تقویت آنتن دهی موبایل به صورت تضمینی

اگر آنتن دهی موبایل شما به صورت کلی ضعیف است، با ما تماس بگیرید (مشاوره رایگان)
  • اگر آنتن دهی تلفن همراه، در محل زندگی و کار شما ضعیف است، می‌تواند دلایل متعددی داشته باشد. برای بررسی دقیق‌تر و بهبود مشکلات آنتن دهی خود، می‌توانید با ما تماس بگیرید تا از متخصصان مجرب و حرفه‌ای ما بهره‌مند شوید.
  • مشاور رایگان تقویت آنتن موبایل : ۲۲۰۰۹۱۴۵-۰۲۱
محبوب

مشکلات آنتن‌دهی هر دستگاه موبایلی می‌تواند به دو دلیل رخ دهد:

1- مشکلات می‌تواند مربوط به دستگاه موبایل شما باشد. (به صورت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری)

2- مشکلات می‌تواند دلایلی خارج از دستگاه شما داشته باشد؛ مثلا آنتن دهی محل زندگی یا کار شما ضعیف باشد.

در صورتی که در محل کار و زندگی خود با کمبود و ضعف آنتن دهی مواجه هستید، می‌توانید از دستگاه‌های تقویت کننده سیگنال موبایل استفاده نمایید. شما می‌توانید برای کسب اطلاع بیشتر از انواع دستگاه‌های تقویت کننده موبایل با ما تماس بگیرید.

مشکل آنتن دهی سامسونگ نوت 20 : هنگامی که در سفر هستید و می خواهید به اینترنت وصل شوید، داده های تلفن همراه می تواند بسیار مفید باشد. همچنین به شما امکان ارسال MMS یا پیام های تصویری را می دهد، به همین دلیل ضروری است که همیشه کار کند. با این حال، برخی از کاربران Note 20 گزارش دادند که داده های تلفن همراه دستگاه های آنها دیگر کار نمی کند. اگر شما یکی از آنها هستید، پس باید گوشی خود را عیب یابی کنید.

راه حل اول: داده های موبایل را غیرفعال کنید و دوباره فعال کنید

ممکن است این فقط یک نقص جزئی در سیستم عامل یا سرویس باشد. بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که اتصال را به سادگی غیرفعال کنید و بعد از چند ثانیه دوباره آن را فعال کنید. این کار باعث می شود تلفن شما دوباره به شبکه تلفن همراه ارائه دهنده شما متصل شود. در اینجا چگونه است:

با دو انگشت از بالای صفحه به پایین بکشید.
به دنبال Mobile Data بگردید و سپس روی آن ضربه بزنید تا غیرفعال شود.
بعد از چند ثانیه دوباره روی آن ضربه بزنید تا دوباره فعال شود.

پس از انجام این کار، سعی کنید ببینید آیا اکنون می توانید با استفاده از داده تلفن همراه به اینترنت متصل شوید.

راه حل دوم: دریافت سیگنال گوشی خود را بررسی کنید

برای تقویت کننده آنتن موبایل و هنگامی که صحبت از انتقال داده می شود، داشتن یک دریافت سیگنال قوی و پایدار مهم است. بنابراین نکته بعدی که باید بررسی کنید دریافت گوشی شما است. زیرا اگر فقط یک نوار سیگنال دارید، ممکن است دلیل کار نکردن داده های تلفن همراه در دستگاه شما باشد.

بنابراین فقط به نشانگر سیگنال در گوشه سمت راست بالای صفحه نگاه کنید. اگر دریافت ضعیف است، برای اینکه بتوانید از داده های تلفن همراه استفاده کنید، باید به یک منطقه باز بروید که در آن پوشش عالی وجود دارد.

با این حال، اگر تلفن شما دریافت عالی دارد و با این حال نمی توانید با استفاده از داده های تلفن همراه به اینترنت متصل شوید، به راه حل بعدی رفع مشکل آنتن دهی سامسونگ نوت 20 بروید.

