تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

تقویت آنتن دهی شیائومی اگر شما یک فرد فنی هستید که فقط به برندهای معتبر محدود نمی‌شوید و حتی می‌خواهید مارک‌های جدیدی را که در بازار عرضه می‌شوند امتحان کنید، یکی از برندهایی که ممکن است در سال‌های اخیر شاهد توسعه و رشد زیادی بوده باشید، شیائومی است. این شرکت چینی با ارائه محصولات باکیفیت با قیمت های واقعاً مقرون به صرفه، دنیا را به تسخیر خود درآورده است و برای پول خود تلاش زیادی کرده است. بدون شک این شرکتی است که در سال های آینده باید منتظر آن باشیم.

بسیاری از مردم از اتصال ضعیف شبکه یا از دست دادن سیگنال یا قدرت سیگنال ضعیف شکایت کرده اند. اما این مشکلی نیست که نگران آن باشید، زیرا مانند سایر مشکلات، این مورد نیز دارای برخی اصلاحات است که می توانید امتحان کنید و برای همیشه از شر این مشکل سیگنال شیائومی خلاص شوید. بنابراین در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام مواجهه با چنین مشکلی انجام دهید.

راه حل های دیگر مشکلات گوشی شیائومی مانند مشکل وای فای شیائومی، مشکل داغ شدن بیش از حد شیائومی Mi3 و بسیاری دیگر نیز در اینجا مورد بحث قرار گرفته است.

رفع مشکل سیگنال شیائومی

1. اولین چیزی که می توانید سعی کنید گوشی را مجدداً راه اندازی کنید تا ببینید آیا می تواند کمک کند. پس فقط گوشی را خاموش کنید و بعد از 1-2 دقیقه دوباره آن را روشن کنید.

2. اگر راه اندازی مجدد گوشی کمکی نکرد، باید بررسی کنید که آیا سیم کارت به درستی در شیار سیم کارت قرار گرفته است یا خیر. بنابراین گوشی خود را خاموش کنید و درب پشتی را برای دسترسی به درگاه سیم کارت باز کنید. بررسی کنید که آیا به درستی نصب شده است. اگر سیم کارت از سینی خارج می‌شود، می‌توانید از مقداری نوار در پشت سیم‌کارت نیز استفاده کنید تا در جای خود باقی بماند. بعد از این فقط گوشی را دوباره روشن کنید.

3. همچنین باید بررسی کنید که سیم کارت مورد استفاده در چه وضعیتی است. بنابراین کاری که باید انجام دهید این است که به رابط dialup بروید و کد زیر را وارد کنید.

“* # * # 64663 # * # *”

این کد شما را وارد حالت تست سخت افزاری می کند. در اینجا می توانید وضعیت هر یک از قطعات سخت افزاری گوشی از جمله سیم کارت را بررسی کنید. پس بررسی کنید سیم کارت در چه وضعیتی قرار دارد و مطابق با گوشی به درستی کار می کند یا خیر.

مشکل آنتن دهی شیائومی پوکو اف 3

همچنین بررسی کنید که آیا سیم کارت خوب است یا خیر. ممکن است سیم کارت شما آسیب دیده باشد و به همین دلیل با این مشکل مواجه شده اید. پس گوشیتو خاموش کن پس از این، سیم کارت را با یک سیم کارت دیگر جایگزین کنید و بررسی کنید که آیا گوشی با آن سیم کارت دیگر خوب کار می کند یا خیر. اگر این کار را کرد، سیم کارت شما مقصر است.
اگر تلفن قادر به تشخیص شبکه نیست، می توانید به صورت دستی نیز یکی را انتخاب کنید.

این را می توان با رفتن به تنظیمات انجام داد، سپس در تنظیمات فقط روی Networks ضربه بزنید. در منوی ظاهر شده فقط شبکه های موجود را جستجو کنید و سپس اپراتوری که سیم کارت شما روی آن کار می کند را از لیست اپراتورهایی که ظاهر می شود انتخاب کنید. پس از این نیز باید گوشی خود را ریستارت کنید. تلفن شما در شبکه ثبت می شود و می توانید تماس بگیرید و پیام دریافت کنید.

پس از انتخاب شبکه، می توانید به گزینه تنظیمات برگردید و سپس دوباره انتخاب شبکه را به جای دستی به صورت خودکار قرار دهید.

