی از جمله پردازنده و حافظه دستگاه می باشد. هر گونه ضربه و نفوذ آب یا رطوبت به داخل گوشی های شیائومی باعث می شود که به برد گوشی شما آسیب رسیده یا آن را دچار نوسانات الکتریکی کند.

هر نوع اختلال در این بخش ممکن است مشکلاتی را در ادامه برای گوشی همراه شما به وجود بیاورد. خرابی برد ممکن است باعث روشن نشدن موبایل، قطع شدن صدای دستگاه، هنگ کردن سیستم،‌ کار نکردن دوربین، بالا نیامدن سیستم عامل گوشی و مواردی این چنینی شود. برد گوشی های شیائومی قابلیت تعمیر دارد و این تعمیر معمولا با تعویض قطعات آن همراه است.

تعمیر سوکت شارژ موبایل شیائومی

سوکت به عنوان یک رابط بین کابل شارژ و باتری است. سوکت شارژ امکان شارژ باتری گوشی شیائومی را فراهم می کند و علاوه بر این، جهت اتصال تلفن به کامپیوتر و یا کابل otg نیز مورد استفاده قرار می گیرد. یعنی علاوه بر شارژ گوشی، این سوکت امکان اتصال گوشی به سیستم های کامپیوتری و دستگاه های دیگر را نیز فراهم می کند.

سوکت ممکن است به دلایل مختلفی از جمله وصل کردن و جدا کردن به طور نامناسب، آب خوردگی و ضربه خراب شود. با خراب شدن این سوکت بدیهی است که امکان شارژ گوشی وجود ندارد و گوشی شما بعد از خالی شدن باتری خاموش می شود. در صورت خرابی سوکت شارژ، آن را تعویض می کنند و البته ممکن است تنها پایه های آن دچار مشکل شده باشد که احتمال تعمیر آن می رود.

 

بیشتر بخوانید:

خرید تقویت کننده بنفش

تقویت آنتن موبایل در هواپیما

تقویت کننده سیگنال موبایل

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)