راه حل سوم: اجباری گوشی خود را ریستارت کنید

در این مرحله، مهم است که حافظه تلفن خود را تازه کنید و همه برنامه ها و سرویس های آن را دوباره بارگیری کنید. همیشه این احتمال وجود دارد که این فقط به دلیل یک مشکل جزئی سیستم عامل باشد. چنین مشکلاتی را می توان با راه اندازی مجدد اجباری برطرف کرد. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

دکمه کاهش صدا و کلید پاور را به مدت 10 ثانیه فشار داده و نگه دارید. با این کار گوشی شما خاموش می شود و از آن استفاده می کنید.
پس از نمایش لوگو، هر دو کلید را رها کنید و به تلفن خود اجازه دهید تا فرآیند بوت شدن را ادامه دهد.

پس از راه اندازی مجدد، سعی کنید ببینید آیا سرویس داده تلفن همراه اکنون کار می کند یا خیر.

راه حل چهارم: تنظیمات شبکه را بازنشانی کنید

اگر با انجام Restart اجباری نمی‌توانید مشکل را برطرف کنید، پس کاری که باید انجام دهید این است که همه سرویس‌های شبکه را در دستگاه‌های خود بازنشانی کنید. این همه اتصالات بی سیم موجود را حذف می کند، اما تا آنجا که به تعمیر داده های تلفن همراه مربوط می شود، بسیار موثر است. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

برنامه تنظیمات را در گوشی خود باز کنید.
به پایین اسکرول کنید و سپس روی General Management ضربه بزنید.
روی Reset ضربه بزنید و سپس Reset settings network را لمس کنید.
روی دکمه Reset settings ضربه بزنید و در صورت نیاز قفل صفحه خود را وارد کنید.
اکنون روی دکمه Reset ضربه بزنید تا تنظیمات شبکه گلکسی نوت 20 خود را بازنشانی کنید.

پس از تنظیم مجدد سرویس های شبکه، از گوشی خود استفاده کنید و ببینید مشکل برطرف شده است یا خیر.

راه حل پنجم: گوشی خود را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کنید

تا زمانی که مشکل از شبکه نباشد، مشکلات داده تلفن همراه را می توان با تنظیم مجدد برطرف کرد. با این حال، مطمئن شوید که از فایل ها و داده های مهم خود یک نسخه پشتیبان تهیه کنید زیرا حذف خواهند شد. وقتی آماده شدید، این مراحل را برای تنظیم مجدد گوشی خود دنبال کنید:

برنامه تنظیمات را در گوشی خود باز کنید.
به پایین اسکرول کنید و سپس روی General Management ضربه بزنید.
روی Reset ضربه بزنید و سپس بازنشانی داده های کارخانه را لمس کنید.
به پایین اسکرول کنید و سپس روی دکمه Reset ضربه بزنید.
در صورت درخواست، قفل صفحه خود را وارد کنید.
روی حذف همه ضربه بزنید.
رمز عبور خود را وارد کنید و پس از اتمام روی Done ضربه بزنید.

پس از تنظیم مجدد، گلکسی نوت 20 خود را به عنوان یک دستگاه جدید راه اندازی کنید. سرویس داده تلفن همراه باید در حال حاضر به درستی کار کند.

و اگر داده های تلفن همراه گلکسی نوت 20 شما پس از به روز رسانی اندروید 11 کار نمی کند، می توانید از آنها استفاده کنید. امیدواریم این راهنمای عیب یابی ساده مفید بوده باشد.

 

تقویت آنتن موبایلرفع مشکل آنتن دهی سامسونگ نوت 20

اگر گلکسی نوت 20 4G LTE کار نمی کند، مشکل می تواند بسیار جزئی باشد، به خصوص اگر قبل از این مشکل همه چیز خوب کار می کرد. این پست سه روش عیب یابی اساسی را به شما نشان می دهد که به شما در رفع این مشکل کمک می کند.

در بیشتر مواقع، گوشی‌های هوشمند پریمیوم مانند Samsung Galaxy Note 20 یا Note 20 Ultra در اتصال به اینترنت چه از طریق داده تلفن همراه یا از طریق شبکه Wi-Fi مشکلی ندارند. اما مهم نیست که اگر دستگاهی با مشکل مواجه شود چقدر قدرتمند است، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که برخی از مراحل عیب یابی را انجام دهید تا بتوانید بدانید که مشکل در چیست و چگونه آن را برطرف کنید.