همچنین ممکن است جایی که از تلفن استفاده می کنید قدرت سیگنال کافی نداشته باشد و اصلاً ایراد از سیم کارت نباشد. بنابراین می‌توانید سعی کنید از تلفن از مکان دیگری استفاده کنید که سیگنال به درستی می‌رسد.

روش های ارائه شده در بالا باید بتوانند این مشکل شبکه شیائومی را حل کنند.

راهکارهای سریع بهبود آنتن دهی شیائومی

1. سیم کارت را بردارید و دوباره وارد کنید.

2. از ترفند عجیبی پیروی کنید که در واقع کار می کند. حالت هواپیما را به مدت 30 ثانیه روشن کنید و سپس آن را خاموش کنید.

3. تنظیمات شبکه را از منوی تنظیمات در شیائومی ردمی 6 پرو تغییر دهید.

آنتن دهی شیائومی می 11

چگونه تقویت آنتن دهی شیائومی ممکن است؟

بیایید ببینیم چگونه می‌توانید علت اصلی را تشخیص دهید و با استفاده از استراتژی‌های عیب‌یابی مختلف که در زیر ذکر شده است، مشکل شبکه را برطرف کنید.
دستگاه را راه اندازی مجدد کنید

ما می‌توانیم درک کنیم که راه‌اندازی مجدد دستگاه ممکن است برای همه و هر بار کار نکند، اما اگر با هر نوع مشکل اتصال یا افت مکرر مواجه هستید، حداقل یک بار امتحان کردن ارزش آن را دارد. نیازی به تلاش یا زمان اضافی ندارد تا بتوانید آن را امتحان کنید. کافی است دکمه پاور را در Redmi 9 به مدت طولانی فشار دهید تا منوی Power ظاهر شود. به سادگی روی Restart ضربه بزنید تا به طور خودکار سیستم در دستگاه راه اندازی مجدد شود.

بررسی قدرت شبکه/سیگنال

قدرت یا سیگنال شبکه به حاملی که به آن متصل هستید و برج های سلولی در مجاورت آن بستگی دارد. اگر در یک شهر مترو هستید، شک دارم که از یک برج سلولی دور باشید، با این حال، وقتی در شهر یا شهرک یا روستای ردیف 2 یا ردیف 3 باشید، اوضاع تغییر می کند. با توجه به تعداد کمتر دکل های سلولی، با دورتر شدن از نزدیک ترین برج سلولی، قدرت سیگنال به تدریج کاهش می یابد.

این باید برای تأیید اینکه باید بررسی کنید که آیا یک برج سلولی در نزدیکی وجود دارد یا خیر کافی باشد. اگر بله، اگر چیزی مانع عبور امواج رادیویی از دکل تلفن همراه به گیرنده تلفن شما شود، قدرت شبکه باید عالی یا خوب باشد.

قدرت شبکه را در تلفن خود بررسی کنید و آن را در دستگاه دیگری با استفاده از همان اپراتور تأیید کنید. اگر قدرت گوشی شما به نوعی ضعیف تر است، ممکن است مشکلی در گوشی شما وجود داشته باشد. برعکس، اگر مشکل در دستگاه‌های دیگر یکسان باشد، یا حامل با قطعی مواجه است یا منطقه‌ای که در آن هستید دکل‌های سلولی کافی برای سیگنال بهتر ندارد.

قطعی ها را بررسی کنید

اپراتور شما ده‌ها هزار دستگاه را در هر منطقه ای مدیریت می‌کند، به این معنی که باید سیستم‌ها را همیشه در حال اجرا نگه دارد. اگر شبکه به طور ناگهانی خراب شود و به طور کامل خاموش شود، ممکن است دکل(های) سلولی اطراف شما از شبکه خارج شده باشند.

می‌توانید قطعی‌ها را در دسته توییتر یا وب‌سایت شرکت مخابراتی بررسی کنید یا اگر پورتال قطعی اختصاصی دارد که در آن می‌توانید اطلاعات بی‌درنگ را بررسی کنید. البته، این می تواند از حاملی به حامل دیگر نگران باشد، بنابراین باید برای یافتن اطلاعات مرتبط تلاش کنید.