این کاری است که ما در این پست انجام خواهیم داد. ما شما را در عیب یابی گوشی خود که در اتصال به اینترنت از طریق شبکه 4G LTE دارای مشکلاتی است راهنمایی می کنیم. ما سعی خواهیم کرد همه احتمالات را در نظر بگیریم و آنها را یکی پس از دیگری رد کنیم تا زمانی که علت آن را بدانیم و بتوانیم راه حلی برای آن بسازیم. بنابراین، اگر شما یکی از کاربرانی هستید که با این مشکل مواجه هستید، به خواندن ادامه دهید زیرا ممکن است بتوانیم به هر نحوی به شما کمک کنیم.
رفع مشکلات گلکسی نوت 20 4G LTE

اغلب اوقات، رفع مشکلی مانند این فقط یک یا دو روش طول می کشد، به خصوص اگر تلفن شما قبل از بروز مشکل به درستی کار می کرده است. بنابراین تا زمانی که هیچ نشانه ای از آسیب سخت افزاری وجود نداشته باشد، ممکن است بتوانید آن را برطرف کنید. در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:
دستگاه خود را اجباری راه اندازی مجدد کنید

اولین کاری که باید انجام دهید اگر این مشکل بدون دلیل ظاهری رخ داد این است که تلفن خود را به اجبار راه اندازی کنید. حافظه دستگاه شما را تازه می‌کند و همه سرویس‌ها، از جمله سرویس‌هایی که ارتباط بی‌سیم را کار می‌کنند، دوباره بارگیری می‌کند.

تقویت آنتن موبایل در زیر زمین

در صورتی که راهکارهای بالا، مشکل شما را حل نکرد شما می‌توانید از دستگاه تقویت آنتن موبایل برای بهبود آنتن‌دهی گوشی خود استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان قبل از خرید، با شماره تلفن زیر تماس حاصل نمایید:

۱۳۰۱۵۳۸– ۰۹۱۲

جدیدترین دستگاه های تقویت آنتن موبایل

مشاوره رایگان خرید تقویت کننده آنتن موبایل
۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

اگر مشکل آنتن‌دهی گوشی موبایل شما با انجام مراحل بالا برطرف نشد، می‌توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

۰۲۱-۲۲۰۰۹۱۴۵

مشاوره تلفنی پیش از خرید

خرید آنلاین

برای خرید اینترنتی وارد فروشگاه شوید
ورود به فروشگاه
دسترسی سریع
بهبود آنتن دهی موبایل (3) تقویت آنتن تلفن همراه (3) تقویت آنتن دهی سامسونگ (2) تقویت آنتن دهی شیائومی (2) تقویت آنتن دهی موبایل (8) تقویت آنتن شیائومی (2) تقویت آنتن موبایل (69) تقویت آنتن موبایل ارزان (2) تقویت آنتن موبایل سامسونگ (2) تقویت آنتن موبایل مسکونی (2) تقویت آنتن همراه اول (2) تقویت امواج موبایل (8) تقویت انتن موبایل (3) تقویت سیگنال سامسونگ (2) تقویت سیگنال موبایل (11) تقویت کننده آنتن سامسونگ (3) تقویت کننده آنتن موبایل (27) تقویت کننده آنتن موبایل 4g (2) تقویت کننده آنتن همراه اول (3) تقویت کننده امواج موبایل (4) تقویت کننده ایرانسل (2) تقویت کننده تلفن همراه (4) تقویت کننده سامسونگ (2) تقویت کننده سیگنال موبایل (12) تقویت کننده سیگنال موبایل ارزان (2) تقویت کننده شیائومی (2) تقویت کننده موبایل (6) تقویت کننده موبایل + قیمت (2) تقویت کننده موبایل ارزان (2) تقویت کننده موبایل سامسونگ (3) تقویت کننده موبایل شیائومی (5) تقویت کننده وای فای (3) خرید تقویت آنتن موبایل (6) خرید تقویت کننده سامسونگ (5) خرید تقویت کننده سیگنال موبایل (3) خرید تقویت کننده موبایل (6) خرید دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) خرید دستگاه تقویت کننده موبایل (2) دستگاه تقویت آنتن موبایل (5) دستگاه تقویت موبایل سامسونگ (2) دستگاه ریپیتر موبایل (3) دستگاه ریپیتر موبایل سامسونگ (2) ریپیتر موبایل (2) ریپیتر موبایل سامسونگ (3) قیمت تقویت کننده آنتن موبایل (3)