حالت هواپیما را روشن کنید

تقویت آنتن دهی شیائومی: این روش خاص سعی می کند مشکل شبکه Redmi 9 را در انتهای شما برطرف کند. وقتی حالت هواپیما را روشن می کنید، اساساً شبکه تلفن همراه شما را به طور موقت قطع می کند. با این حال، در صورتی که مشکل شبکه در تلفن شما به دلیل هر گونه اشکال موقت شبکه یا نرم افزار باشد، به عنوان یک رفع اشکال عمل می کند. تنها چند بار تغییر حالت هواپیما برای بازیابی شبکه در تلفن شما کافی است. اگر جواب نداد، روش دیگری را امتحان کنید.
گوشی را ریبوت کنید

راه اندازی مجدد دستگاه بسیار ضروری است زیرا بیشتر از آنچه فکرش را می کنید مشکلاتی را حل می کند. مشکلات شبکه در تلفن‌های هوشمند بسیار رایج‌تر است و می‌تواند به دلیل حافظه پنهان، برنامه‌های قدیمی، اشکالات نرم‌افزاری و موارد دیگر باشد. به نظر می رسد راه اندازی مجدد تلفن می تواند در اینجا نیز کمک کند. فقط باید گوشی را خاموش کنید، چند دقیقه بیکار نگه دارید و دوباره آن را روشن کنید. تلفن باید بتواند فوراً در شبکه موجود ثبت نام کند.
نوع شبکه ترجیحی را تأیید کنید

شرکت مخابراتی شما خدمات 2G، 3G، 4G را ارائه می دهد. هر گوشی دارای یک اسلات سیم کارت با قابلیت‌های رو به پایین است، مانند اسلات 4G که از 2G، 3G و 4G پشتیبانی می‌کند. با این حال، اگر شیار سیم کارت شما از 3G پشتیبانی می کند، نمی توانید از سیم کارت 4G با تلفن استفاده کنید. بررسی کنید که آیا سیم کارت و اسلات شما سازگار هستند یا خیر.

یکی دیگر از دلایلی که باعث می شود با مشکلاتی در شبکه مواجه شوید این است که نوع شبکه ترجیحی را اشتباه انتخاب کرده اید. من یک سیم کارت 4G دارم و گوشی من از سه نوع شبکه یعنی 2G/3G/4G (خودکار)، 2G/3G (خودکار) و فقط 2G پشتیبانی می کند. اگر نوع اول را انتخاب کنم، سیم کارت در شبکه 4G ثبت می شود و به من امکان دسترسی سلولی را می دهد. با این حال، اگر شبکه 4G در دسترس نباشد، می تواند به عنوان پشتیبان به 3G و 2G سوئیچ کند. اگر نوع دوم را انتخاب کنید و سعی کنید به 4G دسترسی پیدا کنید، انجام نمی شود.

بنابراین، مطمئن شوید که شبکه مورد نظر مناسب را انتخاب کرده اید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

تنظیمات را باز کنید.

به Connections >> Mobile Networks بروید.
به «حالت شبکه» بروید و «4G/3G/2G (اتصال خودکار)» را انتخاب کنید.
بررسی کنید که آیا شبکه بازیابی شده است یا خیر.
همچنین می توانید به گوشی خود یک راه اندازی مجدد سریع بدهید.

اپراتور خود را تغییر دهید

اگر اپراتور (ارائه‌دهنده شبکه) خودش مشکل دارد، زیرا شما بدون توجه به جایی که از تلفن خود استفاده می‌کنید، قدرت سیگنال خوبی دریافت نمی‌کنید، بهتر است برای تغییر به اپراتور دیگری بروید. می توانید از همان شماره استفاده کنید و از گزینه porting برای تغییر اپراتور و حتی دریافت پیشنهادهای هیجان انگیز از ارائه دهنده جدید استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که اپراتور جدید یک زیرساخت شبکه سالم در منطقه شما برای دریافت بهتر شبکه دارد.
از خدمات رومینگ استفاده کنید

اگر خارج از حلقه شبکه خود هستید، ممکن است مجبور شوید خدمات رومینگ را فعال کنید تا بتوانید به شبکه تلفن همراه متصل شوید. به تنظیمات >> اتصالات بروید و «Roamin» را جستجو کنید

اگر همچنان با مشکلات دیگری در Xioami خود مواجه هستید که در آن فهرست نشده است، با ما تماس بگیرید.

ما بهترین مرکز خدمات شیائومی کلکته هستیم و خدمات تعمیرات شیائومی غنی را با ضمانت ارائه می دهیم.

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)